|'Millie' |

2K 121 64
                                    

Medya:Fillie

{"...şey adım Millie." dedikten sonraki gülüşüne aşık oldum.}

*Finn*
Millie ile tanışmamız garip ve komikti.Aklıma gelince gülümsüyorum.

Yemekhanede telefonuyla uğraşırken yanlışlıkla gelip karşıma oturdu. Ben de o sıra Caleb'in gelmesini bekliyordum.
O yüzden tam "Pardon orası dolu." diyecektim ki Millie
"Sadie biliyor musun?" dedi ve bende
"Bölmek istemem ama ben Finn'im." dedim.
Hemen özür diledi
"Ya çok özür dilerim dalgınlığıma geldi.Ne yapabilirim ki ben buyum işte,şey adım Millie." dedikten sonraki gülüşüne aşık oldum.

O an böyle ilk görüşte aşk yaşadım diyebilirim. O güzel,masum gülüşünü rüyalarımda görmeye ve onu ağır çekimde görmeye başladığımda aşık olduğuma kabullenmiştim.

Bende tanışma faslı olması için karşılık verdim.
Böylece tanışmış olduk. Şuanki zamana gelirsek her şey iyi fakat dikkat edince Jacob'un Millie'yi rahatsız ettiğini farkediyorum
ama o çaktırmamaya çalışıyor.

Millie'nin alkolü 1 bardaktan fazla içmemesi gerekiyor çünkü hassas gibi bir şey hemen 3-4 şişe içmiş gibi sarhoş oluyor.

Nerden mi biliyorum?
Arada hep beraber toplanır ve kafayı buluruz ama Millie'ye dikkat ederiz ya da etmeye çalışırız.

İlk toplandığımızdan beri bunu aklımdan çıkarmıyorum. Zaten ben genelde fazla içmem içsemde kolay sarhoş olmam. Bu yüzden içki içtikten sonra aralarında en düzgün ben oluyorum.

Jacob'un Millie'nin bu sarhoş olma fırsatını eline geçirip bir şeyler yapabileceğini düşünüyorum,belki de yapıyor. Millie bazen bunu belli ediyor ama soramıyorum. Anlatamayabilir.

...........

Radyo iş görüşmesine 2 saat vardı.
Bina biraz uzakta olduğu için arabam ile gidecektim.Bir şeyler atıştırdım sonra da duşa girdim.Üstümü düzgünce giyinip arabama bindim.
Binaya doğru yol aldım.

Kaldırımın kenarında.........

[Acaba orda ne var kslalshdndnd]
[2. Bölümü atmış bulunuyorum ağağağa]
[Haftada 2-3 bölüm atmak istiyorum inş bu düzene girebilirim]
[İnstagram; @stcapstr]
[~Sümiş💦]


Just You And Me •fillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin