|'Beginning' |

3K 150 62
                                    

Medya:Gaten, Noah, Caleb, Finn  (ortadaki adamın adını unuttum shzhshhs)
{ F:..Millie,gülüşü güzel kız.... }

*Finn*
Üniversiteyi kazandığımdan beri hayatımda en mutlu olduğum günlerden birini daha yaşıyordum. Caleb sayesinde bir radyoyla iş görüşmem vardı.

"Radyo,Televizyon ve Sinema" bölümünde öğrenciydim.Bu bölümde eğitim görenlerin en büyük korkusu mezun olduktan sonra veya olmadan önce iş bulamamaktı. Bense diğer arkadaşlarım gibi televizyon ya da sinema alanına yönelmiyecektim.

Benim uzun süredir rüyalarımı radyo süslüyordu. Size saçma geliyordur ama bana değil.. Bu bölümü okumamın bir sebebi radyo programcılığıydı. Şey bir diğer sebebi ise.. Millie,gülüşü güzel kız....
Salak gibi onu seviyorum. Onun bir sevgilisi var. Jacob Sartorius. Pff neyse en azından Millie ile aramız iyi.

Çocukluğumdan beri içimde bir radyo aşkı vardı. Televizyon'a ve bilgisayar oyunlarına falan da vardı ;ama nedenini bilmediğim halde radyonun yeri başkaydı.
Ben 11 yaşımdayken babam bana antika bir radyo hediye etmişti.Ozaman başladı bu şey.

Liseye geçtim. Ailem Kanada'da kaldı. Ortak kararlar ile birkaç arkadaşımla 11.sınıfta İspanya'ya geldik. Buraya taşındık. Babam aşırı büyük olmayan bir ev tuttu. Galiba 3 yıldır burdayız. Caleb,Jack, Jaeden ve Wyatt yani biz 5 kişi bir evde kalıyorduk. Evi haftalık temizliyorduk bu yüzden dağınığız. Dağınıklık iyidir. Çünkü neden iyi olmasın?

Burda da Millie,Sadie,Noah,Gaten,Lilia ve Maddie ile tanıştım. Yani tanıştık. Caleb,Noah ve Gaten ile zaten arkadaştı. Bu yüzden buraya alışmamızı kolaylaştırdı aslında.

 
[Selağm ilk bölümü yayınladım bi heyecan var hikaye nasıl oldu bilmiyorum ve daha uzun bölümler gelecek hsbzbzjsjs]
[Yorumları bekliyorum ve oy verebilirsiniz :) ehehe]
[İnstagram: @stcapstr ]
[~Sümiş💦]

Just You And Me •fillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin