|'Millie and Stubbornness' |

1.8K 104 88
                                    

Medya;Lilia,Maddie ve Millie 💖

{ F:Millie geliceksin!
M:Gelmeyeceğim! }

*Finn*

Kaldırımın kenarında Millie vardı.
Üzgün görünüyordu ve galiba ağlamıştı.Arabayı durdum ve Millie'ye seslendim.Bana baktı.Göz yaşlarını sildi.
F:Millie!İyi misin?
M:Finn burda ne yapıyorsun? Ve iyiyim.
F:Ne yaptığımın önemi yok.Sen ağlamışsın Millie.İyi olduğuna emin misin?
M:Önemli bir şey yok yani şuan anlatmak istemiyorum üzgünüm...
F:Sen bilirsin.
Bak ne diyeceğim bugün bizimkilerle toplanıyoruz ve sende geliyorsun grubumuzda eksiklik istemiyorum okey?
M:Bugün gelmesem olmaz mı?Moralim iyi değil.
F:Millie geliceksin!
M:Gelmeyeceğim!

"Sen öyle san." dedim fısıltıyla.
M:Bir şey mi dedin?!
F:Sen bilirsin dedim boşver.Görüşürüz.
M: Görüşürüz Finn.

Arabaya tam geri bindim ki Millie'ye geri seslendim.
F:Evine bırakayım mı?
M: Aslında iyi olur.
F:Hadi gel ozaman.

Millie'yi eve götürüyordum arabada kısık sesli bir müzik vardı. Yolda konuşmadık.Millie'nin evine yaklaştığımızda Millie'ye seslendim.Cevap vermedi ona baktığımda ise suratımda bir tebessüm oluştu.Millie uyumuştu.
Normalde uyumazdı ama uykusuzdu demek ki.Evine geldiğimizde Millie hala uyuyordu.
Uyandırmak istemiyordum çünkü çok tatlı uyuyordu...
İstemesemde uyandırdım.

F:Millie,Millie, Millie hadi uyan!

Yavaş yavaş uyanıyordu.

M:Ay ben uyumuş muyum?Pardon Finn uykusuzdum da dalmışım.
F:Sorun değil Millie ,eve gidip dinlen sen.Akşam görüşürüz.
M:Gelcem diye bir şey demedim ben!
F:Görüceğiz Brown!

*Genel*
Millie arabanın kapısını sertçe kapatarak evine yürüdü ve içeri girdi.Finn'de iş görüşmesi olan binaya doğru gitmeye başladı.

*Millie*
Jacob ile kavga etmiştik gene bana bağırıyordu.Ayrılmak istediğimde beni tehdit ediyordu. Zorla sevgilisiyim şuan. O da bunu istiyor zaten. Beni koruyup sevmek yerine bana zarar veriyor, canımı yakıyor...
Bunu Finn'e söyleyemezdim.O çabuk sinirlenen biri yani olmaz söyleyemem...

Üstümü değiştirdim ve biraz oturup telefona baktıktan sonra duşa girdim.
Rahatlamak için girdiğim duş bana birden kabus oldu. Kötü şeyler,o olaylar aklıma geliyordu.Başım dönmeye başladı.Hemen duştan çıktım üzerimi giyindim ve kendimi yatağa attım.Kestirmek istedim...

*Finn*
Sadie,Lilia ve Maddie'ye haber vermem lazımdı ki Millie'yi ikna edebilsinler yoksa zorla getircektik.
Sadie'yi aradım;
F:Alo
S:Alo,Efendim Finn.
F:Sadie bugün bizimkiler olarak bizim evde buluşucaz sen Lilia ve Maddie'ye haber ver. Sorun şu ki Millie'yi ikna etmeniz gerek.Canı bir şeye sıkılmış bana söylemedi. Kafasını dağıtmaya ihtiyacı var. Bu görevi size veriyorum.Akşam görüşürüz..
S:Anladım Finn o iş bizde hadi görüşürüz.

Sadieler bu işi halledecekti şimdi Jack'i arayıp diğerlerine haber vermesini isteyecektim ve evin dağınıklığını toplamalarınıda istemeyi eksik etmezdim (mdkxxsjsmxmx)
Jack'i de aradım;
F:Alo kanka sus ve beni dinle
J:Tamam kanks
F: Şimdi sus başlıyorum, ben birazdan iş görüşmesine gircem o yüzden azıcık kısa kesiyorum. Akşam bizimkiler buluşuyoruz sen diğerlerine haber ver Sadie,Millie, Maddie ve Lilia'ya Sadie söyleyecek sen diğerlerine söyle.Ve eve cips,çerez,abur cubur falan alın atıştırmalık, içecek olarakta herzamanki içkiden ayarlayın bize yetecek kadar. Hadi siz yaparsınız görüşürüz gardaşım.
J:Tamam
F:Jack sen şimdi sadece tamam mı diyorsun yani pü sıfatına senin, neyse kapa kapa
J:Ne diye.......

Telefonu kapattım. Binanın oraya gelmiştim. Arabayı uygun bir yere park ettim ve içeri girdim. Güzel bir dekorasyona sahipti. Ordaki görevliye nereye gitmem gerektiğini sordum ve gitmem gereken odaya gittim.

.............................

İş görüşmesinden çıkmıştım ama maalesef bana uyumlu bir yer değildi.
İşi burda yürütemezdim. O yüzden tüm kuralları ve gidişatı dinledikten sonra kibar bir biçimde istemediğimi dile getirdim.

Arabaya binip eve doğru yol aldım.
Sadie'ye Millie'yi ikna edip etmediklerini öğrenmek için aramam gerekiyordu.
Sadie'yi aradım;
F:Alo Sadie hallettiniz mi?
S:O iş bizde dememiş miydim? Hallettik biz merak etme akşama geliyoruz.
F:Süpersiniz!Görüşürüz.
S:Görüşürüz.

Bu işte halledildiği için mutluydum.

*Sadie*
Finn'e hallettik demiştim ama Millie inatçı keçi rolünü oynamaya devam ediyordu. İnatla "Gelmeyeceğim!" diyordu.

Sadie: Millie hadi ama yeter bak lütfeeeğn!
Millie:Ya istemiyorum Allah Allah!!
Lilia:Millie imana mı geldin yavrum?
Millie:He knk birazdan dua edicem hatta ilk duam sizin beni bi salmanız duası!
Maddie:Ayıp ediyosun aaaaa.
Sadie: Millie fazla durmayız 1 saat falan ya hadi gel nolur benim için...
Lilia:Hayır benim içinnn!
Maddie:Malsınız,benim için gel Millie!
Millie:Bi susun gerizekalılar!Tamam geliyorum ama bakın çok durmayacağız okey?
Sadie:Ağağa tamam okey knk (yandan sırıtış)
Lilia:Hadi giyinelimmmmm!
Maddie:Aynennnnn
Sadie:Ağağağağağa
Lilia:Eğueğueğu
Maddie:Abudik Gubudik
Sadie:Ayayayayaya
Millie:AY YETER GELMİYORUM AMK!
Sadie:Tamam knk yapmıyoruz sorry.
Millie:Ben eşofmanla gidicem.

Sadie,Maddie ve Lilia aynanda Millie'ye bakar.

S,M,L:HAYIRRRR OLMAAAAAĞZ!

Millie:Olur!Hatta şu kırmızılı olanı giyicemmmm.

Sadie:Ben sana ayarladım onu giy canım.
Millie:Banane aaaaaa elbise giymem hem hava serin salak mısınız siz?!
Lilia:Belki biraz.
Maddie:Kendi adına konuş Lilia!
Sadie:Tamam be herkes ne istiyorsa onu giysin hıh!
Millie:Bencede!!

Biz 4'ümüz hazırlanmaya başladık.......

{Bu diğerlerine göre daha uzun oldu galiba ehehe}
{Bölüm yorumlarını bekliyoring}
{İnstagram: @stcapstr}
{~Sümiş💦}

Just You And Me •fillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin