Medya:Sadie❤️ (Not anymore yazısının bölümle alakası yok sadece foto söşğfkxhdş)
{ Aslında banane. Neden düşünüyorum bunu?}1 hafta sonra
*Sadie*
Millie 1 haftadır hiç bir sıkıntı yaşamadı rahat kaldı tabii ağlamalarını saymazsak.
Bu şekilde devam edersek her şey düzelicek gibi ama kimse bir şey bilmiyor en azından ben öyle düşünüyorum...Millie'nin kafasını dağıtması için temiz hava alması gerek,bir şeylerle uğraşması gerek, yani AVM lerde alışveriş yerine piknik ve kamp fena olmaz. Yaz olsaydı denize giderdik ama şimdi bir yerlerimiz donmasın diye gitmiyoruz (çxşsldmflc)
Bu fikrimi diğerlerine de söyledim. Kamp fikrinin kulağa hoş geldiğini söylediler. Ama burda doğru düzgün kamp yapabileceğimiz bir yer yok uzak mesafede ve akşamları hava buz gibi oluyor. Oturup başka bir şey düşünmeye başladık.
Hep beraber salonda oturmuş ne yapacağımızı konuşuyorduk.
Gaten:Yemek yiyelim.
Wyatt:Dostum çok haklısın ben açım.
Lilia:Kilo mu almak istiyorsunuz?
Gaten:Duyanda hiç yemek yemiyorsun sanacak.
Lilia:Ay sus be!
Caleb:Bence uzaya gidelim ne dersiniz?
Finn:Ne saçma sorular bunlar ya?
(ÖCİZPDMDŞXJDFÖKV şunu diyen adam geldi aklıma)Noah:Bence yapamadığımız şeyi yapabiliriz.
Jack:Mesela ne?
Noah:Hani toplanıp eğlence yapıcaktık ya ama yapamadık onu yapabiliriz.
Sadie:Aynen olabilir.
Finn:Okey ozaman bugün akşam yapalım.
Millie:Ne yapıyoz ya?
Jack:Hani bizim tayfa ile toplanıp sürekli yaptığımız şey, eğlenceee!
Maddie:Yaşasınn!
Noah:Erik dalı ile oynamak isteyen?
Finn: Ya Noah gene mallığın tuttu kardeşim git uyu sen.
*Genel*
Uzun bir konuşmanın ardından yarım kalan eğlenceye devam ediceklerdi. Akşama parti varrr (şxöskdpcjfn random atasım geliyor)*Gaten*
Ben ve Wyatt karnımızın açlığını düşünürken birbirimize baktık ve dolaba yöneldik. Dolapta gördüğümüz karşısında şoka girdik. Tab2 bomboştu ne bekliyordunuz? Ehehehe.Biz ikimiz birkaç yiyecek bir şey almak için evden çıktık. Markete doğru yürümeye başladık.
*Finn*
Biraz hava almak için bahçeye çıktım.
Jacob'u 1 haftadır arıyorum. Ama o şerefsizi bulamıyorum. Hangi cehenneme girdi?!Mümkünse o cehennemden çıkmasın bizi de rahatsız etmesin. 1 hafta bir şey yapmaması bana çok sessiz kaldığını söylüyordu. Bu terslikte bir iş var ama ne?O sırada telefonum çaldı.
Bu numara bende kayıtlı değildi. Acaba kim arıyordu? Daha fazla merak etmemek için telefonu açtım.
Finn:Alo!
İsimsiz:Saat 18:30'da evinize yakın olan sahilde ol.
Finn:Kimsin?
İsimsiz:Öğrenirsin.
Telefon kapanır.
Bu neydi şimdi?!
Oraya gitmezsem ne olurdu acaba?
Telefon şakasıysa şuan bu salaklarla uğraşmak istemem ama değilse? Galiba gideceğim.Bundan kimseye bahsetmeyeceğim. En azından şimdilik.
*Millie*
Biz kızlar hazırlanmak için eve gidicektik.Ama daha çok vardı. O yüzden biraz daha burdaydık.Finn'i bahçede telefonla konuşurken gördüm. Acaba kimle konuşuyordu?
Aslında banane. Neden düşünüyorum bunu?İçeri geldiğinde hiçbir şey demeden yukarı çıktı. Noldu buna böyle?
*Caleb*
Biz 3 kişi (Caleb,Jack, Jaeden) akşam için gerekli atıştırma ve içecekleri almaya gidicektik.Noah evde duracaktı. Gaten ve Wyatt buzdolabı bomboş olduğu için ayrı bir alışverişe gitmişlerdi, 10-15 dk içinde gelirlerdi. Bizde hazırlanıp dışarı çıktık.İçki,cips,abur cubur ve bir tanede kart oyunu için kartlar aldık.
Para bize girdi ama yapacak bir şey yoktu. (orada daha ucuz ama neys dkxjxnxnnx)
Eve doğru yol aldık.
*Finn*
Saat 18:30'a geliyordu. Bizim tayfa ile anlaşma saatimiz 21:00'deydi. Montumu alıp evden çıktım. Diğerleri evdeydi. Bir şey söyleme ihtiyacı duyamadım.Sahile geldim sayılır. Banka oturdum ve o kişinin gelmesini bekledim. 10 dakika sonunda yanıma biri oturdu.
Şapkası vardı. Yüzünü çıkaramamıştım. Biraz tanıdıktı. Bana döndü."Selam Finn, gelmişsin hayret ettim."
Donup kalmış sadece ona bakıyordum...
{Sizce o isimsiz kim?}
{Bir ciddi oluyom bir olmuyom ortayı bulmam lazım helpp!}
{Artık kiss gelsin diyen kim var skdkdşzlsk}
{Merak ettiğiniz şeyleri sorun ama spoiler verir miyim bilmem xkxlzond}
{Yazım hatası varsa sorry☀️}
{Instagram: @stcapstr}
{~Sümiş}