|'Psychopath' |

1.5K 104 124
                                    

Medya;Millie

{ Bu benim canımı yakıyordu. Hemde çok. Dayanamıyordum... }

*Sadie*

Millie eşofman giyecekti. Şaka gibi ama umrumda değil ben Caleb için giyinirim ehehehe.

30 dk sonra

Millie:Ben hazırım hadi çıkalım!

Sadie:T-Tamam.Millie! Bu ne? Sen
hani eşofman giyecektin?Elbise giymişsin,bi de soğuk diyordun kanka bu kısa sanki?

Millie:Seninki de pek farklı değil ha?

Lilia:Ben şortumu giydim olmuş mu?

Maddie:Kanka götün görünüyor!

Lilia:Ne alaka ya sus sen!

Millie:Ay hadi çıkalım artık!

Sadie:Daha saçım ve makyajım varrr!

Millie:Ya sadece bizimkilerle buluşucaz ya sizin işiniz çok uzun ben gidiyorum önden,bekleyemem sizi!

Maddie:Tamam kanka sen git önden bişiler yap :)

Millie:Ne?

Lilia:Yok bişi yok git hadi sen BAYAN BAYAN.

Millie:Ya siktir Lilia ya!

*Millie*

Evden çıktım ve Finn'lerin evine doğru yol aldım.Lilia'nın Jaeden için öyle giyindiğini biliyordum.Sarhoş halleriyle ne kadar ileri gitçeklerini biliyorlar ama işte neyse :D
Sadie de farklı değil o da Caleb ile aynı şeyi yapar sonuçta. Neyse Öhöm!

[Saat 20.45]

5 dk içinde ordaydım. Arkamdan bir ses duydum.Arkamı döndüğümde Jacob'u görmemle beni bayıltması bir oldu....

*Jacob*

Millie'nin Finn'e gideceğini biliyordum.Bir sürü erkek.Kim bilir neler yapıcaklar! Millie'yi sırtıma alıp eve götürdüm.Benden izinsiz böyle bir şey yapamazdı!!

Onu yatağa bıraktım.Tanrım!Elbisesi kısa ne kadarda güzel.İşte istediğim!

Millie uyanıyordu. Uyanması benim için iyiydi.Millie uyandı ve bağırmaya başladı.

*Millie*
Finn'lere gidiyordum ki birden Jacob'u görüp onun beni bayıltmasıyla birlikte gene onun odasındaydım.Ağlamaya ve bağırmaya başladım.

Millie:Ya yetmedi mi artık psikolojimi bozman,bana saldırman,şiddet uygulaman ve vücudumu kullanman!
Yeter artık bırak beni bana zarar verme! BEN SENİN DEĞİLİM VE OLMAYACAĞIM DA!!

*Genel*
Sadie,Maddie ve Lilia Finn'lere gelmişti.İçeri girdiler.Finn Millie'yi sordu.Sadie şaşırdı çünkü Millie'nin çoktan gelmiş olması gerekirdi.
Finn hemen Millie'yi aradı.Endişelenmişlerdi...

*Jacob*

Millie hem ağlıyor hem bağırıyordu. Şuan bu umrumda değil. Son dediği şey beni sinirlendirmişti ki Millie'nin telefonu çaldı.

-Finnie arıyor-

Millie'ye eve geri döndüğünü ve gelmek istemediğini söylemesini söyledim. Telefonu açtım. Millie'ye tuttum.Millie cümlesini söylüyordu ki
anlaşmayı bozup yardım istedi,saçma şeyler söyledi bende saçından tuttum ve canı acıyacak şekilde sinirimi geçirmeye çalıştım. Telefonu kapattım.

Jacob:Anlaşmayı bozdun. Aferim Millie, bunu hak ettin!

*Genel*

Finn telefon açılınca sevinmişti ki Millie'nin dedikleri onu telaşlandırdı. Diğerlerine de söyleyince Sadie ve Lilia ağlamaya başladı. Maddie zor duruyordu.Finn diğerlerini yanına aldı. Wyatt ve Noah kızların yanında kalıcaktı. 5 kişi arabaya bindiler.Finn ilk önce Millie'lerin evine gitti ama orda değillerdi.Aklına Jacob'un evi geldi.Bir şey olmamasını diledi.Jacob'un evi 25 dklık yol mesafesiydi. Uzaktı.Yolda kaza olmuştu bu yüzden trafik vardı.

Finn:Hay sikeyim böyle işi!

Caleb:Beklersek çok geç kalıcaz!

Jaeden:Ee napıcaz?

Gaten:Kestirme yol bulmalıyız, navigasyonu açalım.

Finn:Hadi ama çabuk!

*Noah*

Kızlar ağlıyordu, biraz sakinleştirmeyi başardık.
Millie'yi Jacob kaçırmış olmalıydı. Ama sevgilisi neden kaçırsın ki?
Şu var ki gözüm tutmamıştı o pisliği.
Bi boklar dönüyor ama ne?!

*Millie*

Jacob saçımı çekiyordu ve şiddet uygulamaya başlıyordu. Bu benim canımı yakıyordu.Hemde çok.Dayanamıyordum. Bacaklarım kızarmıştı. Psikopat olmuştu iyice.Kemeri canımı çok yakıyordu.
Ellerimi kullanarak direnmeye çalışsamda en sonunda ellerimi ve ayaklarımı bağladı.

Banyoya götürdü.Nereye gittiğimizi biliyordum.Lanet olsun onun bana dokunmasını istemiyorum!
Acıdan dayanamıyordum. Banyoda başka bir kapı vardı.Orası boş sadece koltuklu bir odaydı.İşte gene yapacaktı.Gene bana dokunacaktı!

Koltuğa bıraktı. Ellerim ve ayaklarım bağlıydı. Hareket edecek halim kalmamıştı. Ölsem belkide bu acıları çekmezdim. Ellerimi ve ayaklarımı çözdü.

⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹
Üstüme doğru geliyordu. Elbisemi çıkarmaya başladı.İç çamaşırlı kalmıştım.Beni geri bağladı.Artık hiç hareket edemiyordum.

Bana dokunmaya başladı.Sonra durdu ve tişörtünü çıkardı. Boynuma yöneliyordu.

Çığlıklarım evin dışarısından duyulabilirdi belki.

Jacob ileri gidiyordu, ben ise onu itmeye çalışıyordum.
⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹

*Finn*

Gaten'ın kestirme yol fikri ile Jacob'un evinin önündeydik.Hızlı bir şekilde arabadan indik.Kapıya tam vuracaktım ki bir ses duydum.Millie'nin çığlıkları..LANET OLSUN! Jaeden ve Jack evin etrafında dolanıp açık pencere var mı ona bakıyorlardı.Caleb ve ben ise kapıyı kırmaya çalışıyorduk.

Jack beni aradı. Bu demek oluyor ki açık pencere var. Hemen Jack'in oraya koştuk.
Pencere açıktı önden içeri girdim.
Ses sol taraflardan geliyordu.Sol tarafta bir oda vardı.Oraya girdim.
Jacob'un odası olmalıydı.Ses daha net duyuluyordu.Bir kapı daha vardı. Orayı açtığımda ise bir banyo ile karşılaştım. Jack ve Caleb arkamdan geliyordu.

Jaeden ile Gaten dışarda duruyorlardı.Etrafı gözetlemek için.
Her ihtimale karşı çünkü ne olacağı belli olmaz.

Banyoya girdiğimizde orda kenarda bir kapı farkettim. Labirent gibi ev amk. Ses o odadan geliyordu. Millie'nin çığlıklarını her duyduğumda daha çok sinirleniyordum. Artık kimse beni tutamaz.

Kapıya tekme atmamla kapı açıldı.

Karşımda elleri ayakları bağlı neredeyse çıplak ve ağlamaktan gözleri şişmiş çığlık atan Millie'yi gördüm. Ve onu taciz eden Jacob.

Jacob'u tutup çektim ve yumruğu yapıştırdım.Sinirim geçmiyordu. Yumruklarım onun yüzünü kana bulamıştı ama ben devam ediyordum.
Caleb beni yeter anlamında tuttu ve Jacob'dan ayırdı. O an Caleb'a bağırdım sakin olamıyodum.Jack ve Caleb Jacob'u taşıyıp ordan çıkardılar.

Ben ise Millie'nin yanında durdum.Gözleri kızarmıştı.Hala ağlıyordu.Ve yarı çıplaktı. Yerdeki kıyafetini alıp ona geri giydirdim.
Gözlerim doluyordu. Vücudundaki morlukları gördüm.Kalbim ağrıyordu.
Millie'yi kendime çektim ve sarıldım. Şuan birine sarılmaya ihtiyacı vardı...

{Selam yeni bölüm attım bunu kutlayalım hadi dnzmzösms}
{Bana pls sövmeyin ama Jacob'a sövebilirsiniz,bu bir kurgu bende ona göre gitmek zorundayım yane}
{Aslında bunu yazdım ama gerçekten böyle şeyler yaşayanlar var 😭}
{Instagram: @stcapstr }
{~Sümiş💦}

Just You And Me •fillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin