|'Fun Time'|

1.2K 90 108
                                    

Medya;Bad Boy Finn shzhzxbx
{ Ya da bana sarılıp ısınmaya ne dersin? }

*Finn*

Bu Iris'ti. Geçen yaz kısa süreli bir ilişkimiz olmuştu. Sonra ayrılmıştık.
Ortak karar ile ayrılmıştık. Bunun için
fazla üzülmedik. Yani öyle düşünüyorum.

Iris:Arkadaş kalalım dedin aradan 1 yıl geçti aramadın bile. O yüzden ziyarete geldim.

Finn:Hoşgeldin Iris, aramadığım için üzgünüm.

Iris:Tamam sorun değil.

Finn:Buraya beni görmeye mi geldin yoksa işin falan mı vardı?

Iris:Buraya taşındım!
Bunu sevinçle söylüyordu.

Finn:Gerçekten mi?! Sevindim, bizim okula mı gelceksin?

Iris:Evet, çok iyi değil mi? Hem sevgilimde orda.

Finn:Ooo manita yapmışız. Adı ne?

Iris:Evet, şey Carlos.

Finn:Onu pek tanımıyorum ama biliyorum. İyi mi bari?

Iris:Harika bir insan!

Finn:Sen öyle diyorsan öyledir. Benim gitmem gerek Pazartesi okulda görüşürüz.

Iris:Konuşmak güzeldi. Sağol ve görüşürüz.

*Iris*

Amacımı anlamaz umarım....
Belli etmiyorum iyi bir oyuncuyum :)

*Finn*

Iris'i görünce bir garip olmuştum. Uzun süre görmemiştim ve gerçekleri söylemek gerekirse özlememişim. Evet özlememişim...

Geç kalmamak için eve eğlenmeye gittim. Parti zamanı dostum. Bunları şimdi unutup eğlenmeye bakıcağım.

19.35

Eve geldim ve diğerlerine yardım ettim. Caleb ile film seçtik. "Morg"
diye bir korku filmiydi. Korku filmlerini saçma buluyordum. Hiç korkunç değiller. (O filmi izlemedim ama sallarım, çünkü neden olmasın? djxndndnd) Ama ben Caleb'in ne yapmaya çalıştığını tabii ki bildiğim için pek sorun etmedim :)

Diğerleri atıştırmalık hazırlarken Jack yanıma geldi ve filmden sonra ne yapabileceğimizi sordu. Ben düşünürken Jack "Doğruluk mu Cesaretlik mi" ve "Cennette 7 dakika" oynayabileceğimizi söyledi.

Finn:Bilmiyorum kanka onlar artık klasik ve sıkıcı olabiliyor.

Jack:Ne yapabiliriz ki?

Finn:Oyunun adını bilmiyorum ama bir daire şeklinde otururuz,sağdan başlar sıra sıra kırmızı ve yeşil kartları çekeriz. Kırmızı gelenler bir yarım bardak içkiyi kafasına diker, yeşil gelenler istediği bir kişiye soru sorar eğer cevaplamazsa o da içki içer. Yeşil çekmek şans işi olur yani. Anladın mı?

Jack:Hiç oynamadık ama güzele benziyor kanks. Zeki çocuk!

Finn:Tab2 oğlum ben söylüyorum. (dkxjhssnnxnx)

Jack:EĞUEĞUEĞUE

Finn:Çarpılma kanks daha saat erken.

Jack:Çorpolmo konks doho soot orkon.

Just You And Me •fillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin