|'Asshole perverse'|

1K 81 178
                                    

Medya;Finn 🎸
{Finn:Millie bir şey demeyecek misin?}

*Finn*
Millie'nin tarif ettiği yoldan gidiyorduk. Yüksek ihtimal yanlış yere gidiyorduk ama denemekte fayda vardı. Bu havada soğuk suya girmesini istemezdim ama iddia iddiadır kardeşim,sonuç olarak o istedi.

Millie:Az kaldı bak geliyoruz.

Finn:Hadi bakalım.

3-4 dakika daha yol gittikten sonra Millie birden yüksek sesle konuştu.

Millie:Hah! Bak burası! İşte geldik. Şimdi soğuk suya girecek olan sensin , dedi sevinçle.

Finn: Benim için uyar, senin bu azminden dolayı seni tebrik ediyorum, dedim sırıtarak.

Millie: Yalnız neden burda araba yok?

Finn:Belki yanlış yere gelmişizdir.

Millie:Hayır burası görmüyor musun koca ekranı?

Finn: Görüyorum ama nerden bilebilirim?

Millie:Şurda biri var ona soracağım.

Finn:Peki.

*Millie*
Arabadan indim ve 2 adım attıktan sonra geri arabaya koştum.

Millie:Finn çok soğuk!

Finn:Bu havada bu şekilde giyinirsen böyle olur işte.

Millie:Sana inat iniyorum arabadan.

Finn:Üşüyeceğini biliyorum.

Millie:Bende biliyorum o ayrı konu ama sormam gerek.

Finn:İstersen ben sorabilirim.

Millie:İstemez hıh.

Finn:Tamam git sor.

Arabadan bir kere daha indim, bacaklarım üşüyordu ama Finn'e atar yaptığım için sormadan tekrar geri dönmeyecektim.

Adama yaklaştığımda sigara içtiğini fark ettim. Yanına geldiğimde çekinerek sordum.Rahatsız olmaya başlamıştım. Neyseki araba çok uzakta değildi ama yakında değildi.

Millie:Şeyy.. Pardon bir şey sorabilir miyim?

Sigarasını söndürüp cevap verdi.

Bilinmeyen adam(ksldjasdksğx):Tabii ki bebeğim.

Millie:Yalnız bebeğim demezseniz sevinirim. Soruya gelecek olursak arabalı sinema bugün olmayacak mı?

Bilinmeyen adam: Bu hafta yok, geçen hafta vardı bir dahaki sinema 3 hafta sonra ama istersen seninle benim evimde başka bir şeyler yapabiliriz güzelim,dedi ve kolumu tuttu.

Millie: Güzelim senin dayındır pis sapık bırak beni!

Bilinmeyen adam:Seninle eğleneceğiz neden böyle yapıyorsun? İnan bana tekrar yapmak isteyeceksin,dedi pislik gülüşüyle.

Millie:Ben seni şimdi bir eğlendiririm görürsün!

Bilinmeyen adam: Eğlendir bakalım merakla bekliyorum. Ama şunu unutma ben seni daha fazla ve zevkle eğlendiririm.

Millie:Ben seni yapan ananında babanında..... bırak beni!

Bilinmeyen adam:Önce istediğimi almalıyım. Seni kolay kolay bırakacağımı mı düşünüyorsun?

Just You And Me •fillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin