*Psycho Girl'ün(Mina'nın) kafasının etrafında kırmızı bir baloncuk belirir ve yavaşça Psycho Girl'ün(Mina'nın) gözleri yavaşça kapanır*
Gördüğü Şeyler:
Entity 303 Jane adında birisiyle çocukluğundan beri arkadaştır.
Ama Entity ona 3 yaşından beri aşıktır ve bir gün ona açılır.
Jane de ona aşık olduğun söyler ve böylece sevgili olurlar.
Zaman geçer... Evlenirler.
Mutlu bir hayat geçirirken Jane hamile olur.
Dokuz ay sonra Psycho Girl(Mina) doğar.
Hastaneden geldiklerinde Entity 303 biraz köy patlatmaya gider.
Jane bir süre uyumaya gittiğinde Herobrine gizlice Entity'nin evine girer.
Evde Psycho Girl'ün(Mina'nın) uyuduğu beşiğin başına gelir ve ona ne yapacağını düşünürken...
DAN!! Jane Herobrine'ı duvara yapıştırır ve ona mızraklar fırlatır ama Herobrine'a isabet etmez.
Jane Psycho Girl'ü(Mina'yı) kucağına alır ve bir sandığın içine koyar. Herobrine'ı tekrar duavara fırlatır . Bu sefer elmas kılıç attığında isabet eder ve Herobrine duvara yapışık kalır.
Jane bunu fırsat bilerek hemen Psycho Girl'ün(Mina'nın) olduğu sandığı alır ve bir şelaleden aşağı fırlatır(tehlikeden uzak dursun diye).
Geri döndüğünde Herobrine duvardan kurtulmuştur.
Herobrine ile dövüşürlerken Jane hayatını kaybeder...
------------------------
Şu an şoktayım! Bunca zamandır benim kankamın babası Herobrine annemi öldürmüş!Okula gidince ona sorucam! Bunları gördükten sonra babama baktığımda üzgünce yere bakıyordu.
-Eğer köy patlatmaya gitmeseydim bunların hiçbiri olmayacaktı...
Hadi ama! Herkes hata yapamaz mı?
-Ama bu büyük bir hata!
-Bir dakika sen...
-Aklını okuyabiliyorum.
- (O_O)
İçimde kötü bir his vardı. Babam sanki bana kötü bir şey söyleyecekti...
-Psycho Girl
-Evet baba?
-Sen tamamen iyileşince senin hafızanı silmek zorundayım...
-Ne, Ama neden?!
-Bu senin güvenliğin için... Üzgünüm.
Tam babama cevap vercektim ki babamın daha demin konuştuğu kişi(yani galiba o) içeri girdi.
-Uyanmış! Efendim
-Efendim? (Asdkwbsodnwhso)
Efendim dediğinde gene sesi o korkunç halini almıştı.
-Sizi birkaç dakika içeri alabilir miyim?
-Peki...
Babam kulağıma yine o şevkatli sesiyle görüşürüz diye fısıldadı ve gitti. Sonraysa derin bir uykuya daldım...
-Devam Edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Entity 303'ün Kayıp Kızı : Psycho Girl
FanfictionBen dünyada hatta evrende tek olan yarı insan yarı virüsüm. Buna oyun hatası yani glitch(bug) deniyor. Hikayemi istersen okursun serbest :)