Bir anda bir ses duyarak uyandım. Galiba yağmuru izlerken uyuyakalmışım.
Annem beni yatağıma yaşımış ama o ses neydi ki?
Her neyse dışarıdan gelmiştir.
Emin olmak için gözümü kapatıyormuş gibi yaptım ve bir saniye sonra direk açtım.
B-bu Herobrine'dı?!
Elinde elmas kılıç var!
Hemen yataktan atlayıp evden koşarak çıktım.
Ormanın derinliklerine kadar Herobrine beni kovaladı.
Tabii o ışınlanabiliyor hava hoş -_-)
En sonunda bıktım ve Herobrine bir daha önüme ışınlandığında ona yumruk atmaya çalıştım ama başarısız oldum. Çünkü hemen önümden çekildi ve bana tekme attı.
Yere düşer düşmez kalkıp koşmaya devam ettim ve önümde bir dağ olduğunu fark ettim.
Kaçacak bir yerim kalmamışı!
Tam geriye doğru koşuyordum ki Herobrine önüne ışınlandı ve elindeki elmas kılıçları çoğaltıp alevlendirdi.
O kılıçları bana attı ama kaçmayı başardım.
Tam başka bir şey yapacaktı ki bir anda kaçmaya başladı.
Arkamda bir şey var galiba çünkü Herobrine'ın benden kaçacak hali yok değil mi?
Arkamı döndüğümde kırmızı gözlü beyaz giyinmiş siyah bir yaratık vardı.
Bana bir şey yapmaması için kendimi savunabilecek bir pozisyona geçtim.
...
Uyandım.
Benim ormanda be işim var? Ben en son uyuyordum!
Hemen eve gittim ve annemin beni aradığını fark ettim.
Hemen yanına koşup ona sarıldım.
Beni içeriye götürüp kahvaltı hazırlamaya başladı.
Ben de o sırada çantamı hazırladım.
Doli bana bir şey anlatmak istiyordu ama çok işim vardı onu dinleyemezdim.
Ben de hemen onu çantama tıkıp aşağı mutfağa indim.
Kahvaltımı hemen yiyip servise yetiştim.
Servis okula gelene kadar Doli ile konuşacak zamanım olduğu için Doli'yi çantamdan çıkardım.
-N'oldu Doli?
"Dün Herobrine gelip seni elmas kılıçla öldürmeye çalıştı ama sen kaçtın. Sonrasını bilmiyorum ama böyle oldu!"
-Doli hayallerinden bıktım artık. Azıcık gerçek dünyaya bağlı kal.
"Ama bu gerçek!"
Doli ve her zamanki hayalleri. Artık alıştım. Bu yüzden Doli'yi dinlemeyi bırakıp camdan dışarıyı seyretmeye başladım. Doli hala bir şeyler söylemeye çalışıyordu ama dinlemiyordum.
En sonundaysa okula geldim.
Okul bitince madencilik yapmak üzere mağaraya indim.
Birkaç elmas bulduktan sonra onları sattım ve eve geldim.
Annem bu sefer beni kapıda karşılamamıştı. Bu garipti.
İçeri girdim ve annemin beni çağırdığı tarafa baktığımda bir beşik ve bir tane de doktor vardı ve annem tekrar es kilosuna dönmüştü!
Yani hamileydi! Kardeşim olmuştu. Umarım kızdır.
Heyecanla beşiğe doğru koştum.
Küçük siyah kulaklı mavi bir ayı tulumu giymiş, ayağında tavşan patikleri olan kahverengi saçlı ve mavi gözlü bir kızdı ve bana bakarak tatlı sesler çıkarıyordu.
Onu kucağıma alıp hoplatmaya başladım.
Kıkırdama sesi çok tatlıydı!
Annem onun için benden gizli bir oda bile hazırlamıştı.
Küçük kardeşimi uyuttuktan sonra annem salona geldi.
Yanına gidip merak ettiğim şeyi sordum.
-Anne
-Efendim kızım?
-Kardeşimin adı ne?
-Adı...
(Adını yorumlarfa bekliyorum sizce adı ne olmalı?)
(Bence Mia olmalı)--------------------------
Yazar'ın GözündenMina yağmuru izlerken uyuyakaldığı için annesi onu odasına taşıyor.
Mina yatağında uyumaya devam ederken Herobrine intikam için Mina'nın yatağının hemen yanına bir elmas kılıçla ışınlanır.
Herobrine tam elmas kılıcı Mina'ya saplayacakken Mina'nın annesi Mina'yı kontrol etmek için odaya girer ve Herobrine ışınlanmak zorunda kalır.
Kızının uyuduğunu gören annesi odadan tekrar çıkar ce Herobrine esli yerine tekrar ışınlanır.
Tekrar kılıcı Mina'ya saplayacakken tekrar Mina'nın annesi daha hızlı bir şekilde odaya girer ama Herobrine'ı suç üstü üstü yakalayamaz.
Annedi bir daha gelmemek üzere gittikten sonra Herobrine tekrar eski yerine ışınlanır ve daha hızlı davranarak kılıcı tam Mina'ya saplayacakken bu sefer Mina uyanır. Bu nedenle Herobrine tekrar ışınlanarak kaçmak zorunda kalır.
Mina bir şey olmadığından emin olmasa da geri yatar ve Herobrine tam yanına ışınlandığında gözünü açıp Herobrine'ı yakalar.
Mina Herobrine'ı görür görmez yatakyan atlayıp evden dışarı kaçar ve tam yataktan atladığı anda Herobrine kılıcı yatağa saplar(kırsaydın).
Mina kaçmaya başlar ama Herobrine her seferinde Mina'nı önüne ışınlanıyordur.
En sonunda Mina dayanamaz ve Herobrine'a yumruk atmaya çalışır ama başarısız olur ardından Herobrine Mina'ya tekme atar.
Mina yere düşmeden dengesini koruyarak kaçmaya devam eder fakat koşarken karşısına bir dağ çıkar.
Mina kapana kısılmıştır.
Bunu fırsat bilen Herobrine elindeki elmas kılıcı çoğaltıp alevlendirir ve alevli kılıçları Mina'ya fırlatır.
Mina bütün kılıçlarfan kaçmayı başarınca iyice sinirlenen Herobrine tam Mina'ya zarar verecekken arkadan Entity 303 gelir ve Herobrine kaçmak zorunda kalır.
Mina Entity 303'ün babası olduğunu bilmediği için kendini savunacak bir pozisyona geçer ama kafasının etrafında kırmızı bir küre belirmesiyle Entity 303 Mina'nın hafızasını siler ve Mina derin bir uykuya dalar.
Entity 303 Mina'yı kucağına alarak bir ağacın altına koyar ve oradan ışınlanarak gider.
-Devam Edecek-
Arkadaşlar yanlış anlamayın satıcı değilim kalxnskalxbxh
Yeni kitabım olan ask or dare'a da bi göz atmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Entity 303'ün Kayıp Kızı : Psycho Girl
أدب الهواةBen dünyada hatta evrende tek olan yarı insan yarı virüsüm. Buna oyun hatası yani glitch(bug) deniyor. Hikayemi istersen okursun serbest :)