Bölüm 12

577 17 50
                                    

Yaklaşık beş ay geçti.

Babamsız beş ay.

Tek bir sıkıntı vardı: annem çalışmıyordu.

Bu yüzden maden işine tekrar girdim ve böylece elektrik, su ve doğal gazı ucu ucuna da olsa ödeyebiliyorum.

Bugün sabah normal bir şekilde kalkıp okula gittim.

Zaten yaza bir iki ay kalmıştı.

Sınıfta her zamanki gibi yerime oturdum.

En gıcık olan şeyse etrafımda oturan herkes erkekti.

Mavis ile aramızda ne oldu derseniz, barıştık.

Evet barıştık çünkü bizim en uzun küsme rekorumuz şimdiye kadar bir gün.

Mavis dışında başka bir arkadaşım daha olmuştuolmuştu: Star.

Star bana korkmamayı öğreten birisi ama o korkak birisi işte. Zaten korkak olduğu için korkak olursam sürekli beni döveceklerini çünkü ezik olacağımı öğrendim.

Pamela okuldan ayrıldı.

Ayrıldığı günü çok iyi hatırlıyorum; bahçede Pamela'ya düşman olan herkes halay çekmiştik.

Güzel gündü...

İlk ders sosyal. Neyse ders başlıyor tenefüste görüşürüz!

-Tenefüste-

Tenefüste okulun oyun parkında kaydıraktan değişik hareketlerle kaymaya çalışıyordum.

Kafa üstü falan :D

Mavis geç kalktığı için kahvaltı yapmamıştı ve bu yüzden kantinde 929261728104827383826(sayıyı okumadın) kişinin arkasında sıra bekliyordu.

Kaydıraktan bir daha kayarken Jony'nin Star'a vurduğunu gördüm.

Şimdi bittin sen!

Kaydırağın yanındaki boşluktan aşağı bombalama atlayıp Jony'nin yanına gittim ve tam burnunun ortasına bir yumruk yapıştırdım.

Bir yerlere uçtu ama nereye gittiği umrunda değil.(Cehenneme gitmiştir inş .s)

Star iyi gözüküyordu. Gözü morarmıştı. Onu hemen revire götürüp sınıfa gittim.

Sınıfa vardığımda dersin başlamasına 30 saniye kalmıştı.

Ders ingilizceydi.

İngilizce hocasını hiç sevmiyorum. Çünkü orada bize bebekmişiz gibi davranıyorlar. Özellikle bana!

Tamam herkesten 2 yaş küçük olabilirim ama beyin yaşım onlara bin basar tamam mı?!

(Not: Bu söylediklerim Star ve Mavis dışındakiler içindir.)

Öğretmen içeri girdiğinde özellikle bana bakarak günaydın dedi.

Sonra direk yanıma geldi.

-Minacığım

-Efendim hocam

-İngilizce şarkılarla ilgili bir gösteri yapıyorum. Şarkıda hayvanlar kendini tanıtıyor. Sen domuz olmak ister misin?

Aslında hayvanları severim ama nedense domuzlardan tiksiniyorum.

Entity 303'ün Kayıp Kızı : Psycho GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin