•Fețe noi•

580 23 0
                                    

Bună mă numesc Ada am 18 ani si sunt din Ecuador, nu mai am frați sau surori iar tatal meu a murit când aveam 12 ani. Imi place sa cant..... Mda... stiu ca voi credeti ca sunt depresivă, dar nu. Ma simt ok cât de cât. Bun... cam atat despre mine sa trecem la viața mea 'minunată'.
Era dimineata, eu stau intr-o casa cu mama mea si cu mici mei prieteni: Jasie care este o catelusa de rasa Labrodor si doi pisoi: Sisi si Grasu'.
Ora 06:00
Ceasul desteptator incepe să sune ca un descreerat. Il lovesc cu putere iar acesta face contact cu peretele făcându-se praf. Mama incepe sa strige din bucatarie
Mama(Ma) -Adaaaaa trezeste-teeeeee.
Eu nu o bag in seama iar aceasta cand vede ca dorm merge in bucatarie si aduce o galata plina cu gheață şi apa.
Ma-Ada, ai timp pana numar la trei sa te trezesti.
Eu- Mai lasa-ma sa dormmmm.
Ma- Te-am avertizatt....
Si simt cum mama arunca pe mine galeata cu apa inghețată, iar eu sar ca arsa din pat, si incep sa alerg ca descrerata prin casă😂😂. Mda ştiu ca sunt nebună, dar nu am ce facee, aşa sunt eu.
         Astazi este ziua cea mare..... Îl voi întâlni pe noul meu tata. Nu ştiu ce să zic dar eu vreau ca mama sa fie fericita, aşa că mă imbrac intr-o rochie alba pana deasupra genunchilor cu flori pe maneci şi ies din cameră.
            Este ora 14:00 şi aştept ca noul iubit al mamei să ajungă. Am o stare de nervozitate, ca si cum sa-r întâmpla ceva rău....
A şi apropo îmi place o trupa super mult se numeste CNCO (by the way, voi lasa cateva melodii de la ei pentru a le asculta). Şi dupa cam vreo 15 minute de aşteptare ajunge si acest om.
     Este un o înalt cam de vreo 47 de ani şi dupa acesta vine un baiat puţin mai mic decat domnul cel înalt. Avea nişte ochi în care te poți pierde uşorr. După cateva clipe in care ne priveam în ochi, baiatul cu ochi caprui a spart gheața.
       - Bună numele meu este Christopher Vélez Muñoz. În acel moment mi-sau deschis ochhii... era chiar.......
  -----------------------------------------------------
        Ok deci asta a fost primul capitol sper sa va placaaaa
  Ly guys💜💕

     Acestea sunt doar cateva melodiii dar voi mai lasa😊

Într-o familie de nebuni//CNCO//💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum