Coboram jos la Ada. Inca cantand la pian, dar si cu vocea. Intram si noi inauntru si incepem sa cantam. Erick si Zabdiel la chitara, Richard la pian, si eu, Ada si Joel cu vocea. Am cantat Se Vuelve Loca spanglish version. Dupa aceea mergem sus sa mancam. Se pare ca mama Adei nu a facut de mancare, dar ne descurcam. Ada s-a apucat sa faca niste ochiuri de oua, si omleta. Doar ca ea nu mananca oua, asa ca pentru ea a facut niste cereale cu lapte. Dupa ce mancam mergem in sufragerie si ne uitam la faze amuzante cu pisici. Toti eram cu lacrimi in ochi de la atata ras. Pe mine ma durea gura stomacului deja.
A- Baieti, mi-a venit o idee! Spune si sare ca arsa de pe canapea. Ce ati zice sa mergem pana la o prietena de a mea? Zice Ada bagand o fata de catelus. Eram innebubite dupa trupa voastra. Haidetiii, va roggggg☺☺☺.... spune si sare in sus.
Eu- Ok ok, venim. Doar calmeaza-te. Spun eu calmand-o. Acum fugi sus si te schimba. Si mergem si noi. Spun impingand-o in sus pe scari pe micuta lenesa.
●Ada pov●
De abia astept sa ii vad fata Alinei cand o sa ii vada. Urc lenesa scarile si merg sa ma schimb. Imi iau tricoul meu cu unicorni si pantaloni scurti albi si ies din baie. Joel era doar intr-o pereche de pantaloni scurti, si se uita la dulapul sau.
J- Ce sa iau pe mine..... hmmmmm. Zice acesta cu spatele la mine.
Eu- Eu zic sa iti ieu un maiou pentru ca astazi o sa fie cald. Zice catre el din usa baii.
J- Daaa... ai dreptate. Spune si ia un maiou negru simplu. Gataaa. Spune el bucuros, si ma trage dupa el.
Iesim din camera si jos ne asteptau ceilalti impreuna cu Denis.
Eu- Acum hai sa mergem. Spune iesind prima pe usa cu mana in sus.
Toata lume ma urmeaza pana la urmatoarea casa. O casa micuta, cocheta si draguta.
Eu- Ok deci eu o sa bat la usa cu Denis, si o sa va fac semn cand sa iesiti. Ok? Spun uitandu-ma la cei 5 nestiutori.
Ei- Ok comandant Ada! Si fac un salut militaresc. Pufnesc in ras. Ma linistesc si trag aer in pipt si imi fac curaj sa bat la usa. Pe usa iese o fata cu parul blond, cu ochii albastrii ca cerul, si de o inaltime cu mine. Simt cum ochii mi se umplu cu lacrimi si si ochii cei albastri din fata. Ii sar in brate si ii spun.
Eu- Nebuna mea, mi-a fost ata de dor de tine💕. Spun in timp ce ne despartim din imbratisare. Am o surpriza pentru tine, dar intai stergeti lacrimile. Ii spun la ureche.
Al(Alina)- Ok. Sa spunem ca am incredere in tine😂. Zice nebuna mea prietena din liceu.
Eu- Denis dute si acoperai ochii ca o sa triseze. Stiu sigur. Denis merge si ii pune mainile la ochi. Baieti, puteti sa iesiti. Baietii incep sa cante raggeton lanto.
Al- Heiii recunosc melodia asta. Spune ea nestiutoare.
Eu- Denis, acumm!! Spun si Denis ii ia mainile de la ochi. Cand Alina ii vede, incepe sa planga sii ii sare in brate la Denis, pentru ca ii era frica sa sara la baieti. Alina, sti ca poti sa ii iei in brate... nu? Spun aratand catre baieti.
Al- Serios??? Sunt reali?? Nu visez????
Incepe tornada de Alina ca de obicei cand este emotionata.
E- Desigur ca ne poti lua in brate. Spun Erick si merge catre ea si o ia in brate. Alina a incremenit si era toata rosie la fata.
Al- Adaaa!! Esti ea mai tare prietena. Te iubesccc💕. Doar tu sti cat de mult imi doream sa ii intalnesc. Sa ma duc la un concert. Sa ii aud cum canta, si sa fac o poza. Da nu sa vina la mine in curte!!!! Ce ai facut de data asta? Intreaba nebuna cu minile in san uitandu-se la mine cu ochii aia albastrii. Haide sa mergem la tine pentru ca la mine doarme Milan.
Ne ducem la casa mea, ne asezam pe canapea si incepe sa povestim.
•Erick pov•
Alina este atat de frumoasa, amuzanta si ador ochii sai albastrii. Trebuie sa vorbesc cu Ada sa imi faca lipeala cu ea.
Eu- Ada, putem vorbi putin? Spun catre ea si o trag in bucatarie.
A- Da Erick, ce s-a intamplat? Ma intreaba parca stiind ce urmeaza. Iti place de Alina, asa-i? Spune ea ca si cum mi-ar citi gandurile.
Eu- Daaaa... de unde ti-ai dat seama? O intreb eu stiind raspunsul.
A- Este foarte evident. Si cred ca ii bine ca o placi. Pentru ca ii o fata super. Spune "sora" mea mai mare. Pentru ca eu asta o consider.
*Ada pov*
Chiar cred ca lui Erick i-ar sta bine cu Alina. Amandoi sunt la fel de nebuni si stiu cum sa te faca fericit.
*Dupa o luna*
•Joel pov•
A mai trecut o luna, Erick si Alina sunt impreuna, si urmeaza ziua lui Ada. Totul este pregatiti. Am vorbit cu Alina, si ea se va duce cu Ada la plimbare, in timp ce noi o sa prgatim casa pentru marea petrecere. Cadoul este pregatit, la Renato, care este din partea trupei si cadoul meu, este si el pregatit. Sambata asta este ziua Adei. De abia astept.
*Sambata*
•Joel pov•
Ma trezesc cat de devreme se poate, pentru a face ceva de mancare si pentru a spune intregii case ca azi nu trebuie sa ii uram Adei "La Multi Ani" pana diseara. Ma duc prima data la Chris in camera. Bat la usa si aud un "intra" fara vlaga. Fac cum mi s-a spus si intru in camera.
Eu- Ok deci baieti, azi trebuie sa ne purtam normal si sa nu ii spunem lu Ada "la multi ani", pentru ca ii vom spune diseara la petrecere. Spun in timp ce ma pun pe pat.
R- Ok bosss, astazi tu trebuie sa ne ordoni ce sa facem pentru ca ii iubita ta si stii ce ii place. Eu sunt alaturi de tine. Vreau ca totul sa iasa perfect pentru ca o iubesc pe surioara noastra. Spune Rich ridicandu-se in picioare si venind langa mine. La fel fac si ceilalti doi. Dupa mergem si vorbim cu Erick si Denis, cu care nu trebuie sa duc munca de lamureala, pentru ca, Ada este un fel de mama.
~Ada pov~
Ma trezesc super fericita, pentru ca astazi este ziua meaaaaa😊😊💕. Fac 19 ani. Dar parca ceva nu este in regula parca lipseste cineva, tati, doar ca azi voi incerca sa uit de probleme si sa fiu happy. Vad ca Joel nu este langa mine, asa ca merg jos sa mananc. In bucatarie erau toti. Mama, Jack, Denis si baietii.
Eu- Neataaaa familie. Spun in timp ce intru zburdalnica pe usa bucatariei.
Ei- Neata Ada! Spun toti la unison.
Ma- Ada, cum ai dormit? Ma intreaba mama de la aragaz, probabil ca facea mancare lui Chris, pentru ca doar el nu avea farfuria in fata.
Eu- Mamaaa! M-i foamee!! Spun in timp ce ma duc la locul meu langa Joel. Ma duc si il sarut.
J- Neata iubiree💕. Cum ai dormit? Ma intreaba maimutoiul meu.
Eu- Bine inima, tu? Adica voi?😂 adaug repede pentru ca nu m-am obisnuit sa fim acasa si sa fim atat de multi. Familie, astazi vedeti ca merg cu Alina prin mall la plimbare pentru ca urmeaza botezul fratelui ei. Ok?
Ma- Bine Ada, dar sa fiti cuminti. Spune mama in timp ce imi aseaza bolul cu cereale in fata. Dupa ce mananc merg sus si ma schimb de pijama. Imi iau o pereche de pantaloni scurti si un tricou simplu. Parul mi-l las pe spate si imi pun o sapca primita de la tata. In bicioare imi iau tenisi albi si ies din camera. Imi iau ghiozdanul si ma duc sa ii salut pe restul.
Eu- Am plecatt! Spun si merg sa il sarut scurt pe Joel.
J- Te iubesc pitic sa nu te pierzi😂. Spune maimutoiul in glume.
Eu- Stai linistit, nu scapati atat de usor de mine. Spun in timp ce merg sa ii pup si pe ceilalti pe obraz.
Ei- Nici nu vroiam sa facem asta.
C- Surioara, daca ai nevoie de ceva ma suni, ok? Spun Chris pupandu-ma pe obraz.
Eu- Ok am plecat. Spun iesind pe usa. Merg la Alina si luam masina ei, pentru ca a mea am lasat-o la Joel pentru ca m-a rugat sa i-o las.
•Joel pov•
Ada tocmai ce a iesit pe usa.
Eu- Ok baieti, ma duc sus in camera sa pregatesc camera nostra. Chris, tu faci curat in bucatarie si living. Richard, tu si Zabdiel faceti in sala de inregistrari si repetitii, si Denis si Erick voi faceti in camera vostra si a lui Chris. Inteles? Spun catre ei in timp ce urc scarile.
Ei- Da comandant Joel, s-a inteles! Spun ei in timp ce merg fiecare la treaba lor. Eu merg in camera mea si a lui Ada si incep sa o pregatesc. Pe peretele deasupra patului voi pune foarte multe poze cu noi doi, cu trupa si cu familia. M-am apucat sa lipesc pozele cu noi. Dupa aproximativ 15 minute, am pus toate pozele pe perete. Patul era facut, baia era curata, si am fugit pana la Renato pentru a aduce decoratiunile si cadourile. Peretele era doar o parte din cadoul trupei. Cealalta parte a cadoului trebuia adusa. Cadoul meu a fost si el adus. Cand ajung acasa baietii ma asteptau in living.
Eu- Ok baietii eu zic sa ne punem pe decorat casa. Spun aruncand decoratiunile pe canapea.
C- Hai sa incepem. Spune Chris in timp ce ia baloanele si incepe sa le umfle.
E- Eu cu Denis mergem sa atarnam ghirlandele. Spune Erick iesind pe usa din spate dupa scara din garaj.
R- Eu cu Zabdiel vom pregati curtea din spate pentru petrecere. Ai adus luminitele? Ma intreaba Richard in timp ce cauta luminitele.
Eu- Da is in masina mergeti dupa ele. Eu o sa merg pana la bucatarie sa vad daca mancare ii gata. Spun cu o fata draceste pentru ca imi era foame si vroiam sa mananc.
Intre timp la mall
Ada pov
Inca sunt la mall cu Alina. Ne-am plimbat prin toate magazinele si ne-am luat cateva haine. Ne-am luat 2 salopete cu ursi la fel. Se pare ca toata lumea a uitat de ziua mea. Sut trista dar nu arat asta.
Eu- Alinaaaa mi cam fomita... mergem sa mancam o salata? Zic catre ea oprindu-ma in mall langa McNeill.
Al- Da hai da mergem ca si mie mi foame. Zice Alina intrand in McNeill.
Acasaaaa
Joel pov
Toul este pregatit si arata perfect. Ar trebui sa o sun pe Alina sa o aduca pe Ada acasa.
Convorbire telefonica
Eu- Alinaaaa, poti sa vorbesti?
Al- Da Joel, ati terminat?
Eu- Da o poti aduce acasa.
Al- Bun suntem pe drum.
Convorbire telefonica incheiata
Ada pov
Alina a primit un telefon si s-a dus mai incolo pentru a vorbi. Probabil ca este Ercik.
Al- Ada hai sa mergem ca nu mai mi foame. Spune Alina tragandu-ma dupa ea.
Eu- Ok ok... vin vin vin. Spun mergand deodata cu nebuna asta.
Joel pov
Acasaaaa
Eu- Baieti am vorbit cu Alina. Acum o aduce pe Ada. Toata lumea la locuri. Tortul unde este?
R- Aiciii!!! Spune Rich in timp ce iese cu tortul din bucatarie.
Eu- Bunn... baieti va multumesc pentru ajutor. Sunteti cei mai tari. Spun intorcandu-ma cu fata catre ei.
C- Joel, stii bine ca am facut asta pentru Ada, pentru ca acum face parte din familie. Spun Chris si vine si bate palma cu mine si ma ia in brate. Acumm toata lumea la locuri. Striga Chris gesticuland cu mana in aer. Ne asezam la locuri stingem luminile si nu dureaza 10 minute ca intra Ada si Alina pe usa. Sarim toti de la locurile noastre si strigam "Surprizaaaaa!!!" Ada incepe sa planga si noi cantam "La Multi Ani". Ma duc si o iau in brate, inima ii bate atat de tare incat este gata sa ii sara din piept. Ii dau un sarut dulce la fel ca primul nostru sarut. Dupa o ia in brate Chris.
《Chris pov》
Ma duc si o iau pe Ada in brate si ea nu mai vrea sa imi dea drumul. O pup pe crestetul capului si ii spun:
Eu- La multi ani surioara. Tu chiar ai crezut ca am uitat de ziua ta? Faci 19 aniii!!!! Spun eu uitandu-ma la micuta mea surioara.
A- Daaaa chiar am crezut.... nu stiu de ce am crezut asta da mnaaa.... va multumescc, si va iubesc. ❤💕 Si imi plaseaza un mic pupic pe obraz.
Eu- Nu ai pentru ce surioara, macar atat sa facem si noi pentru tine.💕💕 acum du-te si la restul. Spun tragandu-ma la o parte pentru ai face loc. Ada fuge la Zabdiel, la Richard, la Denis, la Erick, la mama sa, la tatal meu si nu in ultimul rand la Alina. Ii sare in brate si o doboara, incepand sa rada ca doua nebune.
Eu- Acum cadourileeeee!strig eu gesticuland in aer. Ma pun in spatele lui Ada si ii acopar ochii. Baietii aduc cadoul pe o masa gigantica. Pe masa era asezat un tort in forma de CD, pe care era pusa o poza cu noi toti din turneu, si pe acesta scria "La Multi Ani Aduțaa!". Ii descopar ochii Adei, si cand vede minunatul tort, lacrimi ii apar in ochi.
A- Vaii nu creddd! Este el mai frumos cadou de ziua mea din viataaa!! Vaiubesc prieteni! Spun si vine la noi si ne ia in brate.💕
Noi- Si noi te iubim maimutico🙉🎵💕. Spunem toti la unison. Prieteni vin inapoi ma duc pana la masina ca am uitat ceva in ea. Spune Ada aratand spre usa din fata.
Eu- Ok du-te... spun catre ea. Dupa ce Ada iese din casa, noi fugim repede la geamuri asteptand reactia Adei. Joel a mers cu ea pentru ca nu dorea sa ii se fac rau de la atata emotie. Noi ascunseseram in tufisurile de langa masina Adei un tub de confetti, si Joel l-a luat si cand a deschis Ada masina era plina ochi cu flori.
♡Ada pov♡
Deschid masina si din ea se scurg o gramada de flori frumos colorate, iar Joel din spatele meu, incepe si pusca tubul de conffeti. Eu m-am speriat putin de zgomotul puternic si am tresarit, iar pe volan era asezat un frumos trandafir rosu, care avea agatat de el un lantisor cu initiala mea si lui Joel. M-am apropiat usor de trandafir si l-am luat impreuna cu lantisorul. Cand am vazut lantisorul mai bine, lacrimile mi-au invadat ochii si am strans lantisorul la piept. M-am intors catre Joel si l-am luat in brate.
^Joel pov^
Dupa ce Ada a vazut cadoul de pe volan, m-a strans in brate. Ii puteam simti inima cum bate. Lacrimile nu mai incetau sa curga. Ma bucur doar ca sunt lacrimi de bucurie si nu de tristete, pentru ca pe acelea nu le suport.
Eu- Iubire, iti place? O intreb eu super mega extra curios, tinandu-mi degetele incrucisate la spate pentru ca m-am chinuit atat de mult timp sa pastrez cadoul....
A- Da iubitule, il ador💕 este cel mai frumos cadou din viata mea❤. Te iubesc Joel💕. Spune ea in soapta crezand ca nu o aud.
Eu- Si eu te iubesc pitic💕 ii spun ridicandu-i barbia pentru a putea face contact vizual. O sarut usor, si dupa aceaa ii apare un zambet frumos pe fata. Uiteee zambetul asta mi-l place mieee💕. Hai sa mergem in casa ca tremuri. Spun luand-o in brate pentru ca tremara ca un catel la injectie.😂😂
Cand intram in casaa, nebuni sareau pe canapea ca descreeratii😂
Eu- Baaaaa ce ii aicii?? Spun eu stand cu mainile in san uitandu-ma la ei.
C- Bar de albi si tu esti negruuuu😂 spune Chris inca sarind pe canapea.
Eu- Okkk gata acum jos si sa ne distrammm.😂 zic eu in timp ce merg sa pun muzica la boxe, pe care le-am imprumutat de la Renato😂.
Pe la ora 00:00 toti erau manga inafara de mine si Ada. De plictiseala ne-am pus sa jucam Camps. Jocul ala cu perechi, cu semne si bla bla bla. Eu eram cu Chris si Ada cu Richard. Eu cu Chris aveam semnul ca ne puscam degetele. Eu am fost primul care avea Camps, doar ca prostul de Chris, nu a observat si deja incepeam sa ma enervez. Prima runda era castigata de Ada si Rich😑😑.
Eu- Prostule tu esti orbbb??? Ti-am facut de atatea ori semnu si nu ai vazut fitiarrrrr😡. Am inceput sa strig la Chris si sa gesticulez. Dupa ce m-am mai linistit am inceput toti sa radem ca prostii din nu stiu ce prostie de a lui Zabdiel. Probabil ca iarasi a facut pe maimuta urcandu-se pe candelabru. Mdaaa nu vreti sa stiti cand sa mai intamplat.
A doua zi dimineata
●○Ada pov ○●
Cand dormeam mai bine, sunt trezita de noul meu ceas desteptator..... Christopher.
C- Adaaaaaaaa, trezeste-teeeee!!!!! Striga Christopher in capul meu scuturandu-ma zici ca vrea sa imi fac creierul terci.
Eu- Gataaaaaa sunt treazaaaa!!!!! Spun catre Christopher mai mult strigand. Se pare ca am dormit in sufragerie pe canapea, iar ceilalti pe jos. Aseara a fost cea mai tare zi de nastere. Ma duc pana la bucatarie si imi pun ceva de mancat. Gasesc pe masa din bucatarie un bilet de la mama. In acesta scria.
"Copii, noi a trebuit sa plecam din nou in Italia cu serviciul, venim in 3 saptamani. Sa fiti cuminti. Va iubesc.
Semnat mama si Jack"
Cand am vazut biletul, m-am intristat putin, dar dupa aceea am inceput sa topai de bucurie.
Eu- Baietiiiii!!!! AVEM CASA DOAR PENTRU NOI 3 SAPTAMANI !!!!! strig un alergand prin casa, sarind pe canapea si dandu-le desteptarea celorlati.
E- Mai incettt! Ce ii cu harmalaia astaaa? Spune Erick tinandu-se de cap.
Eu- Avem casa pentru noi 3 saptamaniii!!! Spun scuturandu-l cat de tare pot.
E- Gataaaa nu ma mai zgaltaii ca si asa imi vine sa vomit! Striga Erick revoltat.
J- Am o ideeee.....
*suspansssss*
--------------------------------
Ok prieteni, asta a fost capitolu 15, sper sa va placaaaa💕 #3136 de cuvinteeee💕🐼❤. Mersi pentru sustinereeee va iubbb si va tuuccc pe toti/ toate.
CITEȘTI
Într-o familie de nebuni//CNCO//💜
Teen FictionTotul era normal pana cand într-o zi, viata mea s-a schimbat radical. Mama s-a recăsătorit, eu aveam un nou frate Christopher, m-am mutat cu fratele meu vitreg și cu prietenii sai, care formează faimoasa trupa pe care toată lumea o stie sub numele d...