O saptamana de pomina: Day 1💍

163 6 0
                                    

Ma trezesc din cauza soarelui care imi mangaie fata cu razele sale. Ma uit langa mine si o vad pe Ada. Minunata faptura care curand v-a deveni logodnica mea. Zambesc la gandul ca imi voi petrece viata alaturi de ea. Ma ridic din pat si ma duc la oglinda pentru a-mi lua lantul, care este cadou de la bunicul meu inainte sa moara. Imi iau telefonul de la incarcat si o sarut pe Ada pe crestetul capului. Dupa ce o sarut incepe sa isi miste nasul si sa fluture din gene. Se intoarce pe burta si ma duc sa trag draperiile sa fie intuneric ca sa poata dormi. Apas usor clanta usii pentru a nu o trezi si o inchid la fel de incet pe cat am deschis-o. Cobor scarile si merg la bucatarie sa beau niste suc de portocale. Intru pe usa bucatariei si in bucatarie dau de Richard.
Eu: Buna dimineata Rich. Ii spun in timp ce deschid usa frigiderului.
R: Neata si tie. Ai terminat de facut planul? Intreaba Rich curios. Eu fug repede si ii acopar gura cu mana.
Eu: Baaa, esti normal la cap, ne-ar putea auzi Ada. Ii spun panicat.
R: Ok ma, stai chill. Nu am vrut. Da macar ai luat ala? Ma intreaba Richuky in soapta.
Eu: Nu broo, am vorbit si cu ceilalti cand eram la plaja sa mergem astazi in oras si o sa trecem pe langa un magazin de bijuterii si o sa intram toti si o sa vedem ce isi alege Ada si dupa ce venim acasa, o sa iau un inel de al ei si o sa il duc sa faca dupa el inelu de logodna. Ii spun eu la ureche.
R: Ok, sounds good. Spune Richuky cu un ranjet pe fata.
Eu: Nu stii, ceilalti s-au trezit? Il intreb in timp ce imi torn putin suc in pahar.
R: Nu stiu de Chris si Ale, dar Zabdiel cu Erick si cu Denis s-au trezit. Ma duc sa ii chem? Is in curtea din spate. Spune si face semn spre curtea din spate cu degetul mare.
Eu: Da si spune-i lui Zabdiel ca m-i s-a facut foame. Si nu vreau sa dau foc la casa. Spun zambitor.
R: Ok. Spune si iese pe usa. In mai putin de 3 minute, Zabdiel intra in bucatarie si spune:
Z: Buna dimineata Jojo. Spune Zabdiel zambitor.
Eu: Buna dimineata Zabadael. Spun zambind. Ce avem astazi la micul de jun? Intreb razand.
Z: Pai, nu stiu. Ce ziceti de clatite? Ne intreaba Zabdiel pe mine si pe Richard.
Eu: Mie imi suna bine. Spun zambind. Tu Rich ce zici? Adaug uitandu-ma la Richard care statea cu ochii in telefon.
R: Imi place. Spune ridicand capul si zambind.
Z: Atuncci clatite sa fie. Spune bucatarul care sta in fata noastra.
Eu: Haide sa te ajut Bucatarule. Spun lasand telefonul pe masa si ridicandu-ma de pe scaun.
Z: Ok amorezule. Spune si zambeste pentru ca si el stie micutul meu secret. Iau din frigider 6 oua si laptele, faina si zaharul din dulap si le asez pe blatul din bucatarie. Zab scoate din dulap un bol pentru a face compozitia si o farfurie plata pentru a aseza clatitele. Incepem sa cantam Tu luz, si munca merge repede. In aprozimativ 25 de minute clatitele sunt gata, iar eu ma duc sus sa o trezesc pe Ada. Urc scarile cu pasi grabiti Si deschid usor usa. Merg si trag draperiile ca soarele sa intre in camera. Ada isi acopera fata cu perina si bolboroseste ceva in romana, care suna ca o serie de injuraturi. Merg spre pat si spun:
Eu: Trezestete raza mea de Soare. Spun si ii dau perna de pe fata, dar ea repede isi acopera fata cu mainile. Haide iubire, este ora 10! Ii spun zambind.
A: Mai lasa-ma putin mami. Spune cu ochi acoperiti.
Eu: Eu nu sunt mama ta, sunt iubitul tau. Spun si o sarut. Aceasta, cum ma asteptam imi raspunde sarutului. Rup sarutul si spun. Acum te-ai trezit? O intreb fixand-o cu privirea si cu un zambet gigantic pe fata.
A: Acum ca m-ai sarutat da. Spune si zambeste.
Eu: Haide sa mancam, tocmai ce am terminat cu Zabdi clatitele. Spun zambind triumfator.
A: Sper sa nu fi dat foc la casa. Spune razand.
Eu: Hahahah, te-ai trezit cu chef de glume astazi? O intreb uitandu-ma bosumflat la ea.
A: Hai amor, stii ca doar am glumit... Nu? Ma intreaba si ma saruta dulce si scurt.
Eu: Stiu, acum hai sus puturoas-o. Spun si o trag de maini sa se ridice. Se ridica cu greu din pat si coboram jos.
Ada pov
Coboram jos si se pare ca eu m-am trezit ultima deoarece toti ceilalti sunt jos in bucatarie. Intram in bucatarie si spun:
Eu: Buna dimineata prieteni! Spun cu zambetul pe buze.
R: Buna dimineata si tie adormit-o. Spune Richuky avand un zambet pana la urechi.
Eu: Hahahah.... spun scotand limba la el pentru ca eu si Richard suntem foarte competitivi, si ne place sa ne mancam unul cu celalalt(adica ne place sa ne batem unul pe calalt la cap).
R: Nu o sa scapi cu viata de data asta! Spune Richard ridicandu-se de pe scaun si venind direct catre mine. Cand vad ca se apropie de mine, ma rotesc pe calcaie si incep sa alerg prin casa cu Richard pe urmele mele. Stau ascunsa intre perete si dulapul din sufragerie, si il vad pe Rich cum trece pe langa mine si merge in curtea din spate langa piscina. Intr-un sertar am gasit niste baloane pentru ca le-am adus sa facem o petrecere. Umflu balonul si la pijama am atasat un ac de siguranta pentru ca o ajutam pe mama cu ceva acum o saptamana si l-am uitat atasat la pijama, asa ca ma duc in spatele lui Richard si cand nu era atent, am spart balonul iar el speriindu-se aterizeaza in piscina. Ceilalti cand au auzit ca ceva sau cineva cade in piscina au venit sa vada, probabil crezand ca eu am plonjat in piscina. Eu radeam cu lacrimi, si nu eram atenta si stateam foarte aproape de margine, iar Richard care s-a enervat m-a tras de picior si am ajuns si eu in apa.
Eu: Multumesc pentru baie Richard...... nu trebuia.... aseara am facut dus! Spun afisand un zambet ironic pe fata. Rich a iesit primul afara din piscina si m-a ajutat si pe mine sa ies.
Eu: Prieteni, eu ma duc sa ma schimb vin imediat. Spun dupa ce ies din piscina.
J: Vin si eu! Spune Joel in timp ce alearga dupa mine.
Eu: Ok... haide si ajutama sa ma usuc la par. Ii spun urcand scarile. Deschid usa si pasesc inauntru. Merg pe balcon si iau prosoapele pe care le-am pus azi-noapte la uscat. Doua dintre cele trei le impatur si le pun pe pat, in timp ce cu unul dintre cele trei de culoare roz il iau si imi tamponez parul ud. Dupa ce 5 sau 6 minute l-am uscat cu prosopul, iau din geamantan uscatorul de par si incep sa imi usuc parul cu capul in jos, pentru a avea mai mult volum.
Eu: Joel, poti sa faci patul te rog? Il intreb pe baiatul care mi-a furat inima de 6 luni.
J: Ma ocup iubito! Imi spune zambind. A apropo, dupa ce mananci, mergem la mall.... ok? Imi spune si pot sa jur ca pe fata ii apare un zambet.
Joel pov
Dupa ce ii spun Adei ca vom merge la mall un zambet draceste isi face aparitia pe fata mea. Fac repede patul si ii scot Adei din dulap o fusta de culoare visinie si o camasa de culoare gri. pentru a se incalta ii dau o peeche de ghete pana deasupra genunchilor de culoare tot gri.
Eu: Iubito, pe pat ti-am pregatit niste haine daca nu te superi. Tu poti sa imi cauti mie haine.

Într-o familie de nebuni//CNCO//💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum