La multi ani mieee💜

184 6 0
                                    

☆Chris pov ☆
Eu- Vom merge acasa dupa ziua de azi cam vreo doua luniii💙. Spun eu entuziasmat.
A- Nu creddddd, spune cu lacrimi in ochi surioara mea. O sa o vad pe mama, pe Jackk💕. O sa imi vad animalutelee💜. Va iubesc multttt💙 si vine si imi sare mie primul in brate cu ochi afundati in lacrimi. Se vede ca ii este dor de mama sa. Dupa ce ne despartim din imbratisare merge la Denis, dupa la Erick, la Zabdiel, la Richard si nu in ultimul rand la Joel. Aceasta il imbratiseaza si ii da un sarut pe buze. Dupa se mai imbratiseaza o data. Sunt bucuros cand o vad atat de plina de...... bucurie, de iubire si de energie. Dupa ce terminam cumparaturile mergem la hotel. Eu dorm singur asa ca merg sa fac un dus si ma imbrac. Imi iau o pereche de pantaloni de trening, un tricou negru simplu si sapca, care niciodata nu lipseste. Ma duc la ceilalti care se pare ca sunt la Ada si Joel in camera. Intru in camera si ei joaca karaoke. Ma pun intre Zabdiel si Erick. Este randul Adei si o provocam sa cante Tu luz. Incepe sa cante toata melodia. Este prima oara cand o aud cantand melodia asta. Suna chiar tare iesind de la ea din gura. Are o voce frumoasa. Dupa ce termina este randul meu.
Eu- No hai ca ii randul meu. Ce imi dati? Zic uitandu-ma in jurul meu.
J- Eu zic sa canti Hey DJ. Zice nebunul  de mai incolo.
Eu- Okk ok. O sa cant. Incep sa cant si ceilalti asculta.
R- Este randul meuuuuu😂 zice si incepe sa se dea in spectacol ca un nebun ce este.
Eu- Eu vreau sa ii zic la Richh, zic eu cu mana pe susssss.
R- Ia zic Chris care mananc oriceee😂 zice punandu-si mainile in san.
Eu- I-a cantane tu Para Enamorarte. Zic catre el cu zambetul meu draceste.
R- Exact asta aveam in cap. Zice Rich foarte happy.
A inceput sa cante. Dupa ce a cantat ne-am mai jucat putin si dupa ne-am dus la repetitii.
Este ora 23:00 si noi tocmai ce am venit de la repetitii.
•Ada pov
Tocmai am ajuns acasa de la reptitii si simtt cum imi cedeaza corpul. Sunt atat de obosita incat as putea dormi o saptamana. Ma dus sa fac un dus lasand apa calda sa imi acopere corpul plin de transipartie. In seara asta am dansat atat de mult incat o sa imi ajunga mult si bine. Ma spal pe cap cu samponul cu miros de vanilie. Ma usuc bine pentru a nu raci si ma duc in pat.
Joel statea intins in pat si se pare ca are chef de cantat, asa ca a inceput sa cante partea sa din melodia Para Enamorarte fara linie melodica. De fiecare cand il aud cantand, un fior rece ca de gheata imi urca pe sirea spinarii si face ca firele micute de par sa se zburleasca. Ma asez usor pe pat pentru a nu il deranja dar esuez.
J- Ada, iubire, ai terminat dusul? Spune si vine si ma saruta incet si dulce. De la un sarut mic si firav ajungem la unul pasional. Ne despartim din minunatul sarut din lipsa de aer. Ma cuibaresc la pieptul iubitului meu iar el se joaca cu parul meu. Eu imi impleticesc degetele cu ale lui. Ma simt atat de in siguranta cand sunt cu el. De cand a murit tati, nu prea am putut avea incredere in oameni, pentru ca toti ma judecau fara sa ma cunoasca. Am fost batjocorita ani la rand din cauza ca nu am tata, si cand ma-m in Ecuador tuturor le-a fost dor de mine. De faptul ca eu puneam zambetul pe buze multor oameni. Dar de cand i-am intalnit pe baieti viata mea s-a imbunatatit. Prin faptul ca sunt iubita, inteleasa, acceptata de oameni la fel de nebuni ca mine. Dupa nici doua minute, adorm. Pentru ca sunt super obosita si ma simt relaxata.
   ▪Joel pov▪
Ada tocmai ce a intrat la dus si eu ma plictisesc. Ma decid sa filmez cum cant partea mea mai lenta din Para Enamorarte. Ada iese din baie si o vad cum se pune usor pe pat pentru a nu ma deranja.
Eu- Ada, iubire, ai terminat dusul? Spun si merg sa o sarut incet si dulce. Are niste buze atat de moi si dulci, iar dintr-un sarut mic si nevinovat ajungem la un sarut pasional plin de dragoste, cum doar ea stie da. Dupa ce ne despartim din minunatul sarut din lipsa de aer. Se cuibareste la pieptul meu si eu ma joc cu parul sau auriu. Ea isi impleticeste degetele cu ale mele. Dupa cateva minute de liniste o vad pe micuta fiinta de pe pietul meu ca adoarme. Este atat de dulce cand doarme. Ma pun si eu sa dorm pentru ca sunt stors de energie. O iau in brate, o strang si adorm. Este cea mai frumoasa zi din viata mea.
    *A doua zi*
Ma trezesc in patul mare cu Ada langa mine. Ma ridic din pat si merg sa fac dus. Dupa dus ma imbrac si ies din baie. Ada inca dormind. Ma duc sa o trezesc usor, si imi spune:
A- Mai vreau sa dormmm lasa-ma. Spune intorcandu-se pe cealalta parte.
Dar cu mine nu merge asaaa, cu una cu doua. Ma duc pe partea cealalta si o sarut pe buze scurt, stiind ca mai vrea.
A- Ma-m trezit!!! Si mai vreau unul.... zice cu o fata de copilas suparat.
Eu- O sa mai primesti unul dupa ce te schimbi. Zic catre ea dandui hainele si mergand in baie sa se schimbe. Dupa ce iese imi spune:
A- Gataaa, am terminat! Acum mai primesc unul? Zice piticul meu in timp ce face o fata de catelus si se pune in fata mea uitandu-se cu ochii sai verzi la mine. Nu pot sa refuz asa ceva asa ca o sarut. Mergem jos sa mancam si dam de ceilalti care ne asteptau. Se pare ca doar ce s-au trezit.
--------------------------------
Ok guys, asta a fost si capitolul 13, sper sa va placa. Miltumesc pentru toata sustinerea, cartea a ajuns pe locul 1 si locul 2. Va iubesc💙

Într-o familie de nebuni//CNCO//💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum