Primul videoclip impreunaa

279 10 5
                                    

    Dupa ce eram toti imbracati frumos, ne-am dus la platoul de filmare. Era un loc superb cu cateva masini superbe. Masini de epoca mai exact.
A- Vai de viata meaaaa.... spune Ada cu frumosul sau zambet. Nu mai vreau sa plec de aici. Zice frumoasa mea iubita.
Renato(R)- Copii trebuie sa vorbesc ceva cu voi.
Noi: Ce s-a intamplat Renato?
R- Ne lipseste o fata pentru a filma videoclipul...  zice el putin ingrijorat.
Eu- Ba nu Renato nu ne lipseste. Zic eu tragand-o pe Ada in fata noastra.
Renato, Ada ne-ar putea ajuta. Spun eu. Doar cu o singura conditie. Ea sa fie cu mine in videoclip, spun sarutand buzele dulci ale iubitei mele.
R- Vai felicitari copiii. S-a facut. Spune Renato parca fericit pentru noi.
  Ada pov♢
Cand Joel m-a ales pe mine pentru a fi in videoclip cu el am rosit. Deoarece el putea alege orice alta fata. Pentru ca este perfect. Este amuzant, frumos, nebun, are un zambet de milioane si in primul si primul rand canta mirific.💜
    Am inceput filmarile pentru noul videoclip. Baietii au niste versuri superbe. Linia melodica la fel.
Dupa cam aproximativ 3 ore jumatate de filmare... videoclipul era gata. Renato era foarte incantat din cauza ca videoclipul a iesit super.
R- Copiii videclipul a iesit minunat. Felicitari. Spune acesta citindu-se bucuria sa in ochi.
Videoclipul mai trebuia editat si era gata de postat. Echipa baietilor se ocupa de asta, asa ca noi am avut restul zilei la dispozitie pentru a ne distra.
       Am ajuns acasa. Am urcat in camera mea si al lui Joel, ma-m schimbat intr-o pereche de pantaloni scurti albi cu instrumente pe ei si un maiou negru. Parul l-am legat intr-o coada invarful capului si am facut un coc lejer. Cobor jos sa le fac nebunilor ceva de mancare. Fiind joi ma gandesc sa fac o supa de legume cum facea bunica mea. Dupa ce termin supa baietii vin in bucatarie si Joel ma ia in brate, si imi soptes-te la ureche
J- Vai ce bine miroase Ada❤❤ spune el sarutandu-ma pe frunte.
Eu- Mersi iubi💙.
Tot eu- Baieti vreti ceva dulce? Ii intreb eu strigand deoarece ei nu ma auzea pentru ca muzica era data la maxim.
C- Surioara, ai spus ceva? Spuse Chris cam cofuz in timp ce dadea muzica mai incet.
Eu- Da am zis ceva...  am zic ca vreti ceva dulce? Spun uitandu-ma serioasa la el.
J- Eu nu vreau nimic dulce pentru ca te am pe tine zise iubitul meu, dupa care ma saruta scurt pe buze.💕
E- Eu as vrea niste clatite daca se poate. Clatitele facute de tine cu nutella sunt uimitoare. Zise el.
Restul- Noi suntem de acord. Zic ei in cor.
Ma apuc sa fac clatitele. Joel sta cu mine si unge clatitele cu Nutella.
Dupa ce mancam ne ducem in sufragerie si ne uitam la televizor.
R- Prietenii, vreti sa mergem la piscina? Intreaba Rich asteptand sa raspundem ca un copli mic.
Noi- Desigurrr.
Ma duc sus, imi iau costumul de plaja cu flori, imi iau o rochita deaspura si cobor. Ajungem la piscina. Se pare ca baietii au mai chemat ceva prieteni.  Cum ar fi: 1D,Sia, si multi altii. Prin "marea" de persoane vad o fata prea cunoscuta. Era cel mai bun prieten al meu din Romania. Onisim si fratele lui Levi. Am alergat spre ei. Cand am ajuns acolo am mai avut o surpriza. Sora lor mai mare, care era la fel cea mai buna prietena a mea Naomi, era acolo cu copilasul si sotul sau. Eram atat de incantata ca i-am vazut incat mi-au dat lacrimile. Dupa cam aproximativ jumatate de ora de vorbit cu ei ma-m dus la iubitul meu si la ceilalti.
Eu- Joel tu i-ai chemat? Spun catre el curioasa si fericita.
J- Da iubita mea, eu i-am chemat. Am vorbit cu Denis si el mi-a spus ce prieteni mai aveai inainte. El mi-a dat numerele lor de telefon si i-am sunat. Se pare ca erau deja in New York. Am spus catre ei ca ai fi foarte bucuroasa daca ar veni.
----------------------
Ok guys scuze ca nu am postar pana acum dar am fost prins cu scoala si nu am reusit. Probabil ca voi mai posta azi un capitol, nu sunt sigura💜 ly guys❤

Într-o familie de nebuni//CNCO//💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum