☆Denis pov☆
Ma trezesc de dimineata super mega plictisit. Ma duc sa il trezesc pe Erick pentru ca azi trebuie sa mergem in Brasov.
Eu- Erickkk trezeste-te, trebuie sa mergem sa mancammmm, spun scuturandu-l pe cel mai bun prieten al meu.
E- Por quéé? Yo no quiero despertar. Zice Erick cu ochii intre deschisi.
Eu- Hai ca tre sa mancam si dupa sa plecam.
E- O.... bienn. M-ai batut. Zice el infrant.
De cand Chris este fratele vitreg a lu Ada si noi ne-am mutat cu ei, eu cu Erick ne-am apropiat. Suntem ca un fel de frati. Ne intelegem super, ne mai batem, dar ma rog. Ma duc fac dus si il astept pe Erick. Lui ii ia mai mult, pentru ca ii place sa ii stea parul perfect. Dupa ce iese de la dus mergem jos. Se pare ca doar noi ne-am trezit asa ca o sun pe Ada:
*Convorbire telefonica*
Eu- Neata Ada, va-ti trezit?
A- Da acuma Denis coboram si noi in 2 minute. Ok?
Eu- Ok, pa! Spun sii ii inchid.
* Convorbire telefonica incheiata*
Eu- Erick suna-l pe Rich. Zic eu in timp ce mergem sa ne luam de mancare.
E- Ok.
Dupa ce il suna pe Rich, nu dureaza 5 minute ca sunt jos.
Eu- Neata prieteni. Zic cu zambetul pe buze catre Rich si Zabdiel.
Z si R- Neata si tie.
●Zabdiel pov●
Cobor jos si dau de "frati mei". Eu pe toti ii cred fratii mei. Ma bucur ca fac parte din trupa. Uneori nu stiu ce s-ar intampla daca nu as fi impreuna cu ei. Avem atatea amintiri impreuna. Cum ar fi: cand Richard credea ca nu ii nimeni in casa si alerga prin casa ca un SuperMan si se uita aa desene. Sau cand a venit Ada prima oara la noi farsa aceaa. Nu stiu, parca de cand a venit Ada totul e mai vesel. Mai colorat. Inainte nu prea aveam prietene. Eu nu am avut niciodata de cand sunt in CNCO. Si nici ceilalti. Inafara de Rich care este impreuna cu Yocelin. Dar nu prea o aduce acasa, de obicei se intalnesc in oras, dar na.
Un pumn in mana ma trezeste din transa. Era Erick. Care se uita la mine zambind. Se pare ca ei au terminat de mancat, asa ca le-a venit o idee. Ce ar fi sa ne jucam " care sunt sansele ca tu sa:" incepe Erick. Si Rich intreaba.
R- Erick: care sunt sansele ca tu sa mergi in camera Adei si sa arunci un pahar de apa pe ea.
R- 2
E-1😂
E- Am scapatttt. Yeyyyyy. Si a inceput sa sara de bucurie. Pentru ca Ada ii genul de fata careia nu ii place sa fie trezita. Da, am incercat-o pe pielea mea.
Dupa inca ceteva runde ne-am dus sus. Se pare ca Ada cu Joel nu au venit. Nu stiu ce este cu ei, asa ca ma duc pana sus la ei.
《Ada pov》
Astazi nu m-am dus la micul de jun, pentru ca nu imi era foame si nu ma simt prea bine. Ma doare foarte tare capul si ma simt ametita. Dar o sa imi revin. Joel este cam ingrijorat pentru mine.
J- Ada, esti ok? Esti cam palida... zice punand mana pe fruntea mea. Esti rece ca gheata. Nu vrei sa iti aduc o cana cu ceai? Ma intreaba grijuliu.
Eu- Nu Joel, stai linistit, cred ca doar mi-a scazut glicemia, dar imi voi reveni. Spun si ma duc la geanta pentru a lua un Snickers pentru ca mai pateam si acasa din astea. Tin minte ca am patit si in ziua in care l-am intalnit pe Chris, dar dupa mi-am revenit. Mananc repede snickersu-l si ma pun sa fac patul si sa ma schimb mai aveam putin si plecam in Brasov. Un alt oras frumos din Romania. Am mai fost acolo in clasa a 3 a impruna cu tatal meu in timp ce faceam dansuri. Si mi-a placut mult orasul. Era un oras frumos cu locuri frumoase. Pe la ora 12:00 aveam avionul. Acum era ora 10:00 si aud ca cineva bate la usa. Ma duc sa deschid si vad ca este bucatarul sef.
Z- Buna dimineata Ada, ce ati patit de nu ati venit la micul de jun? Intreaba Zabdiel din usa.
Eu- Nu m-am simtit prea ok, dar acum sunt bine. Ceilalti s-au trezit? Intreb poftindu-l in camera.
Z- Da, toti s-au trezit si mi sa parut ciudat ca nu ati venit la masa. Zice el dand mana cu Joel.
Eu- Stai calm nu ne e prea foame, nu Joel? Zic catre Joel care cauta un canal pe televizor cu muzica.
J- Mda, nici mie nu mi-a fost foame. Zice el dupa ce gaseste canalul dorit.
Z- Ok prieteni eu plec sa imi termin bagajul, adica sa imi pun pijamaua. Zice iesind pe usa. Pa!
Eu- Pa Zabdiel. Si incui usa.
Totul era gata. M-am uitat pentru ultima oara sa vad daca nu am uitat nimic si nu am lasat nimic nici in baie si nici in camera. Ambele bagaje erau facute. Iesim din camera si coboram. Jos ne asteptau trupa si cativa fani. Nu puteam sta din pacate pentru ca eram in intarziere. Dar am reusit sa facem cateva poze. Am urcat in masina si am ajuns repede la aeroport. Din fericire, avionul nu decolase inca. Fugim repede sa il prindem si reusim. Urcam in avion si eu ma pum sa dorm. Baietii m-au trezit cand am ajuns in Brasov. Este un loc la fel de frumos ca si Bucurestiul, dar are ceva aparte, poate sunt oamenii altfel. Ne ducem la hotel si ne cazam stam cum am stat si pana acum. Concertul este de abia maine seara, asa ca mai avem cam aproximativ 6 ore de mers in oras si dupa aceea repetitii. Eu inpreuna cu baietii ne-am dus sa facem niste cumparaturi gen mancare: chipsuri, fructe, cornuri cu ciocolata, cafea, lapte, mezeluri si dulciuri. La un momentdat am umplut 2 cosuri cu mancare.
R- Prieteni, nu credeti ca am luat prea mult? Zice Rich uitandu-se la cele 2 carucioare pline cu varf.
C- Neahhhh nu prea cred... zice Chris increzator.
E- Mie unul nu mi se pare. Adauga unul dintre maimutoii cei mici.
J- Mie imi ajung toate asteaaa😂😂😂 si nu o sa mai mananc de la restaurant😂😂😂 zice Joel in timp ce impinge unul dintre carucioare. Eu stiind ca lucrurile astea nu ne ajung le spun baietilor:
Eu- Hey guys... zic asteptand raspunsul lor.
Ei- Da Ada? Spun uitandu-se toti la mine.
Eu- Stiti ca astea nu o sa ne ajunga, nu? Plus ca trebuie sa mai fac si ceva sandwichuri pentru drum catre casa.... spun asteptand reactia maimutoilor.
R- Aaaaaa... okk zice Rich calmmm... nu ma asteptam.
Eu- Ok.... la asta nu ma asteptam....😂 zic uimitaaa de reactia lui Richard.
▪Chris pov▪
Am o veste superba sa ii spun Adei. Faptul ca pentru ziua ei vom fi acasa in Ecuador, impreuna cu parintii nostri si cu toata trupa pentru ca vrem sa ii facem o petrecere, sar ii vom spune ca avem concert in Ecuador.
Eu- Ada, zic incet aproape in soapta.....
Vreau sa iti zic ceva.
A- Da Chris, ce s-a intamplat... spune intorcandu-se cu ochii la mine.
Eu- Vom...........
* suspanssssss*
-----------------------
Ok guys, asta a fost capitolul 12 din cartea acesta, sper sa va placa. Va iubesccc, si multumesc pentru sprijin💕🎤 #CNCOwners💕💜
CITEȘTI
Într-o familie de nebuni//CNCO//💜
Teen FictionTotul era normal pana cand într-o zi, viata mea s-a schimbat radical. Mama s-a recăsătorit, eu aveam un nou frate Christopher, m-am mutat cu fratele meu vitreg și cu prietenii sai, care formează faimoasa trupa pe care toată lumea o stie sub numele d...