J- Am o idee! Spune Joel sarind de pe canapea. Ce ar fi sa inchiriem o casa pe plaja si sa mergem sa stam 3 sapatmani sau mai mult pe plaja sa ne relaxam??? Ce ziceti?? Spune Joel parca obosit...
C- Eu sunt de acord. Voi?
Eu, Z, R, E si D in cor- Daaaaa sa mergemmmm!!!! Spunem noi si dupa incepem sa radem ca prostii.
Dupa ce ne desmeticim mai bine... mergem sa luam micul de jun. Acum chiar o sa mancam. In timp ce eu puneam pe farfuri mancarea, se pare ca Richard a vorbit in Miami pentru a inchiria o casa pe plaja. Exact asa cum ne dorim. Dupa ce am asezat farfuriile pe masa, baietii intra in bucatarie mai putin Richard care dupa 2 minute intra val vartej pe usa bucatariei.
R- Copi copi copiii!!! Incepe Rich sa strige de parca ar fi sfarsitul lumii.
Eu- Da Richarddd!!!!! Ce sa intamplat??? Intreb sarind de pe scaunul meu. Ce? Unde? Cand? Cum? Ce ardeee???? Intreb scuturandu-l pe Richard.
R- Ho nebuno ca nu arde nimiiiiicccc. Numa ca am inchiriat casa pe plaja. Maine mergem. Ce zicetiiii??? Intreaba Richard arcuindu-si sprancenele.
Eu- Ba tu esti copil mic sau te prefaciii??? Era sa ma faci sa fac infarct!!! Spun si ma asez pe scaun in timp ce ceilalti maimutoi rad in hohote. Voi de ce radetiiii? Ii intreb facand o fata bosumflata.
J- Ooooo iubiiiii... nu te suparaaaaa💕😂. Stii ca doar glumeaaa. Zice Joel si se apleaca peste mine si ma saruta pe nas.
Z- Okkkk gata cu dulcegariile.... toata lumea sa mearga sa isi faca bagajeleee!! Acummmm! Striga Zabdiel impingandu-ne pe toti pe usa bucatariei. Urcam sus intrecandu-ne ca niste copii mici. Eu ajung prima scotand limba celorlalti melci din spate. Ajunge si Joel in camera si se aseaza pe pat obosit.
Eu- Gataaaa??? Ai obosit? Il intreb asezandu-ma si eu pe pat din cauza ca nu imi gasesc valiza.
J- Daaaaa am cam obosit... 😂😂😂 am imbatranitt😂😂 Adauga Joel si incepem amandoi sa radem.
Eu- Ba nu stii unde mi valiza? Ca nu o mai gasesc..... spun eu in timp ce caut pe sub pat.
J- Cred ca ti-o luat-o Chris... spune Joel uitandu-se in telefon cu un zambet pe fata.
Eu- Joell..... stii ceva despre astaaa??? Spun punandu-ma in fata sa si batand in podea cu piciorul.
J- Bineeee... poate ca am fost si eu complice....😂😂😂 spune Joel scarpindu-se la ceafa.
Eu- Pana eu ma duc sa imi ridic valiza de la maimutoiu de fratemiu, tu te pui sa faci un dus si sa faci curat aici. Inteles? Spun eu serioasa.
J- Da sefa! Sa traiti! Si face un salut militareste. Eu ii raspund salutului militareste si ies din camera si ma duc intrand val vartej in camera lu fratemiu.
▪Chris pov▪
Stau linistit in camera jucandu-ma pe PS4 cu Zabdiel si Richard, si aud cum usa se deschide si pe ea intra Ada ca un val vartej. Eu am tresarit, fiindca zici ca era posedata de cine stie ce demon ne mai vazut.
R- Ho ma sperietoare de cioriii!! Da tu ce ai patitt??😂😂 zice Rich aratand catre capul lui sora mea pentru ca ii statea parul zici ca a bagat degetele in priza.
Eu- Daa! Si nu stii sa bati la usa in puii mei?? O intreb facand un cerc imaginar in aer aratand catre capul ei.
A- Paiiii... m-am pus sa caut valiza pentru a pune cateva haine si m-am bagat pe sub pat si cum parul mi proaspat spalat sa electrizat! Acum Chriissss!! Unde mama pisicilor mele imi este valizaaa!!! Striga nebuna apropriindu-se de mine speriindu-ma.
Eu- Aaaaaa, am uitat sa iti spun ca ti l-am pus pe dulap. Si arat catre dulapul inalt din camera mea.
A- Tu iti bati joc de mineeee???😡😡 tipa Ada suparata pentru ca are un metru si un snitel si tre sa se faca spiderman gen sa o ia... da mnaaaa
Eu- Haideee amuuuu scuzeeeeeeee. Ii spun piticului care se uita de jos la mine. Asta era intentia mea sa o las sa se chinuie... da Richard are alta idee.
R- Hai ca ti-o dau eu jos Ada... spune si imi arunca o privire suparata. Se intinde si ii da marea valiza jos.
A- Mersii Richh! Spune si ii lasa un mic pupic pe obraz. Dupa ce Ada iese din camera Rich imi zice....
R- Yoo... ce a fost asta? De ce i-ai pus valiza sus? Sti bine ca nu ii ok sa te pui cu ea... chiar daca ii mica de inaltime ii al dracu de rea. Imi spune Rich in timp ce isi face si el bagaju...
Eu- Stiu bro... da na... cred ca vreau sa imi iau bataie de la ea😂😂 ii spun si incepem tori trei sa radem.
Z- Ba Chris... cred ca ar trebui sa ne punem si noi bagaju. Zice Zabdi sarind din pat si facand din nou pe maimuta pentru a-si lua bagaju de pe dulap...
Eu- Da ma ai dreptate... zic si ma ridic lenes din pat.
°Joel pov°
Stau in pat si mi foarte lene sa ma ridic sa imi fac bagaju... da trebe. Intr-un final ma ridic din pat, pun putina muzica si incep sa imi fac bagajul. Nu observ cand intra Ada in camera si ma sperie.
A- Baaauuuuu!! Spune si ma impinge pe pat.
Eu- Aaaaaaaa!! Nu ai ce face? O intreb si fug dupa ea, o prind in brate, o arunc pe pat si incep sa o gadil. Incepe sa rada fara sa mai poata trage aer. Baietii auzind harmalaia din camera nostra au venit sa vada ce se intampla. Eu eram deasupra Adei si o gadilam. Ea era cu lacrimile in ochi si razand.
R- Baaaa las-o baaaa!!! Si vine si sare pe mine si incepe sa ma gadile.
E- Baaaaa lasa-l pe Joelll!!! Spune zi vine si sare pe Ada care vroia sa vina sa ma gadile.
C- Ba aiuritule! Lasa-mi sora!!😂😂 striga Chris catre Erick care o gadila pe Ada.
Eu- Zabdiel ajuta-maaaa!!! Strig eu catre stana de piatra Zabdiel care statea in usa!!
Z- Amu vin brooo!!! Striga Zabdiel si sare pe Richard. Si asa s-a pornit Al treilea Razboi Mondial cum s-ar zicee😂😂😂. Dupa inca o ora de "bataie" cadem toti sase pe pat obositi.
R- Ok prieteni... ii ora 14:00 deja... ce ziceti sa mergem putin la piscina? Da aici acasa... nu am chef sa ies din curte.. zice Richard ridicandu-se in fund.
A- Eu sunt de acord... voi ce ziceti?? Zice Ada in timp ce se ridica si se duce si se aseaza la masuta de machiaj pe scaun prinzandu-si parul ravasit din cauza "bataii".
Eu- Si eu vreau! Spun si ma duc langa Ada care se chinuia sa se pieptene.
Z- Eu ma plictisesc asa ca vin si eu.
C- Pe mine nu mai trebe sa ma intrebati ca stiti ca vin! Zise Chris cu un zambet pana la urechi.
E- Si eu vin... da Denis nu vine ca are de facut ceva desene... nu stiu ce desene... zice Erick fratele meu💕
A- Atunci toata lumea sa mearga sa se schimbe.... eu merg sa vad cu este apa in piscina. Spune Ada iesind din camera prima.
•Ada pov•
Ies din camera pentru a-l lasa pe Joel sa se schimbe si pentru a merge sa verific cum este apa in piscina. Ies din casa pe usa din spate si dau de gradina din spate. Un loc frumos amenajat de catre mine si mama cand ne-am mutat aici acum 8 ani. Cum iesi pe cele 2 usi de sticla, in partea dreapta vezi un mic foisor din lemn, cu care se impleteste trandafirul rosu al mamei. In acel foisor era asezata o masuta din lemn, si cateva scaune din lemn cu cate o perinita pe ele. Pe partea stanga era piscina mare, cu cateva sezlonguri albe. O umbrela statea deasupra catorva sezlonguri. Intre ele cateva masute pe care sa iti asezi bautura. Ma duc catre piscina mare, care nu prea cred ca a fost folosita de cand am plecat eu... si imi var mana in ea. Apa era calda, semn ca mama a umplut-o inainte sa plece. Asa face aproape zilnic. Animalele gonflabile erau asezate intr-o mica debara. Ma-m dus la acea debara, si am scos din ea flamingoul, cel pe care l-am luat cam cu o saptamana inainte sa vina Christopher, si dupa le-am scos si pe restul. Am umplut piscina cu mingi de plaja si cu animale gonflabile pe care efectiv puteai sa dormi, si pe care adormeam. Dar acum nu mai pot pentru ca stau cu 5+1(Denis) nebuni in casa😂😅😉. Dupa aceea ma duc pana la bucatarie sa vad daca avem ceva sucuri sau ceva. Spre surprinderea mea, ne-a mai ramas suc de la ziua mea, asa ca il pun la congelator si urc sus sa ma schimb. Urc scarile alergand, si aproape era sa cad sa imi sparg capul... pentru ca mnaaaa asa stie Ada.😂 Ajung sus si il vad pe Joel gata in pantaloni sai scurti albastri.
Eu- Hei, esti gata deja? Intreb eu socata trantindu-ma pa patul moale.
J- Sti bine ca daaa😂 spune Joel in timp ce se juca pe PS4 OPS.
Eu- Iubi, vezi ca ma duc sa ma scimb daca ma cautati sunt in baie... ok? Il intreb pe baiatul care de cand l-am intalnit imi face viata mai frumoasa. In 8 ani de zile, el m-a facut fericita penfru prima oara. El si cu cailalti 4 nebuni care probabil acum se pregatesc. Imi iau din sifonier costumul de baie albastru si merg la baie. Imbrac costumul, si parul mi-l prind intr-o coada si il fac coc. Ies din baie si Joel este inca acolo tolanit.
Eu- Sunt gata.... coboram? Spun in timp ce ma asez pe coltul patului dandu-i un sarut pe frunte.
J- Da iubito, sa mergem. Spune in timp ce se ridica din pat si ma strange de mana, degetele mele impleticindu-se cu ale lui. Mergem si ii chemam si pe ceilalti si fug sa iau bauturile.
Eu- Baieti duceti-va inainte, eu merg sa iau sucurile. Ok? Spun si fac semn catre bucatarie.
R- Ok te asteptam in piscina. Spune Richard pentru ca el a ramas in urma ca de obicei. Dupa ce iau scurile din congelator le pun in lada pentru sucuri de afara pentru a nu se incalzi si intru in apa. Baietii fiind deja acolo. Nici bine nu ajung in apa ca sunt bagata cu capul sub apa de catre dragul meu frate Christopher. Am ingitit la apa din prima. Dupa ce reusesc sa iau un pic de aer ma duc dupa el si il bag la randul meu cu capul sub apa, dar sunt data jos in scurt timp de catre bucatarul Zabdiel, care s-a aruncat la propriu peste mine.
Eu- Zabdiellll, da-te jos de pe mine ca ma inecc!!!! Incep sa tip ca bezmetica, chiar daca stiu sa inot nu ma pot pune cu un baiat cat un urs si eu is de un metru si un ecler.😂😂
☆☆☆
Dupa inca 3 ore de stat la piscina, ne ducem intr-un final in casa fiind deja ora 18:00. Ma arunc obosita in pat. Parul meu ud cade pe spate pentru ca, baietii s-au decis sa nu ma lase sa am o zi linistita si din par prins a ajuns desprins. Imi este atat de lene sa ma ridic din pat si sa imi fac bagaju da trebe. Ma ridic ca un zombie din pat si ma duc la dulapul mare si scot din el cateva haine de vara. Iau tricoul meu preferat cu banane primit de la mama cand am facut 14 ani, pantalonii scurti cu instrumente, si inca cativa pantaloni. Am mai pus si o pereche sau doua lungi pentru ca s-ar putea sa fie frig noaptea. In fundul dulapului am cateva tricouri de a lui tata, si uneori cand sunt plecata de acasa, iau unul sau doua cu mine si seara, iau unul pe mine si simt ca ma strange in brate. Acum ca ma gandesc la el imi amintesc cat de amuzant era, si imi apare un zambet involuntar. Pun un tricou de al lui tata in geamantan si mai pun 2 costume de baie, plus cel de azi pentru ca o sa il spal imediat. Joel este in bucatarie probabil mancand sau este la baieti. Il las pentru ca sunt prea obosita sa imi fac griji. Dupa ce fac un dus, ma pun in patul moale si cad rapid in lumea viselor.
--------------------
Ok guys, asta a fost si capitolul 16, sper ca va placut💕
CITEȘTI
Într-o familie de nebuni//CNCO//💜
Novela JuvenilTotul era normal pana cand într-o zi, viata mea s-a schimbat radical. Mama s-a recăsătorit, eu aveam un nou frate Christopher, m-am mutat cu fratele meu vitreg și cu prietenii sai, care formează faimoasa trupa pe care toată lumea o stie sub numele d...