Primul concert

250 8 0
                                    

#Joel pov#
Este ora 6:00 iar eu ma trezesc cu zambetul pe buze. Ada doarme dusa, iar eu merg jos sa fac micul dejun pentru ca vreau sa ii fac acestea o surpriza. Ma duc si fac niste paine prajita cu unt si o cafea cu mult lapte. Ma duc in camera iar Ada statea pe telefon. Cand ma vede incepe sa zambeasca.
A- Vaiiiii bucatarul meuuuuu💛 ma bucur ca esti al meu si ma saruta dulce.
Eu- Pai normal ca sunt al tau💜.. si ii dau si eu un sarut. Nu ma mai satur de buzele ei.
A- Baaaaa iubii am o idee spune iarasi bagand aceeasi fata de ieri dimineata.
Eu- Ce idee mai ai iarasi? Spun eu curios...
A- Stii ca Richard si Zabdiel fac dus de dimineata... ce ar fi daca am lua sampon care face parul roz si le punem in loc de balsam da sa treaca dupa 2 sau 3 spalari😂😂
Eu- Ai avut cea mai buna idee din viata ta💜😂😂 zic eu frecandu-mi palmile.
A- Hai sa fugim repede pana la magazinul cu cosmetice si sa luam sampon colorat.... luam Mercedesul meu si tu conduci ca mie mi somn.....😂 spune iubita mea stiind ca eu conduc ca si bezmeticul😂
Eu- Haideeee pe caii😂😂😂 zic eu laund cheile de la masina si coborand.
In 15 minute eram inapoi acasa dupa ce am luat 2 sticle cu sampon roz.
Am avut noroc deoarece baietii nu s-au trezit. Noi vroiam sa le facem doar lui Rich si Zabdiel pentru ca doar ei au parul decolorat iar la ceilalti nu ar fi mers. Schimbam balsamele si iesim din baie tiptil pentru a nu ii trezi. Richard a fost cel care s-a trezit primul si a mers la baie. Dupa cam aproximativ 5 minute auzim un strigat nervos venind din baia lui Rich. Am intrat eu primul in baie pentru a ma asigura ca este imbracat si era. Dupa intra Ada si incepem sa radem. Richard ne alerga prin casa ca nebunul noi ne-am despartit si nu stia pe cine sa prinda. El s-a gandit ca eu sunt de vina, asa ca a venit dupa mine. Eu radeam cu lacrimi si am ajuns langa piscina acolo m-am oprit si el a fugit spre mine si a cazut in apa. S-a enervat si mai tare. Eu cu Ada l-am ajutat sa iasa din piscina si am inceput sa radem. Din fericire nu s-a suparat dar ne vom astepta la o farsa. Dupa ce intra si Zabdiel in baie mai auzim inca cateva injuraturi si nervi, iar scena o ia de la capat. Pe la ora 15:00 aveam avionul. Este ora 12:00 si noi stam in patul nostru. Fetele nu vor veni cu noi pentru ca au facultate, facand-o in New York, asa ca voi merge doar eu cu Ada si baietii. Ne vom distra.
☆Ada pov☆
Ne ridicam din pat pe la 13:00 si mergem pana jos sa mancam, fiind a doua oara cand zbor cu avionul trebuie sa mananc inainte pentru a nu vomita in avion. Voi sta cu Joel, Chris si Denis pe avion, iar ceilalti 3 impreuna. Eu voi sta intre Joel si Chris iar Denis langa Chris. Eu mai mult voi dormi sau voi asculta muzica cu Joel.
Trebuie sa plecam. Toate erau pregatite. Eu ies prima pe usa fiind urmata de Joel si de restul. Eram foarte entuziasmata sa imi revad locurile natale. Ajunsi la aeroport ne ducem sa ne imbarcam in avion. Noi stateam la clasa intai iar baietii au fosti rugati de catre pasageri sa faca un mic show. Acestia au cantat Quisera, iar eu ii filmam videoclipul fiind postat pe youtube(il voi lasa la media😊). Dupa ce baietii au cantat cateva fane au vrut sa faca poze cu ei iar ei au acceptat. Eu ma uitam parca geloasa la fete deoarece erau mult mai frumoase ca mine. Joel se uita la mine si la un moment dat a venit si m-a sarutat chiar in avion ca fanele sa stie ca este luat. Toate s-au suparat, dar o vor accepta pentru ca alegerea ii apartine. Am ajuns pana la urma in Romania. Primul oras a fost Bucuresti un oras frumos care este capitala Romaniei. La aeroport ne asteptau multe fane, cand le-am vazut am ramas incremenita iar Joel ma luat de mana si mi-am revenit. Apoi m-a sarutat si mi-a revenit vlaga. Fanii au vazut si eu ma asteptam sa ne huiduie, dar faceau contrariul. Eram bucuroasa pentru ca ne intelegeau. Fanele au venit sa faca poze si spre surprinderea mea doreau sa faca si cu mine. Nu ma asteptam, pentru ca nu sunt foarte importanta. La un moment dat o fana vine si imi spune:
?- Buna, ma numesc Ale si vreau sa iti spun ca esti super frumoasa si Joel te merita din plin. Sa ai grija de el. Te iubim.💜 spune fata cu o sclipire anume in ochi.
Eu- Buna, eu sunt Ada iti multumesc pentru sprijinul tau si nu ma asteptam. Credeam ca ma veti ura. Zic eu cu frica in voce.
Ale- De ce sa te uram daca el te-a ales pe tine zic sa ne bucuram pentru voi. Si vine si imi da o imbratisare calduroasa.
Eu- Multumesc. Sunteti cele mai tari si ii dau si eu o imbratisare.
    Dupa ce au terminat cu pozele baietii au mers la hotel si eu cu ei.
Eu cu Joel am avut o camera deoarece nu imi place sa dorm singura la hotel si plus ca afara era furtuna. Pe la ora 18:00 era ora cinei. Eu am mancat o salata, Joel niste cartofi pai cu cascaval pane si baietii la fel. La desert am ales niste prajitura albina, iar baietii mancau asa ceva pentru prima oara.
J- Ba ce buna ii asta baieti, spune nebunul mai luand o bucata de la mine din farfurie. Ada nu vrei sa ne faci si tu? Da mai buna decat asta pentru ca ale tale is mult mai bune.💜
Eu- Bine Joel, promit ca o sa fac cand ajung acasa. Spun eu sarutand-ul pe obraz.
R- Ba copii eu cred ca o sa fac o comanda pentru bunatatile astea. Ada... stiu ca tu vorbesti romana mult mai bine ca mine, asa ca te rog sa faci tu comanda. Te roggggg si baga o voce de copil mic.
Eu- Of.... okkk zic dandu-mi ochii peste cap.
R- Multumesccc spune el sarindu-mi in brate. Am sunat la o firma care stiu ca face prajituri bune, si am cerut 3 tavi de prajitura Albina. Au spus ca tre sa le ridic maine dimineata. Ne punem sa dormim pentru ca eram obositi si eu cu Joel trebuia sa mergem sa ridicam dis de dimineata prajiturile.
    ----------------------
Ok guys asta a fost capitolul 9 sper sa fa placa. Si am in capitolul asta 1168 de cuvinte. Multumesc pebtru toata sustinerea vostra. Nu credeam biciodata ca, cartea mea va ajune pe locul #4 in topul cnco. Ly guysss💛

Într-o familie de nebuni//CNCO//💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum