Prima zi cu nebuni astia😊

291 13 0
                                    

Dupa impartirea camerelor imi duc bagajele sus impreuna cu Joel. Cand intru in camera vad cea mai tare camera. Avea o camera cu portative pe pereti, tavanul arata ca si cerul,  avea cate o boxa in fiecare colt al camerei si era o mica mare problema, era doar un pat matrimonial.
Eu-Joel Dylan Pimentel de Leon! Cum ai vrea ca noi sa dormim in acelasi pat... nu ma cunosti nici macar de 24 de ore. Tu vei dormi pe partea ta iar eu pe a mea. Ai inteles? Spun catre acesta parca infricosatoare.
J- Ok sefa, stai calma. Zice acesta ridicand mainile in aer.
Eu- Bun... asa ma gandeam si eu.
    Este ora 16:00 iar mie mi se facuse foame nu mancasem toata ziua. Asa ca ma duc jos la bucatarie unde il gasesc pe Zabdiel cu muzica la maxim dansand doar cu o pereche de pantaloni scurti pe el. Eu ma gandesc sa il speri asa ca il prind de sub coaste si fac Bau catre el, acesta avand o clatita in tigaie iar aceasta se lipeste de tavan. El opreste muzica si incepem sa radem amandoi ca doi descreierati. Baieti ne auzisera si venisera sa vada ce se intampla. Cand au vazut ca o clatita era pe tavan au inceput si ei sa rada. Dupa cateva minute de ras in continuu le zic baietilor.
Eu- Vad ca doar eu si Zabdiel stim sa facem mancare asa ca voi veti merge la magazin si ne veti cumpara aceste lucruri. Spun si le intind o lista lunga. Baietii merg la magazin inafara de Zabdiel si Joel care ma ajuta sa fac ceva de mancare. Joel chiar daca nu se pricepe sa faca mancare ne poate fi de folos.
       Dupa ce baietii vin de la magazin ei ne predau cumparaturile si dau drumul la muzica incepe melodia baietilor: CNCO- Mi medicina. Iar eu neputand sa ma abtin incep sa cant baieti dau muzica mai incet si ma filmeaza. Si dupa imi arata videoclipul si il posteaza pe youtube. Noi am facut sarmalute cum ma invatat bunica mea care era din Romania dar dupa moartea s-a ne-am mutat in Ecuador. Eu cu Denis eram familiarizati cu gustul asa ca i-am lasat pe baieti sa guste.
C- Moamaaaaa ce bun ii sa imi bag picioru, spune el linganduse pe degete.
Erick(E)- Ba deci Ada noua nu mai trebuie bucatar ca te avem pe tine si Zabdiel, spune el cu zambetul pana la urechi
Zabdiel(Z)- Ada trebuie sa mai facem deastea, spune bucatarul sef mai punandu-si o portie.
Richard(R)- Eu nu mai zic nimic nebuni astia au zis totul. Zice Rich cu gura plina
J- Te-aş putea lua de nevasta si as fi cat un porc zice nebunul cu care dorm.
Eu- Ba guys eu zic sa ii lasam si lui Renato cateva. Zic eu si pun intr-una din caserolele primite de la mama.
Pentru desert am facut niste  branzoici. Reteta bunici mele. Baietii mananca pentru prima oara aceste bunatati.
Toti: Unde ai fost toata viata noastra spun acestia luandu-ma in brateee.💜💜 ii iubesc.
   Este deja seara este ora 21:00. Dupa ce am spalat vasele cu baietii ma decid sa merg sa imi fac un dus si nebuna de mine a uitat sa aduc hainele in baie iar Joel era in camera. Am vazut un halat de baie pe care scria numele lui Joel l-am luat si m-am dus sa imi iau hainele cand Joel m-a vazut acesta a spus:
J- Ba pute-ai sa imi spui sa iti aduc hainele zice acesta cu mainile la ochi...
Dupa dus ne punem sa ne culcam si adorm instant fiind super obosita de la toata ziua asta.
--------------------
Ok guys asta a fost pentru azi ne vedem maine noapte buna si spor sa aveti💕

Într-o familie de nebuni//CNCO//💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum