Dupa ce am terminat cu turul camerei mele lam dus pe Chris in camera lui. Fiecare camera din casa are cate o tema proprie. Camera mea are tema muzici, camera mamei are tema cu multe carti deoarece mami ii place super mult sa citeasca, iar camera lui Chris este asemanatoare cu a mea doar ca in a lui nu gasim albumuri dar in rest este la fel.
Eu-Chris ce zici? Iti place noua ta camera? spun eu gandindu-ma ca s-ar putea sa o deteste.
C-O ador. Spune acesta luandu-ma strans in brate. Acum putem merge la subsol? Pentru ca imi este cam foame...
Eu-Ok sa mergem.
Ajunsi in subsol am uitat sa ii spun lui Chris ca avem o camera de inregistrari si una cu intrumente pentru ca imi place sa cant si la instrumente iar acesta ramane uimit.
C- Ok... de asta ai uitat sa imi spui nu-i asa?
Eu- Upsss😅.. Scuze? Spun eu cu un zambet dragalas
C-E ok imi place ca ma uimesti in fiecare moment. Spune acesta pupandu-ma pe crestetul capului frateste.
Eu- Acum hai sa iti arat bucataria.
☆Chris pov☆
Aceasta fata este frumoasa, amuzanta nebuna si chiar de treaba. Imi place de ea in sensul de frate si sora. Am observat ca are si ceva animalute dragute. Daca avea si un pui de panda eram in rai.
Ada ma impresioneaza din ce in ce mai mult. Ada ma duce intro camera secreta din camera de inregistrari baga ceva parola iar o usa se deschide si ajungem intro incapere mare cu vedera la un perete plin de stele.
Am manccat iar fupa ne-am dus sa dormim.
●Ada pov●
Dupa ce am mancat ca spartii ne-am dus la culcare.
Dimineataaaaaa
Este 8:00 iar eu dorm dusa
¤Chris pov¤
Este sambata si este ora 8:00 iar eu ma decid sa ii fac o farsa Adei ca sa stie ca este in casa cu un nebun. Ma duc pana la bucatarie si ii cer mamei sale sa imi imprumute o oala si o lingura de lemn. Mmerg in camera Adei iar aceasta doarme dusa. Pun telefonul pe noptiera ei si ii sun pe baieti acestia sau prins de ideea mea si se uitau la mine. Eu eram cu oala in mana stanga iar in cea dreapta aveam lingura si am inceput sa bat cu lingura in oala chiar langa urechea ei. Aceaasta a sarit ca arsa la uzul sunetului de la urechea sa. M-a urmarit ptin toata casa eu inca vorbind cu baietii pe Skype. Baietii radeau cu lacrimi cand vedeau acea fata nebuna care ma alerga.😂😂 La un momendat aceasta ma prins in curtea din spate a casei si ma aruncat in piscina rece ca gheata.
A- Stai chill Chris asta nu s-a terminat. Mai ai de indurat cateva lucruri mai rele.
Eu-Ok... de abia astept😂
《Ada pov》
Dupa ce l-am ajutat pe Chris sa iasa din piscina acesta mi-a dat vestea cea mare:
C-Ada, am o surpriza pentru tine... vrei sa vi cu noi in turneu? Spune acesta simtinduise frica in vice deoarece credea ca voi refuza.
Eu- Tu chiar crezi ca voi refuza? Spun eu sarindu-i in vrate cu lacrimi in ochi. DAR CU O SINGURA CONDITIE, ii strig lui Chris in ureche. Il aduc pe Denis cu mine zi eu facand fata de catelus.
C- Ok ok. Fac orice pentru surioara mea💜 zice el luandu-ma din nou in brate.Atunci sa fiti gata pana la 13:30. Zice panda entuziasmat.
Eu-Ok o sa il anunt pe Denis.
DENESSSS FATI BAGAJUL MERGEM IN NEW YORK 😊😊😊
D-Stai sa imi iau mapa cu dese.
Eu-Ok
☆ 12:30☆
Mai este fix o ora pana cand trebuie sa mergem la aeroport. Bagajele tuturor sunt gata si sunt nerabdatoare sa cunosc restul trupei. Eu cu Chris si Denis ne inteleg chiar foarte bine. Ca si cum ne-am sti de o viata. Chris este ca un frate mai mare pentru mine, iar Denis este fratele nostru mai mic, el avand 17 iar eu 18. Chris are 23 de ani dar ne intelegem super. La 13:00 mama ne cheama pana jos. Aceasta ne spune:
Ma- Bun deci copii, vreau sa va spun ca eu cu tatal lui Chris trebuie sa mergem in Italia. Ada, animalele vor fi lasate in grija mamei lui Denis. Ele vor fin siguranta. Chris te rog frumos sa ai grija de Ada si Denis pentru ca tin foarte mult la ei. Ada sa ai grija de Chris si sa il asculti chiar daca el este mai mare sti ca uneori se poate purta ca un copil, spune mama cu o mica lacrima pe obraz. Si voi trei trebuie sa stiti ca noi va iubim si ca vom fi mereu cu gandul la voi. Sa fiti cuminti. Mama si tata vin si ne cuprind pe toti trei in brate eu cu Denis aproape plangand dar stim ca ii vom revedea. Cred ca, Chris cu tatal sau sunt obisnuiti de acea nu plang.
La 14:30 avionul porneste. Este prima oara cand zbor cu un avion. Il prind pe Chris de mana si il strang cat de tare pot. Dupa cateva minute adorm. Chris si Denis ma trezesc cam pe cand trebuia sa aterizam. Am ajuns in New York. Este un loc atat de frumos iar in aeroport ne astepta intreaga trupa. Formata din: Joel, Zabdiel, Erick, Richard si Renato menegerul baietilor.
Cand ii vad am inceput sa plang iar Joel a venit la mine si mi-a sters lacrimile. Eu i-am sarit in brate si l-am imbratisat acesta raspunzandu-mi la imbratisare. Dupa cateva minute ma-m dus la Zabdiel luandu-l si pe el in brate apoi la Erick si nu in ultimul rand, Richard erau cu totii mai inalti decat mine eu avand 1,60. Iar ceilalti peste 1,70. Am ajuns la casa baietilor iar acestia sunt chiar de treaba. Baietii au doar 5 camere asa ca trebuie sa ne impartim.
C-Aaaaaa prieteni avem o mica mare problema. Spune Chris scarpinandy-se la ceafa.
Noi toti- Care?
C-Avem doar 5 camere, asa ca Ada si Denis vor trebui sa doarma cu cineva in camera. Zise putin infricosar de raspuns.
Eu- eu dorm cu Joel!!!Strig aproape doborandul pe Chris cand vreau sa sar in spatele lui Joel.
D- Eu dorm cu Erick si bat palma.
C- Ok atunci. Joel du lucrurile Adei sus in camera te rog. Spune el cumva grijuliu.
Eu- Nu e nevoie ma descurc si singura.
Joel(J)- Insist Ada, macar un geamantan. Spune acesta politicos luandu-mi valiza din mana.
Eu-Ok dar numai unul.
---------------
Ok guys asta este unu din cele mai lungi capitole 1139 de cuvinte. Sper sa va place ly 💕💕
CITEȘTI
Într-o familie de nebuni//CNCO//💜
Teen FictionTotul era normal pana cand într-o zi, viata mea s-a schimbat radical. Mama s-a recăsătorit, eu aveam un nou frate Christopher, m-am mutat cu fratele meu vitreg și cu prietenii sai, care formează faimoasa trupa pe care toată lumea o stie sub numele d...