♡Joel pov♡
Este dimineata. Toata noaptea am dormit in aceeasi pozitie pentru a nu o trezi pe Ada. Doarme asa frumos... la un moment dat, incepe sa se foiasca, semn ca se trezeste.
A- Neata.. spune ea cu o voce de copilas, frecandu-se la ochi.
Eu- Neata... spun pupand-o pe frunte.
A- Joel, mi-e foame.... spune ea cu voce de copil mic.
Eu- Hai sa mergem sa mancam ceva.... ce zici de niste clatite....
A- Ok.... da am o idee... si baga o fata de drac... hai sa le facem baietilor o farsa. Spune nebuna mea frumoasa.
Eu- S-o facemmmmm😂😂
Mergem jos in bucatarie si facem 2 farfurii cu clatite. O farfurie buna cu clatite cu nutella si una cu clatitele cu mustar. Noi nu vroiam sa le facem fetelor farsa ci doar baietilor. Asa ca ne-am dus sa ii trezim pe baieti si sa le dam de mancare pentru ca stiam ca le va fi foame. Ii trezim si Ada le spune fetelor planul nostru pe motiv ca merg pana afara. Ne punem la masa si incepem sa mancam. Baietii incep si ei sa manance si dupa ce fac contact cu gustul de mustar incep sa scuipe tot afara. Eu si fetele am inceput sa radem pe saturate. Ceilalti se uitau la noi gata sa ne omoare dar nu aveau curajul. Dupa debandada de dimineata am spalat vasele si ne-am dus sa ne intindem putin in camera noastra. Eu aveam o super veste sa ii spun Adei....
Eu- Iubire, spun eu neutru.
A- Da iubitule? Spune ea uitandu-se de pe pietul meu la mine.
Eu- Ada eu cu baietii vom merge in turneu si ne intrebam daca ai vrea sa vi cu noi.... spun eu parca speriat ca raspunsul va fi "nu"...
A- Da Joel normal ca vin... credeai ca voi refuza... da ... vezi sa nu, spune aceasta si ma sarut scurt pe buze, eu parca mai vrand inca un sarut dulce de al sau. Care va fi prima tara in care vom merge? Intreba iubita mea.
Eu- Pai..... prima oprire este..... tobe Zabdiel..... drrrrrrrr Romaniaaaaaa😊
A- Nu pot sa cred... mergem in Romaniaaaaa..... de abia astept sa imi reved familaaa spune inima mea.
~Ada pov~
Dupa ce Joel mi-a dat vestea cea mare eram foarte bucuroasa.
Eu- Denissss... incep sa strig prin casa.... mergem acasaaaaaa😁 spun sarind in sus de bucurie.
D- Stai ceeee... cum adica mergem acasa.... si de ce sti asa de bucuroasa... nu o sa iti fie dor de Joel? Eu nu vreau sa plec. Vreau sa stau cu baietii... spune el putin iritat.... probabil ca o fi inteles gresit...
Eu- Ba desteptule.... mergem in turneu si mergem in Romania... acasa adica....
D- Aaaa pai zi asaaa😂😂 atunci vreu sa mergggg... spune el sarind prin casa cu mine. Baietii se uitau la noi si radeau, eram atat de bucurosiii....
Ora 16:00 dupa cam aproximativ 3 ore de topait prin casa impreuna cu Denis😂😂
Bonnn deci ii ora 16:00 eu cu Denis ne-am oprit din topait si ne-am dus sus. Eu cu Joel am tras un pui de somn... iar ceilalti au stat in sufragerie jucandu-se adevar sau provocare. Din camera noastra puteai sa auzi rasetele nebunilor de jos. Dupa ce ne-am trezit m-am dus sa fac mancare cu Denisa si Andre. Noi am facut orez cu tocanita. Si pentru desert am facut eclerw cum face mama. Dupa ce am mancat am fugit sus impreuna cu Chris si Denis si i-am sunat pe parintii nostri.
*Convorbire video pe Skype*
Eu, D,C- Buna mama/ tusa, Buna tata/unchiu.
M,T- Buna copiii, cum sunteti. Ati fost cuminti?
Noi- Da suntem niste ingerasi.... baieti haideti si salutati-ne parintii..... strig eu la baieti.
Baietii- Buna ziua... si le fac cu mana. Eu- Mama, Jack, avem ceva sa va spune.... zic eu si il iau pe Joel de mana.... dar mama mi-o ia inainte....
M- Sunteti impreuna....
Eu- Daaaa cum ai aflat... ti-a spus unul ditre gura sparta astia si fac semn catre cei doi maimutoi din stanga si dreapta mea...
M- Vezi ca sti....
Dupa inca jumatate de ora de vorbit cu ei ne punem la somn cu bagajele facute pentru ca maine trebuie sa fim la aeroport de dimineata.....
___________________
Ok guys am terminat si capitolu asta... sper sa va placaaaa Ly 💜
CITEȘTI
Într-o familie de nebuni//CNCO//💜
Novela JuvenilTotul era normal pana cand într-o zi, viata mea s-a schimbat radical. Mama s-a recăsătorit, eu aveam un nou frate Christopher, m-am mutat cu fratele meu vitreg și cu prietenii sai, care formează faimoasa trupa pe care toată lumea o stie sub numele d...