#12

274 19 2
                                    


Kantinde masaların birisine oturmuştuk. Karşımda hiç tahmin edemediğim birisi vardı. Boyu,ortalama bir erkeğe göre uzundu. Bir sayı vermemi isterseniz,size rahatlıkla 1.90 civarında olduğunu söyleyebilirim. Mükemmel ötesi bir yüzü yoktu. Çok yakışıklı birisi de değildi. Elleri,bana attığı fotoğrafta ki gibi kırmızıydı.Sürekli gülümser bir haldeydi. Yani,en azından yanımdayken öyleydi.

''Ee,merak ettiğin bir şey yok mu?''

Aniden sorduğu soruyla şaşırmıştım. Merak ettiğim bir şey var mı ? Varsa,önemsemediğim birisini neden merak ediyorum ?

''Neden bana yazıyorsun ?''

Yine gülümsedi. '' Sana bunun nedenini söylemiştim. Fakat daha fazlasını merak ediyorsan bunu sana ben açıklayamam. ''


Ne demek bana açıklayamazdın ?  ''Neden bana açıklayamazsın ?''

'' Açıklasam bile aklında bir yerde tamamlayamayacağın şeyler olacak. Bak Ceyda,sandığın gibi bir duygu beslemiyorum. Ağır bir takıntı da değilim. Hissettiğim şeylerin başlangıcı sandığından daha karışık.Yanıma gelip benimle konuşmak istediğine göre seni çok fazla rahatsız etmişim.Pekala,sana bundan sonra yazmam.''


Benim söylememe gerek kalmadan bir şeyleri anlamıştı. Zeki birisiydi. ''Tamam,bir daha lütfen yazma.''


of ben final yapmak istiyom ama biraz daha okunsun.

Ölmek İçin Güzel Bi' Gün.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin