Giriş

2.5K 158 752
                                    

Her şey Harry için bambaşkaydı. Harry'nin içinde yaşadığı dünya, kafasındaki kurgular, aklını başından alan kadınlar...

Harry hiçbir zaman normal bir insan olamamıştı. Bir sürü takıntısı vardı.

Hayatında hiç bir kadınla birlikte olmamıştı. Bu gibi eylemlerde kendi işini kendi görmeyi tercih ederdi. Harry'ye göre kendisi hariç herkes fazlasıyla kirli ve iğrençti.

Geride birçok ölüm vardı, sebebi Harry Edward Styles olan...

Kan görünce midesindekileri tutamayan Harry Edward Styles gerisinde kanlar içinde birçok insan bırakmıştı.

Harry belki büyüyememişti, ya da öyle davranmayı rol olarak üstlenmişti. Birinin Harry'yi bir an önce değiştirmesi gerekiyordu, ya da diğerleri gibi Harry tarafından değiştirilmesi...

Harry hiçbir zaman insanlara güvenmezdi, bunu adeta kendine görev edinmişti. Bu yüzden üniversiteli binlerce öğrenciye burs verir ve mezun oldukları an kendi şirketinde, ya da kendi çıkarları için onlarla beraber çalışmalarını isterdi. Ama okuyan öğrencilerin mezun olduktan sonra bu duruma düşeceklerinden haberleri yoktu...

Starla Evie Davies,
Harry'nin şirketi tarafından verilen burs ile okutulan binlerce öğrenciden biri, belki de Harry'yi bu hayattan kurtarmak için okumuştu.

Çoğu mezunların aksine, Harry ile birlikte çalışmayı deli gibi istiyordu. Harry biraz deli olsa da çekiciliğinden asla ödün vermiyordu. Ama nedensizce Harry ile birlikte olmaya çalışan kadınların çoğu en fazla bir ayın sonunda ya intihar ediyor, ya da akıllarını kaçırıyorlardı.

Evie bunu çözmek istiyordu, Harry'yi çözmek istiyordu. Herkes Harry'nin arkasından atıp tutsa da Evie Harry'ye yoğun bir ilgi duyuyordu, bu ilgi büyük bir aşka dönüşünceye kadar...

~ ~ ~

Harry'nin her göz kırpışı, her göz kapağının inip kalkışı, her üst kirpiklerinin alt kirpikleriyle buluşması, göz bebeklerinin normal bir insana göre çok daha hızlı büyüyüp küçülüşü Evie'yi adeta aşk ateşi içinde yakıyordu.

"Suratıma aptalca bakmayı kesecek misin? Sana dört yıl boyunca hastalarının suratına aval aval bakman için mi para ödedim? Kendine gel ve beni tedavi et."

Harry ukalaca konuştuğunda bu sefer Evie'nin gözleri Harry'nin gözlerindeki ışıltıdan dudaklarına doğru kaydı. Sanki her bir hücresine aylarca uğraşılmış gibi tamamen kusursuzdu. Evie'nin aradığı ruj rengi Harry'nin dudaklarına Tanrı tarafından armağan edilmişti. Üst dudağının inceliği ne kadar narin dursa da alt dudağı adeta öpülmek için yaratılmıştı.

"Starla!"

Harry bağırırken dudaklarının aralanışı bile Evie'ye ağır çekim ile gelmişti. Sanırım aşk böyle bir şeydi. Kusurları bile kusursuz görmek, detayları sevmek...

"E-evet?"

Evie kendine gelmeye çalışarak yutkundu. Ama Harry o kadar da aptal değildi. Evie'nin kendini incelediğini fark etmişti. Bu Harry'nin egosunu ne kadar tatmin etse de Evie'nin daha dikkatli bakıp kendindeki kusurları görmesini istemiyordu.

Oysa ki Evie Harry'nin kusurlarına aşıktı...

"Eğer bir işe yaramayacaksan bir yıl daha bekleyip bu seneki okuttuğum mezunlardan birini psikoloğum olarak seçebilirim."

Evie'nin kalbi Harry'nin kalın sesine karşı hızla çarpmıştı. Harry'nin erkeksi sesi bile Evie'nin kulağına kadifemsi geliyordu.

"Ş-şey, üzgünüm, pekala... Öncelikle..."

Mad ➳ H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin