Oy ve yorum gelmezse kitabı tamamen kaldıracağım cidden hiç yorum yapmıyorsunuz, oylamadan geçiyorsunuz ve bu benim hevesimi kaçırıyor.
* * *
Dün Evie için sabahki olaylar dışında her şey harika geçmişti. Tüm gününü babası ile geçirmek mükemmeldi. Uzun zaman sonra Evie tekrar sevildiğini hissetmişti. Bu duyguyu yaşamayalı çok uzun zaman olmuştu.
Şimdi ise Harry ile sözleştikleri kafede oturmuş onun gelmesini bekliyordu. Harry Evie ile artık konuşmak istediğini söylemişti. Evie Harry'nin ne söyleyeceğini az çok tahmin etse de kendinin de söyleyecekleri vardı.
Babası artık daha düşük maaş almaya başlamıştı, Evie'nin ise birikimi suyunu çekmek üzereydi. Okuyup bir meslek sahibi olduğu halde mesleğini yapamamak, ondan bir gelir elde edememek Evie'yi üzüyordu. Bu yüzden Harry'yi bir şekilde ikna ederek başkalarının da sorunlarını dinleyip çözüm bulması gerektiğini söyleyemeyi düşünüyordu.
Nihayet kafenin dışında siyah bir araba durdu. İçinden Evie'nin tüm hücrelerini titreten mükemmel bir adam indi. Harry gözlükleri ve şapkasıyla tanınmayacak bir şekilde kafeye doğru ilerlerken ardından iki adam daha inerek arkasından ilerledi. Harry kapıdan içeri girdiğinde adamlardan biri tam kapıya, öbürü ise Evie'nin oturduğu yere doğru dışarıda sırtı dönük bir şekilde durdu.
Evie bunların Harry'nin korumaları olduğunu düşündü. Harry'yi birkaç kez korumaları ile görmüştü ama bu kez ilk defa yakından görüyordu. Harry oturmadan önce garsona eli ile işaretler verip sandalyesini çekti.
"Merhaba."
Evie sevimli bir şekilde konuştuğunda Harry de sandalyeye oturup masaya doğru eğildi.
"Artık yapsan diyorum Starla, beklemekten delireceğim ve eğer başkasıyla yatmayacaksan..."
Harry'nin ani konuya girişi Evie'yi hem şaşırtmış hem de kırmıştı. Evie tam ağızını açacaktı ki garson iki sıcak çikolata ile yanlarına yaklaşıp bardakları masaya bıraktı. Evie garsonun uzaklaşmasını bekledikten sonra Harry'ye döndü.
"Başkasıyla yatmayacaksam ne?"
Harry'nin sinirden tek kaşı yukarı doğru atıyordu. Bunu onun yüzüne yakın bir şekildeyken fark etmek gayet olağandı.
"Seni dildo ile becermemi ister misin?"
Evie yüzünü buruşturarak Harry'ye baktı. Şaka yapıyor olmalıydı. Ama Harry'den her türlü şeyi beklerdi. Hayatında hiç seks yapmamış ve bu yaşa gelmiş birinin bu kadar istekli olmasını normal görüyordu ama iki seçenek de Evie için iç açıcı değildi.
"Harry..."
"Starla dayanacak gücüm kalmadı, istemiyorsan baştan imzalamayacaktın."
Evie bir müddet etrafındaki insanlara baktı. Gencinden yaşlısına o kadar elit ve sevimli çiftler vardı ki, bir an Harry ile onlar gibi olmayı diledi.
"Çıplak fotoğraflarını ve videolarını çekeceğim, sonra seni dildo ile becereceğim ve sen de benimle oynayacaksın..."
Harry sonlara doğru pislik bir şekilde sırıtmaya başlamıştı. Evie biliyordu, bu Harry değildi. Harry neredeyse sahip olunabilecek tüm hastalıklara sahipti. Bu yüzden gerçek yüzünü örtmek için bilinçsizce bir sürü yüz kullanıyordu. Evie ise bir yılı aşkın süredir o gerçek Harry'yi bulmaya çalışıyordu.
"Pekala... Dediğin gibi olsun Harry. Seni seviyorum ve senden vazgeçmeyeceğim."
Evie kendinden gayet emin bir şekilde konuştuğunda Harry geriye doğru yaslanarak sıcak çikolatasını eline aldı. Zevkle bir yudum alarak sağ bacağını sol bacağının üzerine attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad ➳ H.S
FanfictionBir insan acıdan delirdiğinde diğerleri onun acısını değil, deliliğini görür.