Evie özel merkezde bebek için yumurtalarını dondurma işlemini yaparken Harry de kameranın başında karışısındaki çiftin yiyişmelerinin bitmesini bekliyordu.
Dakikalar sonra işleri bitince Harry saatine bakarak, kamerayı alıp az önce çektiği porno videosundaki kıza doğru ilerledi.
"Pekala video tamam, şimdi sana birkaç soru soracağım."
Harry ileride başını belaya sokmamak için sorularını sırayla sormaya başladı.
"Sahne adın ne?"
"Briana Moon."
"Doğum tarihin?"
"17 Mayıs 1990"
Harry bir yandan mankenlik çekimine gelecek olan kızın geleceği saate bakıyor, bir yandan da karşısındaki kıza hızlıca sorularını soruyordu.
"Bugünün tarihi ne?"
"10 Mart 2019"
"Çekimden önce herhangi bir uyuşturucu ya da alkol aldın mı?"
"Hayır."
"Tecavüze uğradın mı?"
"Hayır."
"Bu videoyu kendi rızanla yaptın yani."
"Evet."
Harry kamerayı kapatıp indirdikten sonra başını salladı.
"Teşekkür ederim, gidebilirsin."
Kamerayı yerine koyduktan sonra geri dönerek önündeki yatağın çarşafını topladı. Yandaki dolabın içine çarşafı tıkıştırdıktan sonra yeni bir çarşaf alarak yatağa serdi.
Çekimler için çağırdı manken kız birazdan burada olurdu. O gelene kadar telefonunu çıkarıp Evie'yi aramaya başladı.
"Alo, Harry."
Harry daha Evie'ye "alo" demeden sorusunu sordu.
"Halletin mi?"
Telefonda kısa bir suskunluk olduktan sonra Evie devam etti.
"E-evet, hazır olduğunda bizi arayacaklar ve rahmime koyacaklarmış."
Harry kahkaha atarak konuştu.
"Haha, harika! Ben de tam bebeklerim için para kazanıyordum."
Harry Evie ile konuşurken içeriye, çağırdığı manken kız girmişti. Harry'ye gülümsedikten sonra kız vereceği pozlar için soyunmaya başladı.
"Seni sonra ararım, sen yerine gidip işini yapmaya tekrar başlayabilirsin, görüşürüz."
Harry telefonu kapattıktan sonra kızın üzerindeki sütyeni çıkarmasına yardımcı oldu.
"Tam zamanında geldin."
Kız gülümseyerek altındaki eteği de aşağı çekiştirmeye başladı.
"Burası tuhaf kokuyor."
Harry başını sallayarak önünde soyunan mankeni onaylayıp pencereye doğru ilerledi. Küçük bir aralık bıraktıktan sonra geri gelip kamerasının başına geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad ➳ H.S
FanfictionBir insan acıdan delirdiğinde diğerleri onun acısını değil, deliliğini görür.