2.2K kelime yazdım artık boooool oy ve booool yorum bekliyorum
Bu multiden sonra zaten yazar sizlere ömür
* * *
Evie heyecanla Harry'den bir mesaj bekliyordu. Harry bugün müsait olursa Evie'nin Harry'nin evine gitme isteğini kabul edebileceğini söylemişti. Ama saat altıya yaklaşıyordu. Evie ne kadar cevabı şimdiden anlasa da telefonunun başında beklemeye devam edip elindeki kitabı okumaya çalışıyordu. Heyecandan okuduğu yerden bir şey anlamayıp aynı parçayı birkaç kez daha okuyordu.
Evie tam kitabına tekrar odaklanmışken ekranının aydınlandığını gördü. Heyecanla kitabı bırakarak telefonunu eline aldı. Gelen şey sadece bir uygulamanın gönderdiği bildirimdi. Evie ümitsizce telefonunun kilit ekranını açarak Harry'nin mesaj panosuna girdi. Saatler önce gönderdiği mesajı kendi kendine okumaya başladı.
Starla : Şey, müsait olursanız bugün gelebileceğimi söylemiştiniz. Ben hala müsait olup olmadığınızı sormak için bu mesajı atıyorum. Müsaitsiniz değil mi? Bunu psikolog kimliğimle yazıyorum. Ah, boşversene sana aşık olduğumu zaten biliyorsun. Ama gerçekten ortamını ve ne şartlarda olduğunu görmem için gelmem gerekiyor, birkaç ufak notlar almalıyım sonra psikologluğu bir kenara bırakırız. Hala orada mısın? Eğer müsaitsen geleceğim, lütfen bana müsait olup olmadığını söyle x
Evie uzun mesajını okuduktan sonra yanaklarını şişirerek tekrar kitabını eline aldı. Saatlerdir okuyup durduğu sayfayı bu kez düzgünce okuyarak arka sayfasına geçti. Ama tam o anda telefonun ekranının tekrar aydınlanması Evie'nin kitabı elinden tekrar düşürmesine neden olmuştu.
Harry : Ok
Evie buruşuk bir suratla ekrana baktı. Gerçekten bu kadar uzun bir cümleye saatler sonra verdiği cevap sadece "ok" muydu?
Starla : Pekala... O zaman geliyorum?
* * *
Evie eve geldiğinden beri duvardaki enteresan ama bir o kadar da hoş görünen tabloları inceliyordu. Kapıyı beklediğinin aksine Harry açmıştı. Oysa ki bahçıvanı ve şoförü bahçede görmüştü. Evinde de hizmetlilerin olduğunu düşünüyordu. Harry'nin ardından ilerlerken çantasından not defterini ve kalemini çıkardı.
"Nerelere bakacaksın?"
Evie dudağının içini dişleyerek not defterini sıkıca tuttu.
"Evde zamanını en çok nerede geçirirsin?"
Harry iç çekerek omuz silkti.
"Hiçbir yerde."
Evie soruyu biraz daha kolaylaştırmak istedi.
"Hangi odada daha çok zaman harcarsın?"
"Bu evi sık kullanmıyorum."
Evie kaşlarını kaldırarak not ederken konuştu.
"Başka eviniz de mi var?"
"Bir sürü evim var ama hiçbiri evde gibi hissettirmiyor."
Evie not etmeyi bırakarak Harry'nin gözlerine baktığında Harry'nin hafif çatık kaşlar ile birlikte daldığını gördü. Bu yüzden boğazını temizleyerek Harry'yi kendine getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad ➳ H.S
FanfictionBir insan acıdan delirdiğinde diğerleri onun acısını değil, deliliğini görür.