Herkesten her paragrafa bol oy ve yorum bekliyorum. Bir önceki bölüme çok yorum geldiği için yeni bölüm hemen geldi. ♡
* * *
Evie bugün Harry'nin babasının bir önceki birlikteliğinden olan üvey ablası ile görüşmüştü. Harry'nin aksine gayet mantıklı ve gayet hoş biriydi. Evie ile tanıştığına memnun olmuş ve Evie'ye istediği bilgileri vermişti.
Evie şu an evinde oturmuş bir yıl önceden bu zamana kadar aldığı notları inceliyordu. Günbegün Harry'nin davranışlarını not etmişti. Ama beklediğinin aksine Harry'nin düzelmesi gerekirken daha da delirmeye başlamıştı.
Kötü olan şey Evie'nin de Harry'ye olan hayranlığı ve aşkından dolayı mantıklı kararlar veremeyip Harry'nin esiri olmasıydı.
O gün o sözleşmeyi aniden imzalamıştı. Harry merdivenlerden çıktıktan sonra bir daha dönmeyince Evie evine dönüp tüm gece bu hatası için ağlamış ve ne yapacağını düşünmüştü.
Şu anda da bu durumlara dalıp gitmişti. Silkelenerek kendine geldikten sonra bugün Harry üzerine fazla çalıştığını düşünerek not defterinden kaldığı yeri işaretleyerek kapadı.
Saat geç olmuştu ve bu işlerle ilgilenmek Evie'yi yormuştu. Ayağının altına kadar uzanan pijamasının üstüne basarak yatağına doğru ilerledi. Tam battaniyesini kaldırmıştı ki bir gürültü duydu.
Yutkunarak battaniyeyi geri örttükten sonra çalışma masası ile aydınlanan odada ilerlemeye başladı. Ses dış kapıdan geliyordu. Ama çok yüksek bir sesti. Evie biraz daha yaklaşınca kapının çaldığını fark etti. Yutkunarak kapının deliğinden bakmak istedi ama boyu oraya yetişmiyordu. Boğazını temizleyerek endişeyle konuştu.
"K-kimsiniz?"
Evie'nin sorusuna sert bir ses ile cevap gelmişti.
"Harry!"
Evie bir yandan başkası olmadığı için rahatlarken bir yandan da Harry olduğu için endişelenmişti. Yavaşça kilide uzanıp öbür yana çevirdi, daha sonra kapı kolunu aşağı indirerek kapıyı açmıştı. Ama Harry Evie'den önce davranarak kapıyı itip eve girdi. Evie korkuyla kapıyı kapattıktan sonra olduğu yerden sessizce Harry'ye baktı.
Harry cebinden telefonunu çıkararak Evie'ye doğru tuttu.
"Bu siktiğimin icadını haberleşmek için kullanıyoruz değil mi?"
Harry'nin yüksek sesine karşı Evie sadece yutkunarak başını salladı.
"Öyleyse neden telefonuna bakmıyorsun!"
Harry Evie'ye kükrercesine konuştuğunda Evie derin bir nefes alıp soruya başka bir soru ile cevap verdi.
"İlaçlarını... aldın mı?"
Harry Evie'nin bileğini sıkıca kavrayarak çatık kaşlarla onun gözlerine baktı.
"İlaçlar beni aptal ediyor, uykumu getiriyor. Benim uyuyacak zamanım yok!"
Evie bu durumda ne yapacağını bilmiyordu. Harry gecenin bu saatine Evie'nin yorgun bedenine karşı öfkeyle köpürüyordu. Birkaç saniye duraksadıktan sonra aklına gelen fikirle gözleri parladı.
"Lütfen sakin ol ve oturma odasına geç, sana k-kahve yapacağım."
Harry bir şey demeyerek öfkeli adımlarla karşısındaki oturma odasına doğru ilerledi. Evie de mutfağa hızlı adımlarla girdi. Kettle'a sıcak suyu koyduktan sonra en alttaki çekmeceye ulaşarak içini açtı. Biraz karıştırdıktan sonra duygu dengeleyici hapı bularak zafer kazanmışçasına gülümsedi. Harry'ye duyurmadan bıçağın ters tarafıyla hafifçe vurarak hapı toz haline getirdi. Üst çekemeceyi açarak içinden kahve tozunu aldı. Hızlıca bardağa dökerek ilaç ile birlikte karıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad ➳ H.S
FanfictionBir insan acıdan delirdiğinde diğerleri onun acısını değil, deliliğini görür.