oy ve yorumlarınızı bekliyorum ♡
* * *
Güneş gittikçe kaybolurken Evie sınırlandırıldığı odanın penceresinden güneşin dağların arkasına saklanışını izliyordu. Sabahki şeyleri hala aklı almazken Harry'nin ettiği hakaretleri de hak etmediğini düşündü. Hiçbir kadın bu hakaretlere layık olamazdı. Gururu ne kadar incinse de Harry'ye olan aşkı nedensizce gün geçtikçe artıyordu. Tüm bunlara rağmen hala Harry'ye büyük bir aşk besliyordu.
Odanın kapısı yavaşça açıldı. Evie dönmek yerine pencereden dışarı bakmaya devam etti. Saatlerdir bu konumda olduğu için diz kapakları ağrımaya başlamıştı.
"Aç mısın?"
Evie hayatında ilk kez bu kadar sıkıcı bir gün geçirdiği için acıktığını bile hissedememişti. Başını sallamakla yetindi. Harry biraz daha düşündükten sonra devam etti.
"İlaçlarımı içtim, masamın üzerine hazırlayıp bıraktığın için teşekkür ederim."
Evie hala arkasını dönmemişti. Ama Harry'nin ilaçlarını aldığını bilmek iyiydi. Şimdi daha sakin ve yorgun bir sese sahipti. En azından Evie Harry'nin aniden değişen duygularıyla karşı karşıya gelmeyecekti.
"Rica ederim..."
Harry sağ elini ensesine koyarak utangaç bir çocuk gibi gözlerini odanın etrafında gezdirdi.
"Sabah sana hakaret ettiğim için özür dilerim..."
Evie duyduğu şey ile istemsizce gülümsemişti. Bunu diyen Harry miydi?
"...ayrıca dokunduğum için de... yani... umarım sen de istemişsindir çünkü... eğer zorla yaptıysam-"
"H-hayır, ben de istedim."
Evie Harry'yi daha fazla rencide etmemek için arkasını dönerek konuştu. Harry gözlerini Evie'nin gözlerine doğru kaydırıp gülümsedi.
"Biliyorsun... o zamanlar sanki içimdeki biriyle yer değişiyorum ve bu Harry tamamen yok oluyor..."
Evie dizlerinin üzerinden kalkarak Harry'nin önüne doğru ilerledi. Tam önünde durarak gözlerine baktı.
"Zaten ben de bunun için burada değil miyim?"
Harry utangaçça gözlerini kaçırarak gamzelerini gösterdiğinde Evie kollarını Harry'nin boynuna dolayıp kendini ona yasladı.
"Ayrıca ben seni seviyorum... İçindeki tüm Harryleri, tüm hatalarınla beraber..."
Harry başını sallayarak teşekkür ettikten sonra Evie'yi vücudundan uzaklaştırdı.
"Bir şeyler sipariş ettim, istersen yemek gelene kadar... sahilde yürüyebilirsin."
* * *
Harry biten pizza kutusunu yataktan kalkmaya tenezzül etmeden komidinin üzerine bıraktı. Daha sonra çekmeceyi açarak içinden çıkardığı ıslak mendil paketini kucağına koydu.
"Uyuyacak mısın?"
Evie Harry'nin uzattığı ıslak mendil ile ellerini temizlerken başını olumsuzca salladı.
"Henüz uykum yok."
Harry de ellerini silerek mendilleri pizza kutusunun üzerine koydu. Daha sonda sırtını yatak başlığına yaslayarak parmaklarını önünde birleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad ➳ H.S
FanficBir insan acıdan delirdiğinde diğerleri onun acısını değil, deliliğini görür.