Evie eve yeni dönmüştü. Kapıyı arkasından yavaşça kapatarak ışıkları açtı. Etraf aydınlandığında üzerindeki ceketi vestiyere asarak merdivenlere doğru ilerledi.
Hava iyice kararmıştı, Evie geç geldiğini düşünerek endişeyle üst kata çıktı. Harry'nin kendisine kızmasından korkuyordu. Ama Harry Evie ona piyano çaldığından beri çok sakin davranıyordu.
Evie korkak adımlarla Harry'nin kapısının önüne geldi. Derin bir nefes alıp yutkunduktan sonra elini yumruk yaparak kapıyı tıkladı.
İçeriden ses gelmeyince yavaşça kapıyı araladı. Odanın aydınlanması kırmızı ışıklar ile yapılıyordu. Evie bu karanlık ve göz yoran ortamda Harry'yi aradı.
Gözleri büyük penceresinin önünde dikilen, arkası kendine dönük Harry ile buluştu. Ardından Harry'nin boğuk sesini duydu.
"Kapıyı kapat ve yanımda gel."
Evie yutkunarak kapıyı kapadı. Yavaş adımlarla Harry'nin yanına ilerlerken bir yandan da Harry'nin odasının garip dekorasyonuna baktı. O sırada Harry tekrar konuşmaya başladı.
"Ben... yaptığım her şey için üzgünüm..."
Evie Harry'nin yanına geçerek pencereden dışarıdaki manzarayı onunla beraber izlemeye başladı.
"Kendime bir çeki düzen vermem gerektiğini biliyorum. Bu yüzden birçok şeyden vazgeçeceğim..."
Harry ani bir hareketle Evie'ye dönüp kırmızı ışıklardan dolayı koyu görünen gözlerine baktı.
"Artık cinsel içerikli videolar çekmeyeceğim..."
Harry dudaklarını yaladıktan sonra tek elini Evie'nin omuzuna koyarak yüzüne doğru eğildi.
"İlaçlarımı da devamlı içeceğim, artık iyileşmek için çabalayacağım."
Harry umut dolu bir şekilde parlak gözlerle Evie ile konuşurken gamzeleri yanaklarında belirmişti.
"Her zaman büyük bir hayalim vardı..."
Harry elini Evie'nin omuzlarından beline doğru indirdi.
"Bir dernek kuracağım, tacize uğramış ve sesini duyuramamış çocuklar için. Onlara maddi olarak her yardımı yapacağım. Senden istediğim ise... onlara manevi yardım yapmak. Onların psikoloğu ol ve hayata döndür onları..."
Evie Harry'den duyduğu şey ile gözlerinin dolduğunu hissetti. Ağlamamak için dudağını dişleyerek başını salladı.
"B-Bu harika Harry..."
Harry gülümseyerek parmaklarıyla Evie'nin çenesini kavradı.
"Sen olmazsan başaramam Starla. Beni ve tüm o çocukları bu durumdan kurtarman lazım, benimle misin?"
Evie gözlerinden süzülen yaş ile beraber başını salladığında Harry de mutlulukla dudaklarını Evie'nin dudaklarına bastırdı.
* * *
Evie çayları doldururken Harry elindeki tabletten ciddi bir şekilde araştırma yapıyordu.
"Derneği kurmak için 7 kişiye ihtiyacımız var. İkimizi çıkarırsak 5 kişi kalır. Benim ise tanıdığım kimse yok."
Evie krepleri masaya koyarken Harry'yi yanıtladı.
"Bir sürü kardeşin var, onlarla konuşabilirsin."
Harry gözlerini devirerek çayına uzandı.
"Hepsinin canı cehenneme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad ➳ H.S
FanfictionBir insan acıdan delirdiğinde diğerleri onun acısını değil, deliliğini görür.