Cateva cuvinte

111 6 0
                                    

   Cum am zis, o sa va vorbesc despre povestea vietii mele dar inainte o sa vreau sa stiti cateva lucruri despre mine. Ma numesc Mihnea, m-am nascut in Romania dar m-am mutat am in Italia la varsta de 4 ani impreuna cu parintii mei (daca asa le pot spune) ca apoi (dupa ce am terminat clasa a IV-a) sa ma mut din nou aici, in Romania.

  Dupa diverse teste facute de alungul timpului am constatat ca am 2 personalitati in adevaratul sens al cuvantului, sunt in acelasi timp un INFP ("visatorul", cei care au o gandire perfect irationala, absurda, ce se bazeaza pe intuitie, fara logica, cei care isi tin toata inspiratia si toata cunostinta in interior, dezvoltand-o acolo pentru a capata "arip") si INFJ ( in mare sunt cei ce opteaza pentru o latura rationala, ce analizeaza tot ce le iese in cale, absolut tot. In ziua de azi mai putin de 1% din populatie au acest tip de personalitate).

    Da, sufar de multipla personalitate, sau mai bine zis, sufeream, dar am amintirile clar intacte despre cum a fost,cum s-a dezvoltat, cum a trecut, ce inseamna sa ai asa ceva si ce inseamna sa le faci pe toate sa traiasca intr-un corp ca asta, care pe de o parte pare binecuvantat cu cateva calitati unice (cum ar fi calitatea de a nu reusi sa ma enervez, niciodata nu am reusit sa ma enervez, dar o sa vina vorba si despre asta) dar pe de alta parte blestemul unei suferinte abisale impreuna cu o asemenea coerenta asupra limitelor corpului uman.

   Sper ca aceasta carte sa fie ca un fel de testament, doresc a impartasi prin ea cat mai multe din suferintele mele trecute in cat mai multe detalii pot chiar daca nu sunt un scriitor talentat, ba chiar mai putin de atat, nu sunt nici macar un scriitor prea bun deci o sa vreau sa vedeti aceasta carte mai mult ca pe o discutie purtata periodic la un bar din apropierea casei, fix ala pe care il ai in minte acum, suntem adunati acolo, tu si inca.. 2-3 necunoscuti, curiosi sa stiti povestea mea. (Ok, poate un bar nu e o imagine prea adecvata vazut ca nu prea beau dar o sa fac o exceptie pentru voi)

   Acolo unde destinul se transforma in ceva ce nu putem schimba, aici, in noi, absurdul face ce vrea cu destinul nostru. Daca stim sa controlam absurdul din noi stim sa controlam si destinul.

Un Trup Cu 2 SufleteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum