Stiti ca la inceput ziceam de cele 2 tipuri de personalitati. Am "problema" celor 2 personalitati de cand a plecat Furyok lasandu-mi toate cunostintele lui, el era un INFP, daca luam doar ce era bun in el, iar acum ca ne-am "condensat" privesc prin ambele puncte de vedere, ceea ce ma facut sa generez o opozitie in mine de parca ar fi 2 rauri care curg in sensuri opuse in capul meu, dar in loc sa aleg sa ma las dus de unul din ele, prefer sa stau la mijloc si sa imi intind mainile in ambele, in ciuda sanatatii mele mintale si viziunea mea de "nebun".
Sa am vocile astea a fost destul de stresant, foarte, dar totusi unde suferinta nu e nu e nici progres, m-am dezvoltat mult psihic (dar nu crescand anumite calitati in mine cineliminand punctele slabe care ma faceau "normal") , chiar daca am sacrificat alte aspecte ale vietii mele care nu o sa ma ajute vreodata sa ma integrez bine in societate, dar nu e ceva de care o sa simt lipsa pentru ca pana la urma sa fi normal e.. plictisitor, normalitatea nu te ajuta sa "simti" viata, normalitatea ne tine aripile spanzurate si picioarele legate, trebuie mereu sa riscam sau sa pierdem ca sa avem ceva la schimb si asa chiar si niste momente dezolante sau tragice se pot transforma in momente amintite cu fericire pentru efortul depus ca sa ajungi asa cum esti acum. Cu fericirea asta mi-am povestit inceputul ascensiunii mele din care oricine sper ca se poate regasi.
-Regasi? Cum asa?
-Cu totii avem suferintele noastre interioare si "vocile" noastre dar care le regasim sub numele de axietate si depresie care ne dispera cand nu am vrea, cu totii avem suferintele noastre dar fara o metoda functionala de a ne scapa de ele, sper ca am reusit sa va ajut.
Va multumesc si eu pentru ca ati cititit asta, cartea a fost si o metoda pentru mine de a-mi rearanja amintirile si a stii mai repede cine sunt.
CITEȘTI
Un Trup Cu 2 Suflete
SaggisticaAceasta vrea sa fie povestea mea, a unui om care a trait pana de curand cu mai multe personalitati, cu mai multe suflete... cu mai multe puncte de vedere, cu mai multe ambitii, cu mai multe depresii.. asta o sa fie povestea mea. Vreau ca aceasta c...