"Hey sen! Kalk sıramdan!"Bana verilen komut ile seslenen şahısa çevirdim yüzümü.
"Pardon da sen kimsin?" dedim kulaklığımı çıkarıp telefonumla birlikte çantama atarken.
Kaşlarını kaldırıp bana baktı. Sanki bir uzaylıya bakıyor gibiydi.
"Ben Kim Taehyung ve bu sıranın sahibiyim."
Sahibi mi? Kendini kim sanıyordu bu çocuk.
"Tapusu var mı peki?" diyerek sırıttım.
Sanki çok komik bir şey söylemişim de gülmeyi unutmuş gibi bana baktı.
"Üzerinde kazılı olan yazıyı oku aptal." Parmağıyla tam önümde duran ve şekilli harflerle yazılmış yazıyı gösterdi.
"Bu sıranın sahibi Kim Taehyung'dur. İmza Kim Taehyung." diye okudum sesli bir şekilde.
"Sıraya isim kazımak mı? Kaçıncı seviye kekosun olum sen?" dedim alayla.
Bu lafım onu sinirlendirmiş olacak ki domates gibi kızardı ve öfkeyle tısladı,
"'Kalk sıramdan'ın nesini anlamadın, kaçıncı seviye aptalsın?"
Al işte, gel de dövme.
"Sen kimsin de beni sıramdan kaldırıyorsun?" dedim hiddetle. Bu hareketim onun hoşuna gitmişti. Okulun sahibinin oğluyum falan demesi an meselesiydi.
"Sınıf başkanı, sınıf temsilcisi ve öğrenci kurulu başkanıyım. Şimdi ön sıraların yolunu bile bilmeyen kız, arka sıralara geri dön."
Bana arka sıralarda oturan öğrenci muamelesi mi yapmıştı yoksa ben garip garip sesler mi duymaya başlamıştım? Ben de en az onun kadar dersle ilgiliydim bu neyin havasıydı.
"Hey! Duydun mu beni? Sana diyorum!" dedi sırıtarak.
"Oha ama!" dedim bağırarak. Hayatımdaki tüm şansı ikinci sırayı kapmak için harcamıştım ve Allah'ın hacki bunu elimden almaya çalışıyordu.
"Sıra iki kişilik. Paylaş benle, hem sen örnek değil misin ne bu tavırlar." dedim çocuk bana şaşkın şaşkın bakarken. "İmzaladığın yere sen otur, ben de diğer tarafa otururum." dedim tatlı olmaya çalışarak.
Kendi kendine söylenerek yanıma oturdu. "Mööleyen inek bile senden daha tatlı." dedi. Bir yandan da tiksintiyle bana bakıyordu.
Espiri mi yapmıştı yoksa hakaret mi etmişti? Tam bir muammaydı. Bunu hakaret içerikli espiri olarak algılamaya karar verdim.
"Sağol ya ne güzel iltifat." dedim. "Sen de aynı T-rex gibisin."
"O neden?" dedi alayla bana bakarken. Bu çocuk Haneul'dan daha kötüydü.
"Çünkü sen zorba bir kertenkelesin." dedim bozuntuya vermeden.
Yine omuz silkti. Birkaç saniye sonra çalan zil ile de yüzü aydınlandı.
"Yerinde olsam bana laf yetiştireceğime telefonumu telefonluğa koyardım. Sonuçta yanında oturan kişi başkan."
Göz devirdim, Bay Egolu Hack'in yanında oturmak ön sıra olsa da akıl kârı gibi değildi. Jin bile böyle değildi!
***
Ders kâbus gibi geçiyordu. Bay Mükemmel dakikada bir not alıyor, el kaldırıyor, hoca ile konuşuyor ve birlikte iğrenç öğretmen espirilerine gülüyorlardı. Bir de bana inek derlerdi.
Ayrıca arada bir bana bakıp sırıtmayı da ihmal etmiyordu. Oradan bakınca soruları çözemiyor gibi mi görünüyordum yoksa o mu beni çok hafife alıyordu?
Ders bitince yanımdan kalktı ve kapıya yürüdü.
"Nereye?" dedim ilgilenmiyormuş taklidi yapıp aslında ilgilenerek. Yanıma ilk defa böyle bir yaşam formu oturuyordu, arka sıralarda bu insanlara hasrettim. Şimdiyse ağzımın payını almış bir şekilde kaçmak istiyordum, Min Soo'nun yanı bile daha cazipti.
"Toplantım var. Tabi siz gününüzü telefon başında geçiren, işsiz güçsüz boş insanlar...bu kelimeyi bildiğinizden bile emin değilim."
Yine alaycı laf sokuş..
"Benim de toplantılarım var Bay Zeka Küpü. Sırf sana özel değil o." dedim o sınıftan çıkınca arkasından.
Nasıl bir şanssızlıksa benimki, saçma saçma insanlara çatıp duruyordum.
Sıramdan kalkma gücünü kendimde bulur bulmaz Lisa'nın yanına oturdum.
"Biri bana neden sınıfta gezinen bir oyun sonu bossu olduğunu açıklasın!" dedim ona bakarak.
"Ha?.. sen Taehyung'u diyorsun. Sen onu tanımıyor musun Soo?" dedi bana bakarak.
"Öğretmenlerimin ismini, sabah yediğim yemeği ve komşularımı dahi bilmezken muhattap olmadığım insanı bilmemi bekleme benden." dedim hafiften somurtarak.
***
Okul bitti ve eve gittim diye sevineceğim aklımın ucundan geçmezdi. Bu da demek oluyor ki aklım sonsuz.
Hack Bey'den kurtuldum diye mi sevineyim yoksa ödevim yok diye mi bilememiştim.
İnstagram'ı açtım.
Keşke açmasaydım.
***
Bu bölümlük de bu kadar jsjsjd
Taehyung'u sevdiniz mi dhdjfjd
Bir dahaki bölüm efso olucak ama biraz uzun olacak okur musunuz?
Sizi seviyorum ❤
İleriki bölümlerde ve yorumlarda görüşmek üzere 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ YOUTUBER ☆ ᴋɪᴍ ᴊɪsᴏᴏ
ActionTAMAMLANDI + 🍒🍙❯ !!❛ merhaba arkadaşlar kanalıma hoş geldiniz. ❜ demek ne kadar zor olabilirdi ki? belki de karşılaşacağı şeyleri hayal bile edememişti,, ♯🦋;; junsoo, jiho, taennie, ...