04 • Who are you

1.9K 180 153
                                    


Gönderiyi atar atmaz telefonumu kapamış, dolapta yenilebilecek şeylerin araştırmasını yapıyordum.

Lisa ise gönderimi beğenmiş, hızını alamayıp önüne gelene like atmaya başlamıştı. Sonra neden insanlar takipten çıkıyor?

"Soo bi baksana kanka." dedi ben iyice kafamı buz dolabına sokmuşken.

"He?" dedim. Jin bana kaba olduğumu ve içimde bir erkek Fatma yattığını söyler dururdu. Katılıyor muydum? Hayır.

"Bu Haneul var ya, insta hesabı da açmış hemde aynı nickle."

Bir süre boş boş Lisa'ya baktım. "Eeee bana ne?"

Göz devirdi. "Sana yorum atmış kanka."

Buzdolabı ile olan savaşımı yarıda kesip telefonumu elime aldım ve bildirimlere bakmaya başladım.

Haneul002 yine boş durmamış nefret yorumu atmıştı.

Beni sadece 2 videoda gören biri benden nasıl nefret edebilirdi anlamıyordum.

"Sence tanıyor muyuz?" dedim Lisa'ya.

"Bilmem ki, kaç kişi YouTube'dan video izlemeyi bir üst levela çıkardığını biliyor?"

Kısa bir süre düşündüm. Jin biliyordu bir de Lisa. Haneul002 Jin olamayacağına göre -ki onun nicki büyük ihtimal 'WorldWideHANDSOMEJİNN' olurdu- başka kimse kalmıyordu.

"Belki de biz değil o bizi tanıyordur." dedim şüpheyle.

Elimizde tek olası ihtimal bu kalıyordu.

Ayrıca bu şahıs her attığım videoya günü gününe yorum yapmayı ve saniyesinde bana cevap vermeyi nasıl başarıyordu? Bana abone bile değildi. Günlük stalk mı yapıyordu ki?

"Madem öyle, sor ona." dedi Lisa.

"Peki." dedim ve Haneul002'ye mesaj attım.

***

Jicuu:
Hey
Sen,
Kimsin?
Nesin?
Beni nereden tanıyorsun?

***

Bana anında görüldü attı. Belki de tatlı bir dille daha az cümle kurarak sormalıydım. Ama tırsıyordum. Birkaç saniye sonra cevap verdi.

***

:Haneul002
Çok kabasın.
Nerde o 'Merhaba ben makayj videoları'ndaki şirinliğin?

Jicuu:
Peki, üzgünüm ama beni korkutuyorsun.
Bilmem anlatabiliyor muyum?

:Haneul002
Beni bir antin olarak
düşün.
Kimim bildiğini
sanmıyorum ama
ben seni tanıyorum.
Dikkatli ol!

***

Haneul002'ye görüldü atarken Lisa ile bakıştım.

Hangi psikopat manyak bana işsizlikten sataşırdı ki?

"Amacın ne?" dedim sesli bir şekilde.

"Tırstım kanka." dedi Lisa ekrana bakarak.

Böylelikle kendime bir söz daha verdim. Haneul002'yle hem YouTube hem de İnstagram'dan konuşmayacaktım.

Hem kendimin hem de Lisa'nın telefonundan ona engel attım. Şimdilik bana ulaşmasını istemiyordum.

***

Hepinize Jisoo'lu günlerr❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hepinize Jisoo'lu günlerr

Sizce Haneul002 kim dhdhdbd

Ship olsun mu?

Size bir dahaki bölümde sürprizlerim var💕💕

Bir dahaki bölümlerde ve yorumlarda görüşmek üzere ❤

✓    YOUTUBER ☆ ᴋɪᴍ ᴊɪsᴏᴏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin