17 • Secret

1K 105 232
                                    


• | •

Okuldan Lisa'yla birlikte çıktım. Aklımdan geçen onunla birlikte beyin fırtınası yapmak ve olabilecek tüm düşmanları listelemekti. Ki insanlar neden bana düşman olurdu ki?

Sürekli etrafa bakıp insanlardan şüphelenerek geçirdiğim uzun zaman boyunca, Lisa bana sınıf ve okul dedikodularından bahsetti. Zerre ilgilenmiyordum oysaki.

"Sehun ve Taehee demişken, senden hoşlanan biri var kanki." dedi bana hiçbir mimik anlayamadığım yüzüyle.

Ben ve benden hoşlanan mı? Gözümle görsem inanmazdım. "Kim ki o?" dedim şakayla karışık.

"Boşver çok alakasız biri." dedi eliyle salla gitsin der gibi. Düşünceli düşünceli kafa salladım. Eğer Lisa, okulun en büyük shipperı, böyle diyorsa demektir ki bu çocuğu gözü tutmamıştı.

Bir süre yolda yürümeye devam ettik, aklımı kurcalayan şeylere yeni bir şey daha eklenmesi hoşuma gitmemişti. Şimdi bir hafta boyunca benden hoşlananın kuruntusunu yapacaktım. Kendimden nefret ediyorum.

•••

Eve vardığımızda hızlıca benim odama çıktık. Lisa onu ders çalışmaya çağırdığımı ve oturup coğrafya çözeceğimizi sanıyordu. Bu yüzden dolabında ne var ne yoksa yanında getirmişti. Çantasını açtı ve kitapları masama boşaltmaya yeltendi. O amacını gerçekleştiremeden çantayı elinden kaptığım gibi yere koydum. "Daha sırası değil."

Bana anlamaz gözlerle baktı ve onu karşıma alarak odamdaki koltuğa oturdum ve şöyle dedim, "Bu gizli devlet sırrını öğrenmeye hazır mısın yoldaş?"

Cevabı yutkunarak kafa sallamaydı. Ben de ona olan biteni anlattım. Her kelimemde yüzü farklı şekillere giriyordu ve yine o sinir bozucu ifadesiz maskesine bürünmüştü.

"Bu kadar mı?" dedi gözlerini kırpıştırarak, anlatmayı bitirdiğimde. Kafa salladım. "Ama bundan resmen film çıkar!"

"Peki." demekle yetindim ve ona CD kaydını izlettim. Bu kaydı geldiği zamandan beri en az yüz kez izlemiştim. Ama bu sefer çok daha farklı bir şey fark ettim, gizemli şahıs yanından geçtiği bir evin camına yansımıştı.

"Ohaa!" diye bağırdı Lisa. Birbirimize baktık ve aynı anda şöyle dedik: "Benimle aynı şeyi mi düşünüyorsun?"

"Bilmem sen ne düşünüyorsun?" dedim Lisa ile bakışırken.

"Junmyeon'un evi çok tatlı yaa." dedi haykırarak.

Ve beyin koşarak habitatını terk eder.

"Gerizekalı."

•••

Kalan zamanımızı kesin bu kişi Haneul diye düşünerek geçirdikten sonra yemek yemek için mutfağa indik.

Jin'i masada kamp kurmuş bir şekilde sorulu yemek yerken görünce kaçmaya yeltensem de Lisa kolumu sıkarak benim de ona katılmamı çoktan sağlamıştı.

Ben Jin'in pizza yerken matematik soruları gömebilmesine hayran hayran bakarken, Lisa da onun dedikodu versiyonunu yapıyordu.

✓    YOUTUBER ☆ ᴋɪᴍ ᴊɪsᴏᴏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin