"Çıkalım buradan."Kafa salladım. Değil okulda kalmak, Bay Hack ile bir saniye bile geçirmek istemiyordum.
Fazla oyalanmadan tenis kortunun duvarındaki gizemli geçitten dışarı çıktık. Ben üzerimdeki tozları silkelerken Taehyung geçidi süzüyordu.
"Demek sorumsuz öğrenciler kaçmak için burayı kullanıyor ha. Yarın ilk işim bunu müdüre haber vermek olacak." dedi imalı imalı bana bakarak.
Eğer birlikte çok şey yaşamamış olsaydık. Bu çocuğu şuracıkta boğardım.
"Git söyle, sonra seni on beş kişi dövsünler." dedim sırıtarak.
'Ha ha ha komik mi' bakışlarından birini yollayıp bana baktı. Belki azıcık haklı olabilirdi. Ama bana saçma saçma imalar yapmayı bırakıncaya kadar haksızdı.
Bir süre sonra sokakta yan yana yürümeye başladık. Hava fazlasıyla karanlıktı, hele karanlık fobiniz varsa bu ciddi bir sorundu.
Ben tedirgin tedirgin, elimdeki kameraya sımsıkı sarılmış bir vaziyette yolu süzerken konuştu,
"Evin buralarda mı?"
"Hayır." dedim ona bakmadan "Birazcık uzak."
"Karanlık korkun mu var?"
Yanaklarımın kızardığını hissettim ve kafamı ona doğru döndürdüm. Gülümsüyordu, kesin dalga geçecekti.
"Varsa ne olmuş?" dedim hafiften sinirli bir sesle.
"Karanlık korkun var ve okula ödevini almaya geliyorsun. Cesaretine ve sorumluluk almana hayranım."
Tabi, gül sen. Gül gül. İnş yarın seni on beş değil yirmi kişi döverler.
"Saat kaç haberin var mı?" dedi ben bunları düşünürken.
"Yok ama bana sorduğuna göre senin var galiba." dedim.
Kolunu havalı bir şekilde kaldırdı ve saatine baktı. Hem çok cool gözüküp hem de itici olmayı nasıl başarıyordu acaba.
"8"
"Yuh, o kadar geç olmuş mu? Evden çıktığımda 6.30'tu."
Kıkırdadı. 'Komik mi acaba?' temalı bakışlarım ile ona bakmaya başladım.
"Benim evim çok yakın, o yüzden kendi başına dönmen gerekiyor Jisoo." dedi eski ciddiyetine dönüp.
Karanlıkta sokakta yürümeyi sevmezdim, karanlıkta sokakta yalnız yürümeyi hiç hiç sevmezdim.
"Sen nasıl bir odunsun?" dedim ona, gözlerimi kocaman açıp. "Beni bırakıp gidecek misin?"
"Okulda karşılaştığımıza şükret." dedi, "Güvenlik görevlisinden tek başına kaçıyor da olabilirdin."
Gıcıksın, alnında gıcık yazıyor!
Bir süre birbirimize bakmadan yürümeye devam ettik.
Gayet şık ve şirin bir evin önüne geldiğimizde durduk. Kapıya doğru yaklaştı ve sanki halime acır gibi bana baktı.
"Yolumuz burada ayrılıyor. Sokak kedilerine ve tekinsiz insanlara dikkat et... İyi akşamlar."
Sonra kapıyı yüzüme kapattı, o kapıyı benim yüzüme kapattı.
Resmen odun, dedim içimden. Bi de öğüt veriyor.
***
Ara sokaklardan ve çöp kutularından uzak durarak yürüdüğüm birkaç mahallenin sonunda evime çok yakındım.
Birkaç dakikalık bir mesafe sonunda kendimi çalışma masama bırakıp ödev yapabilecektim.
Belki kahve de yapardım. Hayal kurmak güzeldi ve sokaklarda sırıtarak dolaşmama neden oluyordu.
Evime ulaşmam için son bir dönemeç kalmıştı. Onu da döndüm mü birkaç ev geçip hedef noktama varacaktım.
Arkadan gelen bir ses duydum. Duymamış gibi davranıp yoluma devam etmeliydim. Eğer gidip bakmazsam yaratık bana musallat olmazdı.
Sonra ses daha yakınımdan geldi. Arkamı döndüm ve boş karanlık sokağa baktım.
Kimse yok, yürümeye devam et. diye geçirdim içimden.
Arkamı dönüp yürümeye devam ederken artan çıtırtılarla artık yavaş yavaş, sanki hiçbir şey yokmuş gibi yürüyemeyeceğimi anladım.
Koş Soo koş yoksa yem olacaksın kurda kuşa!
***
İşte böylelikle benim eve nasıl topukladığımı okumuş oldunuz.
Bunun bir de kapıda nedenini açıklaması vardı.
Kabir sorgusu gibi gelen kısa bir sürenin ardından kendimi yatağıma attım.
Bu adrenalin ile ödev de yapılmazdı ki!
İşte bu yüzden telefonuma gelen bildirimlere bakmaya karar verdim.
***
Haneul002:
Tanıdık geldi mi?
:Jicuu
Sen!
Nasıl?Haneul002:
Haklısın,
Şuan ben de senin
gibi bir aptalla nasıl
komşu oldum onu
sorguluyorum.Cidden, seninle aynı
havayı solumak..Cringe?
***
Üst üste bölüm atmaya devam dvdhdhdhd
Eee sizce Haneul kim?
(Çok gizemli)Bu arada Jisoo artık belli bir takipçiye ulaştı yani en azından İnstada ulaşmıştı YouTube'da 1.000 gibi falan düşünün yani büyüyor djdjdjfhf
İleriki bölümlerde ve yorumlarda görüşmek üzere 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ YOUTUBER ☆ ᴋɪᴍ ᴊɪsᴏᴏ
ActionTAMAMLANDI + 🍒🍙❯ !!❛ merhaba arkadaşlar kanalıma hoş geldiniz. ❜ demek ne kadar zor olabilirdi ki? belki de karşılaşacağı şeyleri hayal bile edememişti,, ♯🦋;; junsoo, jiho, taennie, ...