Hej ale já mám nervy, nemáme zelený čaj s jahodou! Chápete? Hrozné...
No dobře možná přeháním, ale i tak jsem si nemohla dát svoje nejoblíbenější pití na nervy.
Právě sedíme v Grazerově autě, já sedím vzadu a vepředu sedí Grazer a Cora a povídají si.Připadám si jako křoví..
„Hej, Max slyšíš mě?"
Vůbec jsem nevnímala a ani si nevšimla že moje kámoška na mě mluví.
„N-no, promiň já jen...jen jsem se zapomněla." řekla jsem a poškrábala si zátylek.
„No dobře, a btw, už jsme tady."
Koukla jsem se z okýnka a opravdu jsme byly ma místě. Vylezli jsme z auta a až teď jsem si všimla že před kinem stojí Lieberher s Wolfhardem.
Všimli si nás, ale já se je snažila ignorovat.
„Simpsonová! Hej, ani nepozdravíš?"
„Ehm, asi ne."Toho Grazera zabiju!
„Grazere co tady dělají? To nemyslíš vážně!?"
„Nevěděl jsem že tady budou?" říkal na svou obhajobu a já jen pokroutila očima.To si ze mě dělá prdel ne?
Po tom co jsme si každý koupili popcorn a Colu, jsme se vydali do sálu a které sedadlo bylo vedle Jaedena? Ano, přesně to moje.
Kurva.
Sedla jsem si a pěkně se od Lieberherovy strany odtáhla.
„Aleee, Princezno, já nekoušu." řekl a zasmál se.
„Tím bych si nebyla tak jistá." odpověděla jsem a vražedně se na něho podívala, nad čímž se jen uchecht. Film začal a my se ponořili do děje.___________________
Dobře, jsme v polovině, je to napínavé jak svině a zrovna na mě holka co seděla vedle mě vylije pití. Vážně skvělé.
Stoupla jsem si, prošla uličkou mezi sedadly a utíkala na záchod si umýt tu sladkou limonádu z mikiny.
Mikinu jsem si na záchodech sundala a podívala se na ní.V tomhle ven nemůžu...
Mikina byla tak promočená že jsem vůbec nevěděla jestli stihne uschnout, ale jak to tak vidím tak asi neuschne.
Pod svou mikinou jsem měla jenom bílé tílko, už vidím jak jdu v té zimě ven v tílku, fakt že jo.
Vyšla jsem ze záchodů a tam stál Jaeden.
„Myslím že tohle se ti bude hodit." řekl a podal mi svou mikinu.
„Ne, díky je mi fajn."
„Venku už ti tak fajn nebude."
„A co ty? Bude ti zima."
„Jako kdyby ti záleželo na tom jestli zrovna mě bude zima."
„Jo též pravda." řekla jsem a vzala si od něho nabízenou mikinu.
Oblékla jsem si ji, rukávy mi byly hodně dlouhé a samotná mikina mi byla po kolena.
„Sluší ti."
„Já vím, ale z nás se kamarádi jen tak nestanou."
„Však v pohodě nic neříkám." Řekl a usmál se._________________
Po našem dlouhém rozhovoru jsme se vydali zpátky do sálu a dokoukali film.
Zašla jsem si na záchod a když jsem vyšla tak tam zase čekal Jaeden.
„To takhle běžně lidi čekáš u záchodů?"
„No většinou jsem já kdo tam s někým jde, ale kvůli tomu tu nečekám."
„A kvůli čemu?"
„Cora mi Řekla ať ti řeknu že se moc omlouvá, ale že ji bylo špatně a tak ji Jack advezl domů."
„Aha, dobře dík."
„Ale ještě počkej. Jdu tě odprovodit."Sakra! Je jak osina v zadku.