Ráno mě probudilo světlo svítící do očí.
Kdo rozestřel ty pitomé záclony!?!?
Sedla jsem si, ještě ve své vyhřáté posteli a otevřela oči. Před oknem stály Camille, Jackie a Cora a dívaly se z něho, zřejmě na workoutové hřiště, jediná Venus seděla v křesle a Četla si.
„Můžete mi prosím vysvětli, proč stojíte před tím oknem a nechrápete?!" řekla jsem protivně a rozespale.
Holky moji stížnost úplně ignorovaly a místo toho mi Cora řekla: „Maxine, tohle musíš vidět, dělej!".
Slezla jsem z palandy a připlazila se k oknu.
„Tam na tom hřišti" ukázala mi Camille.
Na hřišti byli kluci jak z naší školy tak z té druhé a cvičili. Výhled to byl hezký neříkám že ne, ale nebyla jsem z toho tak unešená jako ty tři.
„Taky nevíš, proč jsou z toho tak unešené co?" Ozvalo se z druhé strany pokoje. Najednou jsme se otočily od okna na Venus, ta se na nás dívala taky, ale my se na ni dívaly šokovaným pohledem.
„Co je? I já umím mluvit." Řekla a zasmála se. My tři jsme pořád šokovaně stály. Venus už to asi připadalo divné tak se ještě ozvala a řekla: „Nechte toho, už je to děsivý." Tím nás probudila z transu.
„Jakto že jsi před tím nikdy nemluvila?" Zeptala se Jackie.
„Nikdo před tím nemluvil semnou, jen můj brácha" Vysvětlila „Ten je mimochodem na hřišti taky" dodala a mrkla na mě. Vůbec jsem nechápala, ale k tomu oknu jsem se i tak otočila a hledala Marka v té partě kluků. Když jsem ho uviděla, pořád jsem se na něho dívala a ani nevím proč, prostě mě to k němu nějak táhlo.
„Max, neslintej tak." Smála se Cora a holky s ní.
„C-co, já neslintám!" Bránila jsem se.
„To vidím."
Na to už jsem nic neřekla, otočila jsem se ke skříni, vzala si věci a šla se převléct na záchod.
Nějak jsem se neštvala s make-upem, vlasy jsem si dala do copu a vyšla z koupelny. Venus už byla dávno oblečená, tak jsem se jí zeptala jestli semnou nepůjde za kluky a ona souhlasila, zbytek zůstal v chatce.
Venus došla k Markovi a obejmula ho, vypadalo to strašně roztomile vzhledem k tomu že Mark je o hlavu vyšší než Venus.
S Markem tam byl i Aidan a ten se mě hned zeptal: „Ehm, proč na mě ta tvoje kámoška tak divně kouká z okna?" a zasmál se. Otočila jsem se směrem k naší chatce a tam jsem v okně zahlédla Coru, která jakmile si mě všimla tak zalezla. Začala jsem se tomu smát a kluci a Venus se smáli semnou. V tom na mě někdo promluvil.
„Jo a mimochodem, já jsem Mark."
Když to řekl tak jsem byla stejně šokovaná jako když jsem slyšela mluvit Venus.
„Zavři pusu nebo ti do ní vletí moucha." Upozornil mě se smíchem Aidan. Nad tím jsem jen pobaveně pokroutila očima.
Najednou jsem uviděla, jak si to k nám míří Jaeden.Zmiz satane, nebo tě poliju svěcenou vodou!
Když k nám došel tak se mě zeptal jestli si se mnou může promluvit, samozřejmě že jsem ho poslala někam, ale on si nedal říct, tak se ozval Mark.
„Když s tebou mluvit nechce tak by jsi to měl respektovat."
„Oo hele, náš emař umí mluvit! Jdi se radši řezat a nepleť se do věci do kterých ti je hovno!" Vyjel po něm Jaeden. Mark byl chvíli ticho a potom Jaedenovi jedna přiletěla, ten se chytl za nos, ze kterému mu tekl potůček krve.
V ten moment, kdy se Jaeden chtěl pustit do Marka, k nám přiběhla jedna holka, blondýnka, byla mi dost povědomá, ale vůbec jsem si nevybavila, kdo by to mohl být, řekla Jaedenovi ať toho nechá a dala mu pusu a mě se naplnily oči slzami.
Chtěla jsem odejít, ale Mark mě chytl za ruku, přitáhl si mě k sobě a obejmul mě, Jay ho zabíjel pohledem, ale nic neřekl, zřejmě proto, že on sám si před chvílí dal pusu s tou blonďatou děvkou, odešel s ní pryč.
„Pojďte, jdeme na snídani," pobídl nás Aidan._________________________
„Děláš si srandu? On s tebou mluvil Mark?!" zeptala se mě šokovaně Venus, „však je stejnej nemluví jako Venus."
„Jo já vím, taky jsem byla v šoku, ale hlavní věc je ta že se mě zastal."
Když jsem to dořekla, Camille vyprskla z pusy všechen čaj a zůstala na mě zírat jako na zjevení.
„T-to fakt?!?" zeptala se mě, "holka to musíš být speciální, protože on nemluví jen tak s někým, vlastně mluví jen s Aidanem a Venus."
„Max, Camille má pravdu," přidala se Jackie, „ale i tak bych si na něj dávala pozor, když je naštvaný, tak je celkem creepy."
„Nepřehánějte" řekla jsem a mávla nad celou touhle divnou konverzací rukou.
Holky se na skepticky podívaly na sebe a potom na mě. Celý tenhle zájezd mi přišel úplně vadný a to jsme tu teprve druhý den.
Podívala jsem se na druhou stranu jídelny, přesněji do jejího rohu, a tam seděl onen kluk, který mi přišel strašně zajímavý a já nevěděla proč.
Mark se mě pozoroval, až mi to přišlo děsivé, ale když v mých očích zaregistroval strach tak se provinile usmál, byl celkem roztomilý.___________________________
„Já umřu vedrem," stěžovala si Venus a odhrnula si z obličeje svoje černé vlasy, „proč nemůže aspoň foukat."
Já a Venus jsme seděly na basketbalovém hřišti, kde nikdo nebyl.
„Ztěžuješ si na to, že ti je vedro a jsi oblečená celá v černém, docela ironie."
„Nemůžu za to že nemám nic barevného."
„Bílá by stačila."
„Bílá je moč světlá."
„Jako tvoje pleť."
„Já za to nemůžu."
„Vypadáš jak upír."
„Kdo říkal že nejsem."
Venus se na mě podívala, já se podívala na ní a v ten moment jsme vyprskly smíchy, ta holka je vážně mega fajn.___________________________
Konečně nová kapitola, doufám že jste rádi. ❤️
Omlouvám se za svou lenost.