„Nějáký problém dámy?"
Byl to Caleb.Co ten tady okouní?
„Ahoj Calebe!" řekly všechny ty Lolitky na stejno.
„Nechtěly by jste nechat tady Max projít? Myslím že spěchá." řekl Caleb a ty husičky odcupitaly pryč.
Už jsem se chystala odcházet.
„Ale, ale, Simpsonová co třeba poděkovat?"A nechtěl by jsi třeba vrazit?
„Promiň, jak jsi sám říkal tak spěchám." ukončila jsem konverzaci a rychle vyběhla ze školy.
Před školou stálo Cořino auto a vedle něj si Cora povídala s....s Grazerem!Bude mít co vysvětlovat.
„Coro?"
„Jeee, ahoj Max." řekla zaskočeně Cora.
„Ahoj Max." pozdravil také Jack.Ty na mě ani nemluv ty Wolfhardův spojenče!
„Nazdar."
„Max já vím že nejsi nadšená z toho že tu jsem zrovna s Jackem, ale on je vážně v pohodě, je jiný než ti Wolfhardovci." řekla a pokroutila očima.
„Coro já ti nevím..."
„Vážně, Max, pojď s náma dneska do kina zjistíš že je fajn."
Podezřívavě jsem se podívala na Grazera a on se na mě podíval nevinným pohledem. Zpátky jsem se podívala na Coru a ta na mě dělala psí oči.
„Arrg, fajn! Půjdu s váma do kina."Tohle tě bude stát draho Montgomery!
„Joo!" vykřikla Cora a obejmula mě.
„No, měli by jsme začít od znova, já jsem Jack Grazer." řekl a podal mi ruku.
„Maxine Simpson, jestli mi někdy řekneš mým celým jménem urvu ti ruce, těší mě." odpověděla jsem a též mu podala ruku. Mé slova o urvání končetin ignoroval a šťastně se usmíval jako měsíček na hnoji.No být tebou tak se moc nesměju Grazere!
„Takže teď pojedeme k nám, připravíme se a v 6 pro nás přijede Jack a pojedem do kina." oznámila Cora a já jen bezbraně kývla a nastoupila do auta.
Jely jsme asi pět minut a v autě panovalo hrobové ticho, dokud jsem ho neprolomila.
„Nechápu jak jsi se mohla začít bavit s Grazerem! Však patří k Wolfhardovi."
„Za prvé, nekřič po řidiči a za druhé, není takový jak oni."
„Tobě se líbí?"
„C-co? Ne nelíbí. J-jen je to kámoš a je fajn."Jo to ti tak žeru.
„A co ty a Lieberher? Bavíte se?"
„Zbláznila jsi se?"
„Ja myslela že jo, když si k tobě sedl."
„Ne já se s ním Nebavím."
„Aleee, já myslím že se mu líbíš." řekla a mrkla na mě.
„To jsi kde vzala?"
„Tak jako, sedl si k tobě a pořád se po tobě nenápadně díval."
„Už ti někdo řekl že jsi strašně vtipná?"
„Asi mi to neuvěříš, ale jo." řekla a zasmála se.Přijely jsme domů a já okamžitě běžela do svého pokoje se prevléct.
Myslím že do toho kina nepotřebuji být oblečená jako na přehlídku, takže jsem si vzala obyčejné černé legíny, tmavě modrou oversize adidas mikinu a na hlavě si udělala messy bun.
Z pokoje jsem šla do kuchyně, kde už seděla Cora. Měla na sobě něco podobného jako já, ale místo mikiny měla na sobě volný žlutý svetr a na nose ji seděly brýle.
Zase jedla.„Co to zase jíš? Nech si v žaludku nějaké místo na popcorn."
„Hej jo no! Já jsem blbá."
„Je pět takže za hodinu tu je Grazer."
„Proč mu říkáš příjmením?"
„Protože chci."
„Tady má někdo zase náladu." řekla Cora a zakoulela očima.Pozor aby ti ty oči omylem nevypadly.
„Dáš si zelený čaj s jahodou?"
Ona ví čím si mě udobřit.