Sarhoştum hemde çok sarhoştum adamın içime girmesiyle çığılık attım bir süre sonra acı zevke dönüşmek başladı dedim ya sarhoştum ne yaptığımı bilmiyorum adam bana boşaldı bende ona boşaldım iyice birbirimize karıştık
Adam içimden çıktı ve üstünü giyinmeye başladı giyinince benide giydirmeye başladı çünkü benim halim yoktu
Beni giydirip hastanenin kapısına bıraktı sonrada gitti son hatırladığım sedyenin geldiğiydi
<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>
2 hafta sonra
"Tebrik ederim hamilesiniz" "ne" "2 haftalık eğer aldırmak isterseniz" "hayır asla şey beni buraya getiren adamın numarası var mı sizde" "evet o bu hastanenin baş hekiminin oğlu" "benim onu aramam lazım" "tabi bu telefondan arayabilirsiniz" kafa salladım ve telefonu alıp dışarı çıktım "alo" "hamileyim" "ne yapayım bacım sen kimsin" "gerizekalı senden hamileyim" "NE" "o hastanenin köşesine bıraktığın kızım ben hatırladın mı" "bebeği aldıracak mısın" "hayır tabikide" "iyi o zaman evlenelim" "ne yapalım ne yapalım" "evlenelim karnında benim çocuğum varken ne yapıcaksın tek başına" "olmaz" "olur ben çocuğumu babasız bırakmam" "onu o haltı yemeden önce düşünseydin adi herif" "bak tek başınıza yapamazsınız karnındaki benim kanımdan benim canımdan bu yüzden evlenecek miyiz ayrıca ben o haltı tek başıma yemedim hatırlatayım" "tamam evlenicem ama çocuk doğunca boşanıcaz" "bakarız" "yoksa evlenmem" "iyi tamam adamların seni almaya gelirler" "bilmediğim kişilerin arabasına binmem ben" "bilmediğin adamla seviştin ama" "sakın o konuyu açma" "tamam ben alırım o zaman" "iyi"Telefonu kapatıp doktora verdim ve öküz adamı beklemeye başladım bir süre sonra geldi bende arabaya bindim "nereye gidiyoruz" "evlenmeye" "NE" "e hemen evlenelim" "öfff" dedim ve önüme döndüm "bu arada adın neydi" "irem" "bende ulaş"
Evlendik hemen hemde ailelerimizden habersiz ulaş bana bi yüzük verdi bende taktım inandırıcı olsun diyeymiş haa bu arada ailelerimizden habersiz dedim ama ben yanlış biliyormuşum herkesten izin almış hamile olduğumuda söylemiş annemler zaten beni mal olarak kullandıkları için şaşırmadım izin verdiklerine
Eve vardığımızda yani ne kadar ev denilirse bildiğin malikane be burası içeri doğru yürüdük herkes bizi tebrik ettiler sanki çok normal bir şeymiş gibi ama evde dikkatimi çekti herkesin belinde silah vardı "eee kaç aylık" "2 hafta" aileler tanıştı ve kaynaştı bizde ulaşla yukarı çıktık "neden herkesin belinde silah var mafya mısınız" dedim alayla "evet" "ne oha" gülümsedi ve yatağa uzandı "ya kalk" "niye be" "çünkü orda ben yatıran sen al bu yastıkla battaniyeyi salona" "allahallah o niyeymiş evliyiz kızım biz yat işte" "öff iyi" dedim ve yatağın en kenarına yattım
Sabah yanımda ulaş yoktu bende aşağı indim kahvaltı hazırlıyorlardı "günaydın hanımım" "günaydın ulaş nerde" "o ailesiyle beraber çıktı sadece içerde bi kız var arkadaşınız mış" "tamam" içeri ilerledim tahmin ettiğim gibi hazal gelmişti önce güzelce bir sarıldık zaten ben olanları ilk ona anlatmıştım "nasılsın canım" "iyiyim" "bende iyiyim eğer soruyorsan" "ya bu aralar çok dalgınım e sen ne yapıyorsun" "ya canım bende ev arıyorum işte biliyorsun Amerika'dan geldim" "bizde kalsana ev zaten yeterince büyük" "olur mu ki" "olur ya hem ben yalnızda kalmam"
Akşam herkes eve geldi ve yemek yemeye başladık Hazal'ın burda kalmasına izin vermişlerdi yemekler bitince herkes salona geçti ama benim içimde doymayan bir boşluk vardı ve o boşluk şey istiyordu eee KİRAZ
"Ulaş" "söyle" "benim canım kiraz istiyor" "tamam Ali git yengene kiraz al 1 kilo" dediği an gözlerim parlamaya başladı "bende gidicem" "kızım hamilesin sen gece gece gitme bir yere" dedi Sema teyze "yaa ama bende gitmek istiyorum" "yenge ben hemen getiririm" değil Ali koşarak "beni bi şu çocuk anlıyo ya" dedim ve penguen yürüyüşümü sergileyerek yukarı çıktım
Yatakta otururken yıkanmış yanında çikolata sosu bile olan kirazlarım geldiiii "hihhh ver onu bana" "al al" dedi ulaş gülerek bende hemen yemeye başladım "daha aşermen için erken değil mi" "ne bileyim sanki daha önce hamile kaldım sorduğu soruya bak" "kesin erkek bu kadar açsan" "hayır kız bi kere" "olur kızda olur" "yaaa kavga etmektik kız erkek diye bana ne" ulaş güldü ve yanıma yattı "vallaha çok yoruldum" "niye ki" "e işkence etmek kolay değil o kırbacı kaldırıp kaldırıp vuruyorsun" "ee haklısın tab- neeee sen insanlara işkence mi ediyorsun" "kızım biz adam öldürüyoruz" "cani öküz" dedim ve kirazımı yemeye devam ettim "ya çocuğum sana benzerse" bilmem şeklinde dudağını büzdü "ya hem sen niye adama işkence ettin ki" "kadına etmediğimi nerden biliyorsun" "o kadar şerefsiz olamazsında ondan" "iyi doğru biliyorsun bizim Ali'yle dalga geçmiş" "Ali kim" "lösemi bir çocuk" "ohhhh iyi etmişsin keşke bende vursaydım canım çekti" alaz hafif bir kahkaha attı "şimdide adam dövmeye mi aşerdin" "ne yani olamaz mı" "eğer bi astepeysen olur ve sende artık öylesin"