Kapitola 9

37 3 0
                                    

  Souboje trvaly vždy jen chvilku a většinou vyhrál Wienen. Párkrát se sice podařilo vyhrát i Aron ale většinou jen díky štěstí nebo pomocí logiky. Stejně měla radost že se jí to aspoň jednou povedlo, čekala že prohraje každý souboj, protože proti denně trénovanému elfovi neměla šanci. Ovšem ona denně tahala těžké věci a musela být vždy rychlá takže se mu v těch bvou věcech rovnala.
  Po deseti soubojích si sedli na zem a Wienen povídá ,, Nechtěla by ses najíst, to co mám není nic moc ale aspoň něco." Aron se usmála a kývla na odpověď. Wienen se zvedl a vyšplhal do koruny nejbližšího stromu, tam vzal košík plný jablek který byl šikovně daný mezi dvě větve.
  Aron se zrovna chystala do jednoho zakousnout když v tom se ozval řev který nepochybně patřil drakovi.
  Oba se bleskurychle zvedli a běželi k místu odkud zvuk přicházel.
  Když doběhli na místo byla tam většina elfů a uprostřed stála Loura. Sotva se zastavili a Loura povídá:  Jeden z draků Ikar zmizel. A našla jsem tohle a položila na zem kus látky.
  Aron se sehnala a vzala si látku do ruky. Zadívala se na Lourou a ta pochopila, vstoupila jí do mysli aby s ní mohla mluvit a Aron povídá Tuhle látku znám. To je látka z Rinchaldovích šatů.
  
 

Otrok a přítelKde žijí příběhy. Začni objevovat