Loura si v zápalu boje elfů všimla až když byli těsně u ní. Jedním sloupem ohně usmrtila zbytek vojáků a pak se otočila na elfi Co se děje? Máme jen chvilku než sem doběhnou další vojáci.
Její slova se obou elfům rozezněla hlavě a Wienen odpověděl ,, Ikar se dal do pohybu" Loura zbystřila a povídá: A jak ho chcete zastavit? Jestli se mu podařilo uletět tak už bude na naší straně. ,, Ne. Někdo nebo něco ho ovládá. Vím to." odpověděl odhodlaně Wienen. Loura se překvapeně zadíval Wienenovi do očí se slovy: Jestli je to pravda tak máme problém. Máte nějaký plán?
Wienen se otočil na Aron a ona se ani nehla. Zamračil se. Pak povídá: ,, Aron?" nic, vypadalo to jako by tam nebyla. Podíval se směrem kam se dívala ona a spatřil Ikara.
Drak se tyčil nad zástupy vojáků a chladnokrevně zabíjel elfy.
Z ničeho nic se v Louřině a Wienově hlavě rozeznil hlas. Wienen sebou trhl. Ten hlas nezněl jako nějaký hlas který už slyšel. Podíval se na Aron a strnul úžasem. Elfka se sice dívala pořád stejným směrem ale z její tváře se dalo vyčíst že je mimořádně soustředěná. Nebylo pochyb že by ta slova nepatřila jí. Říkala: Louro jak si mi říkala že se dá telepatií i ublížit, tak mě napadlo. Neovládají Ikara pomocí mysli? To Loura okamžitě zamítla slovy: To není možné. To bych cítila jak s nimi bojuje a oči by měl v pořádku.
Přesto že byl Wienen stále ještě udivený pochopil že nemá cenu se teď vyptávat. Místo toho se zeptal ,, Tak co se s ním stalo? A co chcete dělat? "
V tu chvíli už u nich byli další vojáci. Wienen vytasil meč a zabil dva vojáky naráz. Dalších pět zabila Loura sloupem ohně a Aron se ani nehnula, jako by byla duchem nepřítomná. Po tom co všichni vojáci co na ně zaútočili padli k zemi Aron promluvila : Vím co musíme udělat. Louro dostaň mě prosím k Ikarově hlavě. Její pohled se ani na okamžik nepohnul z Ikara.
,, Blázníš? Zabije tě!" vyhrkl Wienen Ne. Pořád lepší abych umřela já než aby zemřelo několik desítek elfů. Odpověděla mu Aron a usmála se na něj.
Jsi odvážná a toho si cením. Tak ne mě vylez. Řekla Loura a dala dolů jedno křídlo a by po něm mohla Aron vyšplhat.
ČTEŠ
Otrok a přítel
FantasyI Když je Aron silnou elfkou týrání a bičování v jejím životě otroka jí zabíjí. K tomu jí její němota nedovoluje se proti svému trýzniteli vzepřít. Nutně potřebuje pomoct. Bude někdo z lidí tak velkolepý a pomůže jí a jejímu národu znovu na svobodu?