Telefonuma gelen bildirim sesiyle kafamı beni ayrı bir dünya ile buluşturan kitabımdan kaldırmıştım. Gerçekten tatilde bile insana rahat yoktu...Kilit ekranımı açarken gelen mesajın ondan geldiğini görünce içimi ister istemez bir heyecan kaplamıştı. Daha kim olduğunu bile bilmediğim birinin beni bu kadar heyecanlandırması normal miydi? Bu hiç şüphesiz bilinmeyeni ona benzetmemle alakalıydı. Peki ya beni en çok ihtiyacım olduğu zamanda yarı yolda bırakan birini özlemem ne kadar doğru olabilir ki... Hayatımın en üzücü şarkılarını tekrara alıp çalmak gibi bir histi içimdeki. Ne kadar incineceğimi bilsem de, yanımda hissetmekti.
Derin bir nefes aldıktan sonra düşüncelerimden sıyrılıp tekrar telefona döndüm.
Bilinmeyen numara: Hey, bücür!
Bilinmeyen numara: beni neden hala engellemedin
Bu mesaja karşılık yüzüne "aptal" Demeyi o kadar çok isterdim ki... Ne yazık ki bütün imkansız şeyler gibi bu da olmayacaktı. En azından bir süreliğine daha.
Levy: aslına bakarsan bunu ben de bazen düşünüyorum
Levy: ama ne olduğunu bilmediğim bir şey buna engel oluyor...
Yalandı! Lanet olsun her mesajı, her tepkisi ona o kadar benziyordu ki... Tek eksiği sesiydi, teniydi... Sanırım aklımı kaçırıyordum. Başka bir açıklaması olamazdı. 5 yıl önce hayatıma girmiş biri neden şimdi benimle ilgilenmek istesin, özellikle 2 yılın ardından hiçbir şey söylemeden çekip gittikten sonra...
Kendimi toparlamam lazımdı. Onun olmadığını düşünsem de bir yanım o olması için can atıyordu. Tekrar yanımda olması için... Tekrar o hasret kaldığım sesiyle bana ' bücür' demesi için... Bu kelimeyi ilk defa 3 yıl sonra bu kişiden duymuştum. Onun yerini dolduramayan bir soğuklukla gelmiş olsa da yine aynı kelimeydi. Sadece hisleri farklıydı... Duygusuzdu, ama kalbimin içini ısıtabilecek anıları alevlendiriyordu...
Bilinmeyen numara: ne isterdim biliyor musun?
Bilinmeyen numara: kendi içinde oluşturduğun engel yerine bu anlamsız mesaj engelinin olmasını
Bilinmeyen numara: işte o zaman bir bilinmeyenden fazlası olabilirdim...
Levy: engeli kırmayı ben bile bilmiyorken sana nasıl kaldırabilirim?
Mesajı yazarken ellerimim titremesine engel olamıyordum. Şuanda bu mesajları atanın o olmasını her şeyden çok istiyordum. Nefret ettiğim kişiyi her şeye rağmen sevmekten nefret ediyordum...
Bilinmeyen numara: ama merak ettiğim bir şey var.
Levy: nedir?
Bilinmeyen numara: bilinmeyenden fazlası olmak bana ne katar?
Bilinmeyen numara: içinde tuttuğun bütün öfkeyi mi?
Bilinmeyen numara: yoksa kalbinde birine vermek için biriktirdiğin sevgiyi mi?
Gözlerimi kapattım. Kalbimi dinlemeye ihtiyacım vardı. Ayrıca bu engellerden kurtulmaya... Kalbimin söylediği o kelimeleri yazarken aklımda yine onun sesi yankılanıyordu.
Levy: belki de doğru cevap öfkemden doğan sevgidir.
Yine uzun bir ara sonra bölüm attım. Büyük bir mutlulukla yayımladım neden bilmiyorum kfkdkd
Sanırım içimde ek olarak fen lisesine gitme heyecanı da olduğu için kitabı çok boşladım. Aynı zamanda bunu lgs sürecinde de yaptım. Elimden geldiği en kısa zamanda bölüm yayınlamaya devam edeceğim. Umarım beğenmişsinizdir ❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öfkenin Sevgisi ~Gale Texting
Fiksi Penggemar"Beni bırakıp gitmenden nefret ediyorum. " "Bana acımandan nefret ediyorum. " "Ben...Senden nefret etmekten bile nefret ederken seni seviyor olmaktan... Nefret ediyorum! "