Prolog

921 52 15
                                    


Wu Yifan omuzları düşmüş bir şekilde koltuğuna oturdu. Önündeki masada bir sürü dosya açıktı ve üç ay içinde artık o dosyaları okumaktan ezberlemişti. Ele geçirdikleri o kadar az delil vardı ki onlarla hiç bir sonuca varamıyorlardı. Bunu yapanların kim olduklarını, kaç kişi olduklarını, nerden geldiklerini, neden yaptıklarını bilmiyorlarları. Öğrenmek için gönderdiği ekiplerin tamamı geri dönemiyordu. Ya ölüyor ya da kayboluyorlardı. Buna artık bir nokta koymanın zamanı gelmişti. Wu Yifan şakaklarını ovdu. Şu üç ay uzun zamandır kesmediği kirli sakalları, birbirine girmiş saçları, kızarmış ve çökmüş gözleriyle yılların yorduğu, 38 değilde 50 yaşında bir adam gibi gözükmesine sebep oluyordu ama o ve arkadaşı Tatsuo hala kıdemlilerin arasında en yakışıklı olanlardı. Wu Yifan şakaklarını ovarken kapı tıklatılmadan açıldı ve gelen kişi kendini masanın karşısındaki tekli koltuklardan birine attı. Wu Yifan gelen kişinin arkadaşı Tatsuo olduğunu bildiğinden kafasını kaldırma gereği duymamıştı ama önüne koyulan yeni bir dosyayla şakaklarındaki eli dururken başını kaldırıp arkadaşına baktı. Üstünde kollarını dirseklerine kadar kıvırdığı beyaz bir gömlek, altında siyah pantolon vardı. Bordo/kahve karışımı rengi olup sırtına kadar gelen saçlarını tepeden at kuyruğu yapmış ama kısa tutamlar tokadan kaçarak ensesine ve alnına dökülmüştü. Saçlarını ve yüzünün bebeksiliğini gören her kimse ona hayran kalırdı. O da uzun zamandır sakallarını kesmemiş ve gözleri çökmüştü. Tatsuo da Wu Yifan kadar bu görev için kafa yormuştu. Fakat elde avuçta hiç bir şey yoktu.

Tatsuo, arkadaşına döndü. "Ekibin dosyası, güncellenmiş hali."

Wu Yifan başıyla onaylayarak dosyayı açtı. İlk sayfa da ekibin adı vardı.

HT-0

Diğer sayfayı çevirdiğinde ekibin asıl üyelerinin resimlerini gördü.

Üye 1

Ad: Oh SehunYaş: 24 Yaşında Ekipteki Pozisyon: Lider, Yakın dövüşçüGücü: Rüzgar Hikaye: 1999 yılında(5 yaşında)tesise alındı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ad: Oh Sehun
Yaş: 24 Yaşında
Ekipteki Pozisyon: Lider, Yakın dövüşçü
Gücü: Rüzgar
Hikaye: 1999 yılında(5 yaşında)tesise alındı. 5 yaşından 17 yaşına kadar eğitim gördü ve 2011 yılında ekibin ilk üyesi olarak seçildi. 4 senenin sonunda 2015 yılındaki patlamada iki ekip üyesini kaybedince ekipten ayrılan ikinci kişi oldu. Londra'ya gitti ve orada mankenliğe başladı.

Yifan yazılanları seslice okurken kaşları havalandı. "Mankenlik mi?" Tatsuo sırıttı hafifçe. "O potansiyel var onda."

Üye 2

Ad: Kim Jongin Yaş: 24 yaşındaEkipteki Pozisyon: Lider yardımcısı, Keskin NişancıGücü: IşınlanmaHikaye: 2000 yılında (6 yaşında) alındı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ad: Kim Jongin
Yaş: 24 yaşında
Ekipteki Pozisyon: Lider yardımcısı, Keskin Nişancı
Gücü: Işınlanma
Hikaye: 2000 yılında (6 yaşında) alındı. 2011 yılında, 17 yaşındayken ekibin ikinci üyesi olarak seçildi. 21 yaşına kadar çalıştı fakat 2015 yılındaki patlamada iki ekip üyesini kaybettikten sonra ekipten ayrılan ilk kişi oldu, ayrıldıktan sonra Rusya'ya giderek üniversite okudu ve avukat oldu.

Tatsuo hafifçe gülümsedi. "Bunu hep söylerdi."

Üye 3

Ad: Park Chanyeol Yaş: 25 yaşındaEkipteki Pozisyon: Uzak dövüşçü, Plancı2  Gücü: AteşHikaye: 2000 yılında (8 yaşında) alındı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ad: Park Chanyeol
Yaş: 25 yaşında
Ekipteki Pozisyon: Uzak dövüşçü, Plancı2 
Gücü: Ateş
Hikaye: 2000 yılında (8 yaşında) alındı. 2011 yılında 19 yaşındayken ekibin üçüncü üyesi olarak seçildi. 2015 yılınca kadar çalıştı ama bir patlama sonu ekiplerinden iki kişi ölünce ekipten ayrılan üçüncü kişi. Tayland'da ünlü bir restoran işletiyor.

Tatsuo "Chanyeol'ün yemekleri hep güzeldi zaten," diyerek yorumda bulundu. Yifan sadece başını sallamakla yetindi.

Üye 4

Ad: Byun Baekhyun Yaş: 26 yaşındaEkipteki Pozisyon: Ekibin Zekası, Plancı1Gücü: IşıkHikaye: 2001 yılında (9 yaşında) alındı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ad: Byun Baekhyun
Yaş: 26 yaşında
Ekipteki Pozisyon: Ekibin Zekası, Plancı1
Gücü: Işık
Hikaye: 2001 yılında (9 yaşında) alındı. 2011 yılında yani 20 yaşındayken ekibe alınan dördüncü üye oldu. 2015 yılında bir patlama da ekip üyelerinden iki kişinin ölmesiyle ekipten ayrılan son üye oldu. Japonya'da fotoğrafçılıkla uğraşıyor.

Yifan'ın yüzünde ufak bir gülümseme oluştu. "Ekibin odasındaki duvara asılmış fotoğrafları hatırlıyor musun?" diye sordu arkadaşı Tatsuo'ya. Tatsuo da onun gibi gülümsedi. "Hatırlıyorum, o fotoğraf makinesini ne zorluklarla sokmuştu içeriye.." İki arkadaş hüzünle birbirine baktı sadece. Ardından Yifan diğer sayfaları incelemeden kapattı. Diğer sayfa da ölen ekip üyelerinin resmi vardı, bunu bildiğinden o sayfaları açmak istemedi. Elindeki dosyayı yavaşça masaya bıraktı ve gözlerini Tatsuo'ya dikti.

Tatsuo oturduğu koltuktan arkaya yaslamış sağ ayağını sol bacağının üstüne atmış Yifan'a bakıyordu. "Bunu yapacak mısın? Yani biliyorsun... O olay...."

Yifan derince bir iç çekip devamını dinlemeden başını salladığında arkadaşı sustu. Ardından eli yavaşça masanın kenarında duran telefonuna yöneldi. Ortam daha da gerginleşirken Tatsuo'nun bakışları da sanki telefonla konuşacak olan kendisiymiş gibi bir endişeyle doldu. Yifan'ın kalbi sertçe göğüs kafesine çarparken arayacağı ilk numarayı tuşlamaya başladı.

Loneliness at the Sunset • SeKaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin