~Jisung~
Schowałem telefon do kieszeni i czekałem aż wreszcie Renjun mi otworzy.
Zauważyłem że drzwi się lekki uchyliły a w nich stanął chłopak z czarną czupryną.- Emm... Jest Chenle lub Renjun? - spytałem się chłopaka.
- T-tak - powiedział chłopak i pokazał mi że mam wejść.Gdy wszedłem moją uwagę przykuł sam wygląd wnętrza.
Jest dość podobny do mojego ale niektóre dodatki są żółte.- Lee Jeno - powiedział chłopak i podał mi rękę.
- Park Jisung - przywitałem się i się ukłoniłem.Jeno chciał już coś powiedzieć ale do pokoju wszedł Chenle.
- O już jesteś. - powiedział Chenle i do mnie podbiegł.
- Jak widać jestem - powiedziałem i się uśmiechnąłem.
- To chodźmy do mojego pokoju - powiedział radośnie i chwycił mnie za rękę.Gdy wszedłem do pokoju chłopaka poczułem dziwną atmostfere i że robi mi się dość duszno.
W środku panował tylko jeden kolor czyli biały.- To co chcesz oglądać? - spytał się chłopak.
- Może... ,,playful kiss"?
- Zbyt smutne - odpowiedział chłopak.
- Nie oglądałeś tego... Więc oglądamy.Chłopak poszedł po laptopa i po jakieś przekąski a ja usiadłem na łóżku.
Po jakiś dziesięciu minutach Chenle już wrócił z laptopem... Ale czegoś mi tu brakowało...- A przekąski?
- Nie będą nam potrzebne - powiedział i zaczął się lekko śmiać.
Zobaczyłem że chłopak nie wiedział jak to się wpisuję więc wziąłem od niego laptop i powoli zacząłem wpisywać nazwę dramy.
Położyłem laptopa na małym, białym stoliczku który znajdował się przed łóżkiem. Chenle usiadł koło mnie i zaczęliśmy oglądać...
W pewnym momencie poczułem że zaraz odlecę do swojej krainy więc położyłem głowę na ramieniu chłopaka i powoli zamknąłem oczy... Ale nie na długo bo chłopak postanowił pobawić się moim włosami. Otwarłem oczy i spojrzałem na niego pytającym wzrokiem.
Chenle zaczął się śmiać i położył moją głowe sobie na kolana... Zarumieniłem się na ten gest...~2 giodziny później~
-lele która jest godzina? - spytałem się chłopaka.
- Za pietnaście minut jest ósma.
- Czyli za niedługo muszę już iść.. Ehh.
- A nie możesz zostać na noc?
- Poczekaj, zadzwonię do Nany. - powiedziałem i wziąłem do ręki telefon.NanaToBubu💕
Zadzwoń wiadomość Poł. wideo
- Cześć JIsung, coś się stało?
- N-nie.
- Na pewno?
- Tak! Tylko mam do ciebie takie pytanie...
- Słucham?
- Mogę zostać na noc u Lele?
- Oczywiście że możesz! - usłyszałem dość dobrze znany mi głos.
- Co robi u ciebie Renjun? - spytałem się Jaemin'a.
CZYTASZ
𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐦𝐞
FanfictionNie wiem czy to jest ta osoba z którą chce spędzić moje całe życie... Ale wiem że kocham tego chłopaka o delfinim śmiechu... Cały swoim sercem... I nie przestanę go nigdy kochać... W końcu miałem taką nadzieję... ஐParing: Chensung ( ChenlexJi...