Nie mogłem uwierzyć w to co przed chwilą usłyszałem...
- Mark...
- Rozumiem...
- Nie rozumiesz, nic nie rozumiesz... Ja ciebie też kocham... Ale ja chcę żebyś był szczęśliwy...
- Ale nie będę, trudno
- Czemu?
- Bo cię kocham? Ale chuj tam
Chłopak chciał już wyjść ale złapałem go za rękę... I go pocałowałem...
Pocałunek był krótki ale przepełniony miłością... Odsunąłem się od Mark'a i spojrzałem mu w oczy.- Hyuck, czy zostaniesz moim chłopakiem? - spytał się Mark.
- Tak - odpowiedziałem i rzuciłem się w ramiona chłopaka.
- Oooo jakie urocze
- Mamo? D-długo tu stoisz? - spytałem się kobiety.
- Od początku waszej rozmowy. A i dzwoniła twoja mama i powiedziała że dzisiaj nie wróci do domu więc jak chcesz to możesz u nas zostać na noc. A teraz was zostawiam - powiedziała kobieta i wyszła z mojego pokoju.
- No to mogę zostać? - spytał się chłopak.
- Oczywiście że tak - powiedziałem i się lekko zaśmiałem.~2 godziny później~
Leżałem na łóżku i czekałem aż Mark wyjdzie z łazienki...
- Kiedy wych- nie zdążyłem dokączyć bo chłopak pojawił się w drzwiach od łazienki...
Miał mokre włosy z których kapała woda, miał na sobie moje spodenki... Nie miał na sobie koszulki więc mogłem zobaczyć jego dość wyrzeźbione ciało...- Coś się stało że tak się na mnie gapisz? - spytał się Mark i zrobił cwaniacki uśmiech.
- Emm... Nie - odpowiedziałem i poczułem że na moje policzki wlewają się rumieńce....
- Słodko wyglądasz gdy się rumienisz.
- N-nie prawda, nigdy nie byłem słodki ani ładny... Nie wiem co ty we mnie widzisz....
- Wszystko - powiedział i dał mi buziaka w usta.
-Idiota
- Słyszałem to
- No i dobrze
- Idziemy spać?
- Mhm...Chłopak położył się koło mnie i przykrył nas kołdrą...
Położyłem się na bok... Lecz po chwili poczułem że ktoś mnie objął w tali... Uśmiechnąłem się na ten gest... Chwyciłem rękę chłopaka i splotłem nasze palce...- Kocham cię Hyuck.
- Też cię kocham.A/N:
Chyba na razie starczy markhyucków XD (Ale nie martwcie się to jeszcze nie koniec XD i możliwe że niedługo na moim profilu pojawią się dwa nowe ff *Markxhaechan* )Bayo~
CZYTASZ
𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐦𝐞
FanfictionNie wiem czy to jest ta osoba z którą chce spędzić moje całe życie... Ale wiem że kocham tego chłopaka o delfinim śmiechu... Cały swoim sercem... I nie przestanę go nigdy kochać... W końcu miałem taką nadzieję... ஐParing: Chensung ( ChenlexJi...