Po príchode do New Yorku, v ktorom na rozdiel od Miami bolo v tento deň upršané počasie nikto nemal chuť vychádzať von. Taká Mary dokonca zostal na chodbe sedieť na svojom kufri, a odmietala sa pohnúť z miesta. Erika zaliezla do kúpeľni a sušila si zmoknuté vlasy a Miranda ležala na svojej posteli. Patrick ležal tiež na tej svojej a Thomas s Petrom ležali na Thomasovej. Peter Thomasa objímal, ale ten si otvoril knihu anatómie, ktorú mu Peter okamžite zatvoril naspäť.
„To nemyslíš vážne," povedal Peter.
„Čo?" spýtal sa Patrick.
„Thomas otvára anatómiu."
„Tomy ty si nepamätáš ako si mal chuť vyhodiť tú knihu z okna a zároveň sa hodiť z okna tiež?" spýtal sa Patrick.
„Ja sa len bojím, že prídem do tej školy úplne sprostý," zasmial sa Thomas.
„Prosím ťa. Ešte ráno si bol v Miami na pláži. Oddychuj ešte," povedal Peter.
„Je mi zima," skonštatoval od veci Thomas.
„Však ja ťa zahrejem," zasmial sa Peter a prikryl Thomasa.„Aj mne," povedal Patrick.
„Však, tak sa pridaj," zasmial sa Thomas.
„Beriem ťa za slovo," povedal Patrick a vyšplhal na posteľ, na ktorej ležal Thomas a Peter. Všetci traja sa zasmiali a v tom vošla do izby Miranda, ktorá keď ich zbadala vyvalila oči a spýtala sa: „Vyrušujem pri niečom?"
„Pri sociálnej termoregulácii," zasmial sa Thomas.
„Ak chceš pridaj sa," povedal Patrick.
„Vieš čo, mne až taká zima nie je, len trochu stresujem kvôli knihám do školy, Tomy kedy mi ich objednáš?"
„Vám s tými knihami čo je dnes?" zasmial sa Peter.
„To bude nejaký medical syndróm," skonštatoval Patrick a pokrútil hlavou.
„Zajtra idem do práce, bude ti to stačiť?"
„No, prežijem."
„Alebo teda, ty chceš aby som šiel do práce hneď teraz?" vyvalil na ňu oči Thomas.
„Nie, ale teda..ako šťastie, že prší, inak by som povedala áno," zachichotala sa Miranda.
„Vy dvaja fakt nie ste normálni," zachichotal sa Peter.
„No vidíš a aj tak si ma chceš vziať," žmurkol na Petra Thomas.
„Mne je pri vás fakt teplejšie," vybuchol do smiechu Patrick.
„Tak keď som sem prišla ešte aj ja," začala sa smiať Miranda.
„Nechcem vedieť koľko objednávok budem musieť vyriešiť. To sa mi iste nakopilo cez víkend. Cez víkend tam nemajú brigádnikov, teda vlastne cez víkend neviem či tam vôbec niekto je. Ale vtedy ľudia najviac objednávajú, to proste jak schválne. Inak, tak mi napadlo, že chcem tam mať vlastnú lekárničku. Je pravda, že tam máme nejaké, ale chcem tam aj nejaké doktorské náradičko, nikdy nevieš, kedy budeš mať takú obštrukciu, že budeš musieť urobiť tracheotómiu," rozrozprával sa Thomas.
„Použil si dva lekárske výrazy! A ja viem o čom to hovoríš!" žasol Peter.
„Fakt by si si trúfol na tracheo?" zdvihla obočie Miranda.
„Keby nie je iná možnosť a som na tak vysokom poschodí, že neviem kedy záchranná služba príde, asi by som musel. Ale dúfam, že nič také sa nenaskytne," zachichotal sa Thomas.
YOU ARE READING
Letná brigáda
AdventureUkončenie semestra na vysokej škole v New Yorku? Príchod leta a zábavy a zážitkov? Príchod letných prác a letných lások je tu! Toto leto si užíva každý naplno. Thomas bol študentom medicíny, ktorý spoločne so svojimi priateľmi prišli študovať do Am...