Giriş

2.7K 71 5
                                    

"Ondan kurtulmak zorundayız."

Kafasını kaldırıp, yaşlarla dolmuş mor gözleriyle ona baktı. Üzüntü değildi hissettiği. Sinirliydi, nasıl bu kadar acımasız davranabildiğini anlamıyordu.

"Sen onun babasısın. Nasıl bunu söyleyebilirsin?"

"Bize ne olacağını düşündün mü Violet? Bebeğin benden olduğunu öğrenirlerse seni yaşatmazlar."

Göz kapaklarını sıkıca kapattığında yanağından akan bir damla gözyaşına engel olamadı. Bir şeyler yapılması gerektiğini biliyordu fakat çözüm karnında taşıdığı canlıdan kurtulmak değildi. Gözlerini tekrar açtığında kararlı bakıyordu. Leonard onun kararlı bakışlarından korkmuş olacaktı ki bir adım geri çekilme isteği duydu.

"Bu bakışını sevmiyorum."

"Ya kabileden ayrılmak istediğimizi söylersek?"

"Beni kabilenin lideri olarak gören bir halkım var Violet! Onları bırakamam."

 "Ben de onu bırakamam." gözlerini karnına indirip, ellerini etrafına sardı.

__________________________________________________________________________

 Not: Sadece tanıtım amaçlı bir yazı olduğu için bu bölümü kısa tuttum. İlerleyen bölümler daha uzun olacak.(Hikaye kesinlikle romantik bir senaryo etrafında dönmüyor, böyle bir şey arayanları şimdiden bilgilendireyim dedim.)

Hikaye Adı Hakkında Bilgi:  Waldeinsamkeit, kesin bir çevirisi olmayan 11 kelime arasında yer alan kelimelerden bir tanesidir. Almanca'da ormanda yalnız olmak ve doğaya bağlılık anlamına gelen kelimedir.

***Ayrıca kapak tasarımı için Gamze'ye(@MissBollywood) çok çok teşekkürler. Ona da söylediğim gibi harika bir yeteneği var bu konuda.

Waldeinsamkeit(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin