ağlamak kötü değil

35 4 2
                                    

Sizlere en son ne zaman mutlu olduğunuzu sormuştum
Peki en son ne zaman ağladınız?
Belki
1 ay
1 yıl
Üç beş gün önce
veyada birkaç dakika önce
ben en son dün akşam ağladım peki neden belki bir kaçınız sevgilisinden ayrıldı belki anne/babasıyla kavga etti belkide çok sevdiği birisini kaybetti
Peki ben neden ağladım?
Düşündüm...çok eksiğim,yarım kalmışım,mutlu olduğumu sanıyorlar oysa benim her gülüşümün altında ağlayan yetim bir kız var...
Uzandım yatağımın üstüne geçmişi düşündüm etrafıma baktım,kim vardı yanımda,başımı bir yastığa değilde koyacak bir omuza ihtiyaç duyordum belkide.
Sadece bana destek olcak birisi yokmuydu gerçekten?
peki benim çevremdekiler kimdi? neden yanımda değildi neden bu kadar çok arkadaşın bu kadar kalabalık bir ailenin içinde tek başıma ağlıyordum...
Sorguladım hayattı,kişileri varlıkları,geçmişimi,geleceğimi doğru yoldamıydım yoksa uçurumun kenarındamı?
Tek ihtiyacım olan şey sevgiydi belkide,beni o karanlık odadan o yanlış yoldaki uçurumun kenarından bu yalnızlıktan kurtarcaktı...
Umut ettim,bekledim,ağladım,bağırdım,gelmedi gelmiycekti benim için geriye kalan avcumun içinde iki damla göz yaşıydı,
Ve karanlıktaki ağlama sesi,
Bazen ağlamakta gülmek kadar iyidir en azından içini boşaltırsın,insan ağlarken unutur çevresindekileri
kim ne der diye düşünmez unutursunuz insanların size yaptıklarını,ama bir şeyi asla unutmazsınız o uğruna ağladığınız kişinin siz ne hisetirdiğini.
Son olarak bir yerde duymuştum çok gülenlere deli diyorlarmış yanılıyorlar bir insan ne kadar çok gülüyorsa o kadar çok acı çekmiştir ne kadar kahkaha atıyorsa o kadar göz yaşı dökmüştür.
Ağlayın ağlamak kötü değil 
Gülerek mutlu olamadık belki ağlayarak  mutlu oluruz.

AYNADAKİ BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin