Korkuyorum, saklanıyorum, kaçmak istiyorum, herkesten herşeyden, ellerimi göğe açıyorum ve seni diliyorum rabimden.
Her duada seni diliyor, her rüyada seni düşünüyor, her cümlemi sana yazıyorum,
Ben özlüyorum, sızlıyorum ve ağlıyorum...
Böyle bir acıyı tek başıma kaldıramıyorum, sensiz yaşamayı başaramıyorum, olmuyor işte... Yine bunları yazarken gözlerim doldu,kalbim sıkıştı, nefesim darladı, acılarım boğazıma düğümlendi,
Hani böyel içimdeki acılar gelip boğazıma düğümlenip nefes almamı engeliyor, birisi sanki kalbimi avuçlarının içine alıp tüm güçüyle sıkıyormuş gibi...
Daynamıyorum her aklıma geldiğinde bağıra bağıra ağlamak istiyorum yapamıyorum,susuyorum, susuyorum ve yine susuyorum çünkü konuşacak halim kalmadı kimsem kalmadı.
Zamanla geçer demişlerdi geçmiyor... Aksine daha çok özlüyorum, aklıma geliyorsun bazen odamada otururken, film izkerken, konuşurken, yolda yürürken, kulaklıkla müzik dinlerken, dolmuşa binerken, uyumadan önce, her an her saniye...
Zoruma giden ne biliyormusun? Geçen yine seni düşünüyorum unuttum, gülüşünü, gözlerini, kıvırcık saçlarını, kalktım yerimden hemen resmini buldum sıkı sıkı sarıldım. O an kendimden hiç bu kadar nefret etmemiştim, sonra resimle birlikte yatağa uzandım düşündüm, seni, geçmişi, hatıralarımızı, yok olmuyor baba bizim hiç güzel anımız yok muydu gerçekten, ve bunları yazarken yine ağlıyorum sesizce nefesimi tutarak, gözlerimi silerek, korkuyorum baba korkuyorum keşke yanımda olsan sıkı sıkı sarılsam sana o güzel kokunu tüm nefesimle içime çeksem, sabaha kadar dizlerinde uyusam, saçımı okşasan, konuşsak, dertleşsek, tıpkı bir baba kız gibi.
Çok özledim çok. Yoruldum artık keşke demekten, her gün resmine bakıp ağlamaktan,her gece sana dua etmekten,
Her şey bitti mi? Dört yıl dile kolay dün gibi hala içimde acın... Sen soğu sevmesin ki yatma orda kalk gel yanıma ben sana sarılır ısıtırım tıpkı eski günlerdeki gibi, hani sen gece eve geldiğinde ben yatağına yatar ısıtırdım sen geldiğinde üşüme diye, sen gel baba ben yine ısıtırım...
Arkadaşlarım anlatıyor bazen babalarını, birlikte geçirdikleti zamanı, ben sadece susuyorum, dinliyorum, onları sesizce.
Abim hiç kimseye bir şey anlatma diyor bana, ama olmuyor dayanamıyorum artık içimdeki taşları dökmek istiyorum, kaldıramıyorum, içimde tutamıyorum, tükendim işte
tükendim...baba
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNADAKİ BEN
ChickLitbütün insanlar hayal kurmayı sever, mutlu olurlar kısa bir süre için bile olsa, neden peki? neden hayatımızda bu kadar mutlu olamuyoruzda gerçek olmadığını bildiğimiz şeyler bizi başka kişilerin yerine koyuyor ve kısa sürede olsa kalbimiz sevgi dolu...