Bölüm 16

235 7 20
                                    

Medya: Finn

Alice'ten

Dün Finn'in söyledikleri hâlâ aklımdaydı. 'Seni Seviyorum Alice' beynimin içinde ki ses bu lafı tekrarlıyordu. Bu büyütülecek birşey değildi ama Finn bunu başka gözle söylemişti. Ben onu arkadaşım dostum olarak görmüştüm. Başka gözle bakamazdım, ben Hâlâ Carl'a aşığım ve onu seviyorum. Bunu yüzüne söylemeliyim. Kırmadan ve güzelce. Eminim anlayacaktır. Ve bunu hemen bugün söylemeliyim çünkü uzatırsam bişey demezsem o daha çok bağlanacak bana bunun olmasını istemiyorum. Sonuçları kötü bitmemeli. Evet hemen Finn'i bulup söylemeliyim...

*****************************

Alexandria

Carl'dan

Bugün odamdan çıktığımda Daryl Babam ve Josh sert bir şekilde kavga ediyordu. Şaşırarak baktıktan sonra yanlarına gidip ne olduğunu anlamaya çalıştım. Josh "Beni anlamıyorsun Rick. Gidip Alice'i almalıyız. Burda bekleyerek hiç bir şey çözemeyiz. Biz güçlüyüz onları her türlü bitirebiliriz." diyordu. Babam da elini sakin ol şeklinde uzatarak "Bak Alice kararını verdi. Artık onlardan biri. Seni anlıyorum Alice'i ordan almak istiyorsun bu kararı kendi isteğiyle vermiş olamaz diyorsun buna katılıyorum. Ama şuan elimizden gelen tek şey yerimizde durup zamana bırakmak." diyince konuşmak istedim ama Daryl benden önce davrandı. "O kız orda olmayı haketmiyor. Ben Josh'a katılıyorum gidip onu buraya getirmemiz lazım. Onlarla başa çıkabiliriz bunu bildiğin halde neden istemiyorsun Rick, Negan'dan korkuyorsan söyle." dediği an Babam sinirlendi ve Daryl'a yumruk attı. Babamı koşup tutacakken Josh onu tutmaya başlamıştı. Daryl dikelip yürürken karşısına geçtim ve" Buna bi son verin tamam mı, ikinizde yanlış düşünüyorsunuz. Ne zamana bırakmalıyız ne de gidip savaşmalıyız. Herşey Alice'in elinde ve benim tanıdığım Alice herşeyin üstesinden gelecektir. Onun bir planı olduğuna inanıyorum ki zaten o bizi bırakıp o adamların yanında olacak bir kız değil. O ne yapacağını biliyor. Bu yüzden sakin olun ve bekleyin. " Herkes bana bakıyordu. Ve beni onayladılar. Daryl "Çocuk haklı, Alice ne yapacağını biliyor olmalı. "dedi ve gitti. Babama dönüp baktığımda Daryl'ın arkasından bakıyordu. Sanırım Daryl'ın *Negan'dan korkuyorsun* demesi yüzünden sinirlenmişti. Ama Daryl'a yumruk attığı için Daryl'ın arkasından gittim.

"Hey iyi misin?" dedim. "İyiyim. Neden?" diyince "Bilmem belki yumruk yediğin için olabilir." diyip güldüm arkasını dönüp bana baktı ve dayanamayıp sırıttı "Hep böyle misiniz siz" dediğimde sırıtmaya devam edip "evet" dedi. Bişeyler söylemek için ağzımı açtığımda vazgeçip sustum. Daryl'la konuşmak öyle kolay değildi. Bişey söylediğimde saçma şeyler demişim gibi bana bakar ve cevap vermeden arkasını dönüp gider. Bu beni sinir etsede o Daryl'dı bu yüzden normal karşılıyordum.
"Herneyse ben gidiyorum, dediklerimi iyice anlamışsınızdır umarım." dedim. Cevap bekliyordum ama uzun bi süre bekledikten sonra vazgeçip gittim. Evet bugün kü Daryl'la olan konuşmamız bu kadardı. Mükemmel.

**************************

Alice'ten

"Finn dün söylediklerini düşündüm de, aslında normal birşey ama biz seninle olamayız. Yani ben seni dostum olarak görüyorum. Ve hâlâ Carl'ı seviyorum. Onu özlüyorum. Bunu hemen söyleme gereği duydum eğer geç söyleseydim iş işten geçmiş olurdu bunu göze alamazdım. Özür dilerim." diyip yanından ayrılmak üzereyken kolumdan tutup "Otur." dedi. Onaylayarak oturdum ve gözlerime bakmaya başladı. "Esas ben özür dilerim böyle birşeyi aklımdan geçirmemem gerekiyordu. Senin Carl'ı sevdiğini bile bile, beni dostun olarak gördüğünü bile bile sana, seni seviyorum dedim. Ama merak etme bu o anlık gelen birşeydi sana hiç bir şey hissetmiyorum bana güvenebilirsin. "dedi. öyle diyince rahatladım. O anlık birşeymiş. "Peki şimdi nasılsın yani Rose'un ölümünden sonra. Pek iyi görünmüyorsun." dedim. Gözlerinden bir damla yaş süzülürken bana baktı. "Onu seviyordum. Ona aşıktım. O beni sevmiyordu. Yani seviyordu ama benim gibi değil. Sevgili değildik sadece konuşuyorduk ona açıldım. Seni seviyorum dedim cevap vermedi. Sonra ki gün sen gelince seninle ilgilendiğim için neler olduğundan haberim olmadı . Neler yaşandı ve neden intiharı düşündü bilmiyorum. Ama keşke onun yanında olsaydım böyle şeyler olmayacaktı benim yüzümden oldu. Kendimden nefret ediyorum, Alice. " dedi. Kötü olmuştum." Hayır Finn bu olayın seninle bir ilgisi yok Rose senin yüzünden ölmedi. Bunu kendi istedi. Yaşamak istemiyorum dedi haklı aslında, çünkü bu boktan yerde yaşamak ona acı veriyor. Ailesi yanında değil. Kendini onun yerine koyarsan aynı şeyi sende yaparsın. Bu yüzden kendini yıpratma. " diyerek kalktım. Giderken içim burkulmuştu çünkü, Rose...

>>>Flashback<<<

Uyumak için odama çıkmayı düşündüm ilerlerken odadan sesler duydum. Yanlış yaptığımı bile bile kapıya kulağımı koydum ve dinlemeye başladım. "Ölmek istiyorum bu yerde yaşamak istemiyorum. Negan ve adamlarından da nefret ediyorum beni zorla tutuyorlar ve ve ben artık çok sıkıldım anne sana kıyan bu adamlarla aynı yerde yaşamak bana acı veriyor. Hepsini öldürmek istiyorum ama yapamıyorum ki gücüm yetmiyor yapacak hiç bişeyim yok. Şuan tek çarem yanına gelmek affet beni anne. " bu cümleleri söyleyen Rose'du hemen ani hareket edip odaya daldım. Rose korkuyla ayağa kalktı ve bana baktı. Elinde bıçakla duruyordu. "Sen burda napıyorsun çık dışarı." dedi Rose. "Bunu yapamazsın Rose bırak o bıçağı gel konuşalım." dedim. Sonra elinde ki bıçağı boynuna bastırıp "Çık dedim." diye bağırdı. "Bak herşeyi dinledim, ve çok üzgünüm. Anneni bu adamlar öldürmüş. Bununla birlikte baş edebiliriz benim planlarım var beraber plan yapıp herşeyi hallederiz. Benim başıma ne geldiğini anlatmamı ister misin önce dinle sonra kararını ver bırak o bıçağı." dedim Bana gözleri yaşlı yaşlı baktı ve bıçağı bıraktı. Bende kapıyı kapatıp ellerinden tuttum ve yatağa oturduk. "Bu adamlar beni kaçırdı, önce liderimizden elimizde ki herşey istedi sonrasında kararını ne değiştirdi bilmiyorum ama vazgeçip bana teklif sundu bu teklif sayılmaz aslında düpedüz tehdit. 'Ya benimle kalıp aileni kurtarırsın ya da onları seçtiğin an hepinizi öldürürüm' dedi o an keşke ormana çıkmasaydık da bunlar yaşanmasaydı dedim ama herşey çok geçti, ben onları çok seviyorum bu yüzden bu adamla kalmayı artık sizden biri değilim demeyi seçtim. Sana hak veriyorum ama bunun sonu ölmek olmamalı bana bak seninle yarın konuşalım neler yapabileceğimiz hakkında olur mu? "dedim. Bana sarıldı ve "İyi ki varsın Alice sana ilk geldiğinde alışamamıştım ama iyiki gelmişsin diyorum. Ve evet yarın herkes uykuya daldığında odama gel konuşalım. " dedi. Gülümseyerek kalktım ve tekrar sarıldık." Seni seviyorum " diyince bende diyip odadan çıktım.
>>>>>>>> <<<<<<<<

Daha ölmeden önce ki gün konuşup halletmiştik. Ne değişti de bunu yaptı bilmiyorum. Ama öğrenmem gerekiyor bunu öylece bırakamam. Ve artık bu olay benim görevim olmuştu. Rose'un ve annesinin intikamını alacaktım. Negan artık benim düşmanım. Onu geberteceğim.

Selaaam ben geldimsu, Yb geldi sonunda ama bu bölüm sıkıcı oldu diye düşünüyorum güzel olmuş mu siz karar verin artık. Kısa oldu birazcık daha fazla uzatmak istemedim çünkü yarın yb yazıcam o yüzden bu kadar yazdım.

Herneyse bölüm hakkındaki görüşleriniz neler yoruma yazmayı unutmayınn

>>Sizce Finn'in dedikleri ne kadar doğru ya da Finn ilerleyen zamanlarda değişecek mi? <<

Yb için oylamayı unutmayınnn, iyi okumalar.

The Walking Dead Carl X AliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin